Barendrechts
Supporter
Hoe vaakt komt d'r een nieuw tenue? elk jaar? om de twee jaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Elk jaar een nieuw uit, thuis en derde tenue. Ze kosten een vermogen dus ik heb er al jaren geen meer aangeschaftHoe vaakt komt d'r een nieuw tenue? elk jaar? om de twee jaar?
Voorheen 1x in de 2 jaar. Tegenwoordig elk jaar.Hoe vaakt komt d'r een nieuw tenue? elk jaar? om de twee jaar?
Puur voor de merchandise en het geld.Voorheen 1x in de 2 jaar. Tegenwoordig elk jaar.
Je moet ze ook aan t eind van het seizoen kopen. Dan zijn ze in de uitverkoop en is het nog een beetje betaalbaar.Puur voor de merchandise en het geld.
En die shirts zijn absurd duur.
Accept certain inalienable truths: prices will rise; politicians will philander; you too will get old, and when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble, and children respected their elders.€139,95 voor een shirt. Absurd duur.
Op een ander forum was het gerucht dat PSV per 2025 naar Adidas zou overstappen. Zou wel mijn voorkeur hebben naast Nike.Die kraag is echt vreselijk. Hoe moeilijk is het om voor 1 keer gewoon een klassiek strak shirt te hebben met weinig poespas en een ronde kraag. Blijkbaar kunnen ze dat alleen bij Adidas.
Voor mij te duur maar wel prachtig! Het broekje vind ik minder passen maar we zullen zien.PSV FANstore Uitcollectie 2024-2025 - PSVFANstore.nl
De PSV Uitcollectie 2024/2025 van PUMA. ✅ Het nieuwe PSV Uitshirt. ✅ De officiële webshop van PSV. ✅ Voor 23:00 besteld, morgen in huis. ✅ Steun de club!www.psvfanstore.nl
Het prematch shirtje vind ik dan weer mooier zoals wel vaker.
Overigens een vreemde combinatie met een blauw broekje.
Het zal aan mijn ouder wordende brein liggen, maar ik kan mij geen wit herinneren.Voor mij te duur maar wel prachtig! Het broekje vind ik minder passen maar we zullen zien.
De trainings shirts en pre match zijn tegenwoordig het mooiste.
Der Jaufe wit hebben we vaak gehad, ik weet niet waarom. Blauw is van Phillips blauw, waar wit vandaan komt geen idee