Het is standaard, maar toch ook een keer anders. Meer wit dan rood. Ben niet zo'n fan van wit (RACIST), maar ik vind dit toch wel strak. Witte vlak op de achterkant moet ik aan wennen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet met opdruk.
 
Het is standaard, maar toch ook een keer anders. Meer wit dan rood. Ben niet zo'n fan van wit (RACIST), maar ik vind dit toch wel strak. Witte vlak op de achterkant moet ik aan wennen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet met opdruk.
Zal in ieder geval klaar zijn voor CL voetbal. Vroeger moesten we daar nog altijd even voor knutselen.

Niet verkeerd, doet me ook weer denken aan vervlogen jaren. Welke jaren moet ik even nazoeken 😂

Edit : mix van ‘89 en ‘94 en wat fantasie 🤪
 
Laatst bewerkt:
Pohh, die in het zwart met dat kraagje was echt het mooiste uitshirt in jaren geweest. Maar desondanks, dit shirtje is ook netjes. Niet te moeilijk, simpel detail, maar wel strak! Had zelf de rand van de mouwtjes nog met een rood-wit structuur gedaan.
 
Blauw shirt met wit rode kraag en iedereen ohhhh wat mooi. Schiet mij maar lek. Dit kunnen ze op de kleuterschool in het speciaal onderwijs ook ontwerpen.
Moet ik met je eens zijn. En dit is niet eens Philips-blauw. En het kraagje is duidelijk gemaakt door kleuters met een motorische storing.
En als aspirant-Zwitser ga ik niet rondlopen met zo'n Oostenrijkse vlag rond mijn nek.
 
Moet ik met je eens zijn. En dit is niet eens Philips-blauw. En het kraagje is duidelijk gemaakt door kleuters met een motorische storing.
En als aspirant-Zwitser ga ik niet rondlopen met zo'n Oostenrijkse vlag rond mijn nek.
Of het is de kampioensmedaille die nog onder het shirt zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan