Ik vind het nieuwe thuis tenue wel wat hebben. Persoonlijk had ik dan weer niet veel met die van afgelopen seizoen.
Maar ik vind het uit tenue echt heel mooi.
Het derde tenue... kweet nie. Vind het kraagje er een beetje apart uit zien, maar misschien smoelt het wel heel anders als je het in zijn geheel ziet.
 
Is het geen idee om zo'n Khabib-pruik op te nemen in je merchandising nu Simons bij PSV speelt? Mocht er een medewerker van de commerciële afdeling meelezen. Ik neem genoegen met een seizoenskaart, uiteraard op de eretribune..
Oh, nee, daar heb je de Woke-Politie! ;)
 
Zulke types werden aan de leeuwen gevoerd in de tijd van de gladiatoren. Ben blij met de beschaving enzo maar zonde dat bepaalde tradities verloren zijn gegaan
Misschien kunnen we aan cultural appropriation doen en deze traditie uit een vervlogen cultuur speciaal voor dit soort gevallen herintroduceren? :unsure:Ik stem voor.
 
Geen verkeerde shirts hoor, ik vraag me altijd of hoe deze plaatjes naar buiten lekken. Met rode banden vind ik mooier overigens
 
Ik mag het thuis shirt ook wel, weet alleen niet of het komt omdat ik een superhelden freak ben of dat het shirt nou echt zo mooi is..
 
haha geweldig filmpje. Ik dacht even aan Take on me van Aha maar natuurlijk meer aan Marvel en dat soort dingen. Mauro the energy 😎
Heel erg wishful thinking dit: maar het staat misschien een beetje vreemd om vertrekkende spelers op te nemen in artwork in zo'n promofilmpje. Zoiets blijft ook in de fan store nog wel even hangen lijkt me
 
Terug
Bovenaan Onderaan