Phillip Cocu

Bondscoach
Geen verkeerde shirts hoor, ik vraag me altijd of hoe deze plaatjes naar buiten lekken. Met rode banden vind ik mooier overigens

Silverbullit

Basisspeler
Dit is overigens wel een nare meme. Deze vrouw ging gewoon het gesprek aan met een Trump supporter, en het beeld wordt op een moment stilgezet waar zij ook niet blij mee zal zijn, en dan nog iets als "triggered feminist" genoemd. Totaal niet het geval en volledig uit z'n verband gerukt.
Boeiend. De meme is fantastisch!

Derksen

Aanvoerder
Ik mag het thuis shirt ook wel, weet alleen niet of het komt omdat ik een superhelden freak ben of dat het shirt nou echt zo mooi is..

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
haha geweldig filmpje. Ik dacht even aan Take on me van Aha maar natuurlijk meer aan Marvel en dat soort dingen. Mauro the energy 😎
Heel erg wishful thinking dit: maar het staat misschien een beetje vreemd om vertrekkende spelers op te nemen in artwork in zo'n promofilmpje. Zoiets blijft ook in de fan store nog wel even hangen lijkt me

robpsv11

Grammatifaler
Het is standaard, maar toch ook een keer anders. Meer wit dan rood. Ben niet zo'n fan van wit (RACIST), maar ik vind dit toch wel strak. Witte vlak op de achterkant moet ik aan wennen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet met opdruk.

Tradgard

Routinier
Het is standaard, maar toch ook een keer anders. Meer wit dan rood. Ben niet zo'n fan van wit (RACIST), maar ik vind dit toch wel strak. Witte vlak op de achterkant moet ik aan wennen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet met opdruk.
Zal in ieder geval klaar zijn voor CL voetbal. Vroeger moesten we daar nog altijd even voor knutselen.

Niet verkeerd, doet me ook weer denken aan vervlogen jaren. Welke jaren moet ik even nazoeken 😂

Edit : mix van ‘89 en ‘94 en wat fantasie 🤪

Laatst bewerkt:

Kruspe

Administrator
Administrator
Zoals verwacht valt het me reuze mee zodra een speler 'm aanheeft. Niet m'n favoriete shirt, wel goed te pruimen.

Uitshirt blijft echt fantastisch. Derde shirt lijkt dat ook te worden.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Dit is overigens wel een nare meme. Deze vrouw ging gewoon het gesprek aan met een Trump supporter, en het beeld wordt op een moment stilgezet waar zij ook niet blij mee zal zijn, en dan nog iets als "triggered feminist" genoemd. Totaal niet het geval en volledig uit z'n verband gerukt.
Okay snowflake :lmao:
;)

Bovenaan Onderaan