Dat uittenue, het geeft mij met dat nagenoeg wit weinig PSV-vibes, maar hij ziet er wel zeker tof uit ja!
 
Die kraag is echt vreselijk. Hoe moeilijk is het om voor 1 keer gewoon een klassiek strak shirt te hebben met weinig poespas en een ronde kraag. Blijkbaar kunnen ze dat alleen bij Adidas.
 
Die kraag is echt vreselijk. Hoe moeilijk is het om voor 1 keer gewoon een klassiek strak shirt te hebben met weinig poespas en een ronde kraag. Blijkbaar kunnen ze dat alleen bij Adidas.
Op een ander forum was het gerucht dat PSV per 2025 naar Adidas zou overstappen. Zou wel mijn voorkeur hebben naast Nike.
 
Ik vind Puma prima hoor maken altijd wel mooie shirts en doen vaak niet te gek. Ik vindt dit ook een mooi shirt alleen ben ik nog niet helemaal verkocht aan die kraag maar misschien komt dat nog.
 

Het prematch shirtje vind ik dan weer mooier zoals wel vaker.

Overigens een vreemde combinatie met een blauw broekje.
Voor mij te duur maar wel prachtig! Het broekje vind ik minder passen maar we zullen zien.
De trainings shirts en pre match zijn tegenwoordig het mooiste.
Der Jaufe wit hebben we vaak gehad, ik weet niet waarom. Blauw is van Phillips blauw, waar wit vandaan komt geen idee
 
Voor mij te duur maar wel prachtig! Het broekje vind ik minder passen maar we zullen zien.
De trainings shirts en pre match zijn tegenwoordig het mooiste.
Der Jaufe wit hebben we vaak gehad, ik weet niet waarom. Blauw is van Phillips blauw, waar wit vandaan komt geen idee
Het zal aan mijn ouder wordende brein liggen, maar ik kan mij geen wit herinneren.


Ah, aardig vaak zelf, maakte kennelijk geen indruk ofzo. Terwijl bv 19/20, 04/05, 99/00, 98/99 en 95/96 mij meer bij bleven. En 09/10 is gewoon waanzinnig, beste uitshirt ooit wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan