Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Oe lelijk zelfs? Krijg er gewoon nog geen PSV-vibes bij. Dat overheersende wit is m gewoon (nog) niet. Zal wel wennen dit jaar.Vet filmpje, lelijk shirt.
Oe lelijk zelfs? Krijg er gewoon nog geen PSV-vibes bij. Dat overheersende wit is m gewoon (nog) niet. Zal wel wennen dit jaar.Vet filmpje, lelijk shirt.
3e shirt ook uitgelekt; we mogen wel stellen dat het dit jaar niet aan de tenue`s gaat liggen. 3x mooi! En dat is best een tijdje geleden denk ik haha
Bekijk bijlage 4738
Mooi!3e shirt ook uitgelekt; we mogen wel stellen dat het dit jaar niet aan de tenue`s gaat liggen. 3x mooi! En dat is best een tijdje geleden denk ik haha
Bekijk bijlage 4738
Ik moet er aan wennen maar ik denk dat dit een mooi shirt is. Met die kraag heeft het iets weg van het Nederlands elftal shirt uit de jaren 00.3e shirt ook uitgelekt; we mogen wel stellen dat het dit jaar niet aan de tenue`s gaat liggen. 3x mooi! En dat is best een tijdje geleden denk ik haha
Bekijk bijlage 4738
Moet ik met je eens zijn. En dit is niet eens Philips-blauw. En het kraagje is duidelijk gemaakt door kleuters met een motorische storing.Blauw shirt met wit rode kraag en iedereen ohhhh wat mooi. Schiet mij maar lek. Dit kunnen ze op de kleuterschool in het speciaal onderwijs ook ontwerpen.
Eens. Niks bijzonders.Blauw shirt met wit rode kraag en iedereen ohhhh wat mooi. Schiet mij maar lek. Dit kunnen ze op de kleuterschool in het speciaal onderwijs ook ontwerpen.
Of het is de kampioensmedaille die nog onder het shirt zit.Moet ik met je eens zijn. En dit is niet eens Philips-blauw. En het kraagje is duidelijk gemaakt door kleuters met een motorische storing.
En als aspirant-Zwitser ga ik niet rondlopen met zo'n Oostenrijkse vlag rond mijn nek.
3e shirt ook uitgelekt; we mogen wel stellen dat het dit jaar niet aan de tenue`s gaat liggen. 3x mooi! En dat is best een tijdje geleden denk ik haha
Met een knoopje dus? raer..
Of het is de kampioensmedaille die nog onder het shirt zit.
Ik vind 'm mooi.
Ik vind 'm mooi.