Ongezouten
Bondscoach
Yup, pyama. Lelijk dus.Met een knoopje dus? raer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Yup, pyama. Lelijk dus.Met een knoopje dus? raer..
Eens. Ziet er goed uit dit seizoen wat mij betreft.Ik vind 'm mooi.
uit -> zwart met rood-witte streep, ergens rondom 2010 ofzo.Op de site vind ik het wat minder, maar zag ze laatst in de fanstore hangen, en deze retro shirtjes mogen er wel zijn:
![]()
PSV Retro Thuisshirt 96-97
Na vijf jaar werd PSV in het seizoen 1996-1997 weer landskampioen en mocht het de felbegeerde schaal eindelijk weer omhoog houden. In dit iconische thuisshirt met daarin de vorm van een gloeilamp verwerkt werd Luc Nilis tevens voor het tweede jaar op rijwww.psvfanstore.nl
![]()
Wat vinden jullie de mooiste oud tenues?
die 88-89 is schitterend, maar die 96-97 is spuuglelijk.Op de site vind ik het wat minder, maar zag ze laatst in de fanstore hangen, en deze retro shirtjes mogen er wel zijn:
![]()
PSV Retro Thuisshirt 96-97
Na vijf jaar werd PSV in het seizoen 1996-1997 weer landskampioen en mocht het de felbegeerde schaal eindelijk weer omhoog houden. In dit iconische thuisshirt met daarin de vorm van een gloeilamp verwerkt werd Luc Nilis tevens voor het tweede jaar op rijwww.psvfanstore.nl
![]()
Wat vinden jullie de mooiste oud tenues?
Die is mooi ja, heb ik nog liggen thuisuit -> zwart met rood-witte streep, ergens rondom 2010 ofzo.
Ik heb slechts PES2010 waarin ik het team in het shirt kan laten spelenDie is mooi ja, heb ik nog liggen thuis
96-97 vind ik juist wel mooi, waarschijnlijk omdat die zo herkenbaar is. Eigenlijk wel raar, als ze nu zoiets zouden uitbrengen zou ik hem helemaal belachelijk maken.die 88-89 is schitterend, maar die 96-97 is spuuglelijk.
Eens, al heb ik zelf niks met polokraagjes op sportkleding, een ronde of kleine v hals, of zelfs n knoopje op n ronde hals, staat in mijn optiek veel mooier en zit fijner.Na lang zoeken eindelijk dit shirt gevonden, uit het wonderseizoen 2006/2007 met, wat een mazzel, Cocu achterop. Misschien is het door de herinnering, maar ik vind dit een van de allermooiste shirts, de rode banen precies dik genoeg, het kraagje, Philips natuurlijk als sponsor.
Overigens ben ik zeer te spreken over de drie tenues van dit seizoen. Ben het wel eens dat het kraagje van het derde blauwe shirt een beetje gek is aan de achterkant, maar alledrie de tenues vind ik heel clean, en daardoor stijlvol. Dat het derde shirt het een hommage aan het Blauwdoek is, vind ik echt mooi. Een derde shirt moet ook echt van de club en voor de supporters zijn, vind ik, en niet zo'n generiek veredeld trainingsshirt dat we vorig seizoen hadden.
Bekijk bijlage 4809
Weet je wat ik net ontdek? Ik zat weer even die ontknoping te kijken van 2007 en ik zag dus dat Stekelenburg bij Ajax op doel stond toen en Boy Waterman bij AZ, die zelfs rood kreeg. Opeens is het toch niet eens meer zo heel lang geleden, 15 jaar.Eens, al heb ik zelf niks met polokraagjes op sportkleding, een ronde of kleine v hals, of zelfs n knoopje op n ronde hals, staat in mijn optiek veel mooier en zit fijner.
Heeft Boy Waterman toch nog wat positiefs betekend voor PSVWeet je wat ik net ontdek? Ik zat weer even die ontknoping te kijken van 2007 en ik zag dus dat Stekelenburg bij Ajax op doel stond toen en Boy Waterman bij AZ, die zelfs rood kreeg. Opeens is het toch niet eens meer zo heel lang geleden, 15 jaar.
Wat moet die FC Utrechtert in een Feyenoord-shirt eigenlijk?Vraag je je toch af wat de betrokken personen bij Feyenoord gedacht hebben nadat PSV als eerste door tenue heeft gepubliceerd
Elk jaar een nieuw uit, thuis en derde tenue. Ze kosten een vermogen dus ik heb er al jaren geen meer aangeschaftHoe vaakt komt d'r een nieuw tenue? elk jaar? om de twee jaar?
Voorheen 1x in de 2 jaar. Tegenwoordig elk jaar.Hoe vaakt komt d'r een nieuw tenue? elk jaar? om de twee jaar?