Is een zebra een zwart paard met witte strepen of een wit paard met zwarte strepen?Dit ja, wij spelen in rood met wit, dit is wit met rood. Misschien ga ik er aan wennen, maar voor nu is het m niet.
Heb jij Madagaskar II niet gezien?Is een zebra een zwart paard met witte strepen of een wit paard met zwarte strepen?
De band wordt niet zwart maar roodBekijk bijlage 4693
Nee. Niet zo’n tekenfilm fan.Heb jij Madagaskar II niet gezien?
Rood-wit gaat nooit verloooorenhttps://blogger.googleusercontent.c...itv6wLi1FI_p9a/s1600/psv-22-23-home-kit-2.jpg
hier staat die ook inderdaad met rode banden
![]()
PSV 22-23 Home Kit Leaked
The PSV Eindhoven 2022-23 home kit features more white than usual.www.footyheadlines.com
Mooi! Ziet er fris uit; en vaak is een shirt als compleet tenue aan bij een speler mooier dan zo'n graphic.De band wordt niet zwart maar roodBekijk bijlage 4693
Die rode mauw ipv zwarte mouw maakt een wereld van verschil wat mij betreft. Stuk beter zo.De band wordt niet zwart maar roodBekijk bijlage 4693
Philips blauw is altijd goed.Dit zou het 3e tenue worden volgens footyheadlines.
![]()
PSV 2022-23 Third Kit
Mainly navy, the Puma Philips SV 22-23 third shirt features a very simple look without any nonsense. Thus, the Puma Philips SV 22-23 third football shirt does not come with a graphic pattern but combines this simple base with a red / white / red henley collar with a single button. Otherwise, the...www.footballkitarchive.com
Ik vind thuis zelf niet mooi (al wil ik nog wel even afwachten op het totaalplaatje: het gehele tenue bij een speler). Het uit- en alternatieve shirt vind ik beiden erg gaaf.Mooi. Alledrie prima shirts wmb.