PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
:devilish: :devilish: de vraag was vorig jaar al gekomen of t allemaal wat actueler kon en aangezien afgelopen jaar de 'uitslagen-editie' was gaat eind dit jaar toch over een ander onderwerp waarbij je misschien minder parate kennis hebt ;)
Ach, tien titels op een rij is voor niemand leuk.
Al had twee wel gemogen. ;)

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Ach, tien titels op een rij is voor niemand leuk.
Al had twee wel gemogen. ;)
Waarom zou dat er niet inzitten? Gelukkig dat jij vorig jaar met ruime marge won, anders hadden Mikasa en ik de titel moeten delen met die maffe Mentos ;) die nog steeds ontkent dat hij stiekem toch voor ons cluppie is :lol:. Ik durf zelfs te wedden dat hij vanmiddag in de trein met een verliefde blik naar ons stadion heeft zitten kijken, pal voordat hij bij Eindhoven Centraal was:ROFL:.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Waarom zou dat er niet inzitten? Gelukkig dat jij vorig jaar met ruime marge won, anders hadden Mikasa en ik de titel moeten delen met die maffe Mentos ;) die nog steeds ontkent dat hij stiekem toch voor ons cluppie is :lol:. Ik durf zelfs te wedden dat hij vanmiddag in de trein met een verliefde blik naar ons stadion heeft zitten kijken, pal voordat hij bij Eindhoven Centraal was:ROFL:.
Ik had 'm bijna gemist. Wist helemaal niet dat het naast het spoor stond.

Luc de Jong

Aanvoerder

Mooi hoe Waterman (en de rest trouwens ook), Drommel zo loopt aan te moedigen vanaf 3:52. Goed voor ze zelfvertrouwen, hopelijk ontwikkelt die zich nog tot een echte goede keeper.

Buitenspelgoal

International

Wat een toffe filmpjes weer van het trainingscamp. Dit is wel top content van PSV. Leuk om zo echt te volgen wat ze nou doen om in vorm te raken voor het seizoen. Ze laten nu ook meer horen wat de trainers zoal zeggen en hoe 1 op 1 begeleiding gaat. Ik ben fan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan