Het zal aan mijn ouder wordende brein liggen, maar ik kan mij geen wit herinneren.


Ah, aardig vaak zelf, maakte kennelijk geen indruk ofzo. Terwijl bv 19/20, 04/05, 99/00, 98/99 en 95/96 mij meer bij bleven. En 09/10 is gewoon waanzinnig, beste uitshirt ooit wat mij betreft.
Die zijn echt super mooi ja behalve dat oranje zwarte shirt. Leuk overzicht altijd.

De lelijkste drie vind ik trouwens:

19/20 zwart oranje Brainport
17/18 energie shirt met geel zwart
94/95 uit wit blauw

De anderen allemaal mooi
 
Jakkes, wat een afzichtelijke nieuwe uitshirts; die kraag is echt zo lelijk. Je kan eigenlijk al niet verwachten dat je kampioen gaat worden met zo'n lelijk uitshirt.
 
  • Hahaha!
Reactions: znq
Die zijn echt super mooi ja behalve dat oranje zwarte shirt. Leuk overzicht altijd.

De lelijkste drie vind ik trouwens:

19/20 zwart oranje Brainport
17/18 energie shirt met geel zwart
94/95 uit wit blauw

De anderen allemaal mooi
Nou, deze nieuwe komt bij mij met stip op nr.1 lelijkste shirts. Nog lelijker dan die groene shirts uit de jaren '80.
 
Jakkes, wat een afzichtelijke nieuwe uitshirts; die kraag is echt zo lelijk. Je kan eigenlijk al niet verwachten dat je kampioen gaat worden met zo'n lelijk uitshirt.
Ach de uitwedstrijden tegen Cambuur, FC Groningen en wellicht FC Emmen vervallen volgend seizoen. Dus dat is 6 verliespunten en wellicht 9 verliespunten minder. :shrug: De overige clubs kunnen niet tegen dit uitshirt winnen. ;)
 
Accept certain inalienable truths: prices will rise; politicians will philander; you too will get old, and when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble, and children respected their elders.
Ladies and gentlemen of the class of '99:
Wear sunscreen.
 
Kraag is afzichtelijk. Rest best prima.
Het verschil tussen de twee shirts die je in bestellen is tocht alleen dat de authentic het shirt is was speler ook dragen? Dus met meer lucht en vocht regulatie? Het replica shirt is identiek alleen gewoon het shirt. Zie dan ook echt niet in om bijna 50 euro meer neer te leggen. Al bestel ik sowieso dit shirt niet 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan