Het heeft ze veel shirts opgeleverd maar Ik vond het een beetje een rare actie om Jacob Marley er bij te betrekken.Hoop gewoon een keer iets moois / iets wat je qua marketing ook goed doet. Ajax speelde goed in op dat reggae shirt. PSV moet ook is wat slimmer zijn is toch naamsbekendheid voor je club.
De flitsende beelden, de muziek is bij vlagen mooi, historische logo's en oude fragmenten, die bal op het randje van een wolkenkrabber, en gewoon wat kletsende mensen op de achtergrond als de zon onder aan het gaan is. Leuk allemaal. Ik heb de wachttijden wel doorgespoeldNou, das heel veel hype om alleen maar een shirt te laten zien. Leuk die connectie met het van Abbe en Glow, maar om er nu een filmpje van een half uur van te maken, waarin je eigenlijk niet eens goed ziet hoe het shirt er nu uit ziet. Ik moet er even aan wennen zeg maar!Er heeft een marketingbureau goed zijn best gedaan in ieder geval.
Je weet het wel weer te verkopen.Paar simpele blokjes en wat rode lijntjes ja echt leuk
Nu koop ik hem helemaal! En het zijn de clubkleuren van mijn eigen club waar ik zelf voetbal. Voor het eerst dat ik een uit shirt koop.Paar simpele blokjes en wat rode lijntjes ja echt leuk
Ralf Edström al nagedacht over een carrier switch naar influencer?Nu koop ik hem helemaal! En hij zijn de clubkleuren van mijn eigen club waar ik zelf voetbal. Voor het eerst dat ik een uit shirt koop.
Ja dan is hij wel leuk ja voor jou.Nu koop ik hem helemaal! En het zijn de clubkleuren van mijn eigen club waar ik zelf voetbal. Voor het eerst dat ik een uit shirt koop.
Nee.Ralf Edström al nagedacht over een carrier switch naar influencer?
Wat had je liever gehad? Soort clown fiesta op je shirt?Paar simpele blokjes en wat rode lijntjes ja echt leuk
Een zwart effen shirt met rode accenten was prima geweest. Het liefste zie ik eenzelfde shirt als het thuisshirt maar dan de rode strepen in het blauw.Wat had je liever gehad? Soort clown fiesta op je shirt?
Soort Heerenveen? Dat lijkt me wel watEen zwart effen shirt met rode accenten was prima geweest. Het liefste zie ik eenzelfde shirt als het thuisshirt maar dan de rode strepen in het blauw.
Ik zou het wel mooi vinden als ze wat aan het thuistenue zouden doen. Persoonlijk vind ik het niet onderscheidend genoeg en bijkans bij elkaar geraapt. Dat hebben die 25 leden in 1911 maar matigjes gekozen.Een zwart effen shirt met rode accenten was prima geweest. Het liefste zie ik eenzelfde shirt als het thuisshirt maar dan de rode strepen in het blauw.