Ik erger me iedere wedstrijd dat we in ons uittenue spelen helemaal kapot aan die afgrijselijke kleurencombinatie zwart - oranje. Mijns inziens één van de lelijkste shirts ooit, in de historie van PSV. Volgens mij kan het een stuk beter als je naast zwart, rood en wit gebruikt in plaats van oranje. Wordt het een stuk levendiger van.
Ik vind het persoonlijk wel mooi. Ben wel blij dat ze eindelijk weer in rood-wit mogen spelen morgen!
 
Ik erger me iedere wedstrijd dat we in ons uittenue spelen helemaal kapot aan die afgrijselijke kleurencombinatie zwart - oranje. Mijns inziens één van de lelijkste shirts ooit, in de historie van PSV. Volgens mij kan het een stuk beter als je naast zwart, rood en wit gebruikt in plaats van oranje. Wordt het een stuk levendiger van.
Mooi!
 
Ik erger me iedere wedstrijd dat we in ons uittenue spelen helemaal kapot aan die afgrijselijke kleurencombinatie zwart - oranje. Mijns inziens één van de lelijkste shirts ooit, in de historie van PSV. Volgens mij kan het een stuk beter als je naast zwart, rood en wit gebruikt in plaats van oranje. Wordt het een stuk levendiger van.

Ze hadden het 3e shirt gewoon het uitshirt moeten maken, een stuk mooier:

psv-3rd-shirt-front.jpg
 
Die vind ik dan weer erg saai. Fletse kleur groen en te weinig witte accenten.

Dan vond ik dat groene derde tenue van een paar jaar terug mooier. Die lichtblauwe van dáárvoor vond ik het mooiste "uitshirt" ooit.
 
Die vind ik dan weer erg saai. Fletse kleur groen en te weinig witte accenten.

Dan vond ik dat groene derde tenue van een paar jaar terug mooier. Die lichtblauwe van dáárvoor vond ik het mooiste "uitshirt" ooit.
Die lichtblauwe, zeker mooi, maar imo niet de mooiste, dat was die zwarte met rood-wit geblokte band, ten tijde van Dzudsak enzo.
 
Dit was nog mooi en hip, de groene nu zou je bijna dragen op crematies, heeft gewoon helemaal niks, alsof het goedkoop moest dus bijna zwart wit gedrukt maar


d4271905-eeb1-4fe3-a322-43b51a39764f_1000.jpg
 
Ze hadden het 3e shirt gewoon het uitshirt moeten maken, een stuk mooier:

psv-3rd-shirt-front.jpg
Ook erg lelijk.
Heel veel uitwedstrijden kun je gewoon in het thuisshirt spelen.
Maar de commercie ... Als je er veel wil verkopen, maak een één mooi shirt en niet twee lelijke. :maniac:
 
Zie niet in waarom dit een probleem zou zijn. Extra geld voor PSV, dus waarom niet?
Omdat het een industrie is waar op de achtergrond mensen (en relaties en gezinnen) kapot gaan door gokverslaving. Gezinnen die ineens met grote schulden worde geconfronteerd omdat pa of ma aan t gokken is geslagen. Wat dat betreft nog veel geniepiger dan bv eem alcoholverslaving.
 
Omdat het een industrie is waar op de achtergrond mensen (en relaties en gezinnen) kapot gaan door gokverslaving. Gezinnen die ineens met grote schulden worde geconfronteerd omdat pa of ma aan t gokken is geslagen. Wat dat betreft nog veel geniepiger dan bv eem alcoholverslaving.
Tja, waarschijnlijk heeft PSV ook jarenlang drank- en tabakreclame gemaakt?
 
Tja, waarschijnlijk heeft PSV ook jarenlang drank- en tabakreclame gemaakt?
Klopt, maar een gokverslaving is net ff anders dan alcohol of tabak.
Daarnaast vind ik het vreemd om met gokbedrijven in zee te gaan terwijl er nog altijd verhalen rond gaan over matchfixing. Nu zal je bij deze sponsor vermoedelijk niet op onze wedstrijden kunnen gokken maar toch.
 
Klopt, maar een gokverslaving is net ff anders dan alcohol of tabak.
Daarnaast vind ik het vreemd om met gokbedrijven in zee te gaan terwijl er nog altijd verhalen rond gaan over matchfixing. Nu zal je bij deze sponsor vermoedelijk niet op onze wedstrijden kunnen gokken maar toch.
Dat zou toch juist de crux zijn? Dat je bij PSV op PSV kunt gokken? Matchfixing heeft niks te maken met supporters natuurlijk.
 
PSV zal er goed aan doen deze stap te zetten en zal dit gezien de grote financiele verschillen ook wel moeten doen. De mogelijkheden zijn aanzienlijk en nog veel groter dan de hiervoor genoemde 1,5 miljoen per jaar.

In Turkije hebben clubs al jarenlang een verweven band met de gokindustrie en dit levert clubs als Galatasaray, Fenerbahce en Besiktas miljoenen per jaar op. Het zal een belangrijke stap voor het Nederlandse voetbal zijn om deze groei door te pakken en dus inderdaad ook met online gokweddenschappen aan de slag te gaan. Dit had jaren geleden al gemoeten en had zodoende veel eerder ingezet kunnen worden. Toen een gemiste kans, maar laten we dit niet nogmaals doen.

Voetbalweddenschappen en toto's behoren bij het voetbal en zodoende heb ik er dan ook geen enkel probleem mee indien de clubs hier zelf een graantje van meepakken. Het is zelfs van de zotte dat jarenlang er een gehele industrie heeft kunnen bestaan, op basis van de sportprestaties van de sporters zelf zonder dat de desbetreffende speler of club hier zelf baat bij heeft.

Je zou zelfs kunnen stellen dat dit gelijkenissen heeft met het 'eigenaarschap' en 'tussenpersonen' van vechters of hanen/honden, binnen de underground 'streetfight/dogfight/cockfight' industrie waarbij mensen kunnen gokken, maar spelers c.q. clubs zien hun geld voorbij gaan aan de tussenhandelaren en de 'bookies'.

Nee, niets meer dan terecht dat zowel spelers als clubs een graantje mee pakken van deze toch al jarenlange traditie en industrie die verweven is met het voetbal.
 
Een miljoen per jaar... Dan hoeven we maar tien jaar in zee te gaan met die bedrijven om het verlies van Ramselaar en Luckassen te compenseren!
 
Misschien is het omdat ik roomser ben dan de paus, maar ik heb ook liever niet dat PSV in zee gaat met deze gokbedrijven. Alleen heb ik ook liever dat tabak/alcohol reclame niet meer gedaan wordt door PSV, dan blijft er dus weinig over.:S:
 
Omdat het een industrie is waar op de achtergrond mensen (en relaties en gezinnen) kapot gaan door gokverslaving. Gezinnen die ineens met grote schulden worde geconfronteerd omdat pa of ma aan t gokken is geslagen. Wat dat betreft nog veel geniepiger dan bv eem alcoholverslaving.

Dat soort labiele families verneuken hun leven wel aan drugs, of alcohol, als het gokken dan word overgeslagen. Zulke mensen kan je niet redden, dus bied gerust gokken aan, we leven in 2020 bijna en men moet andere (18+) mensen gaan beschermen tegen zo iets wauw :ROFL:
 
Dat soort labiele families verneuken hun leven wel aan drugs, of alcohol, als het gokken dan word overgeslagen. Zulke mensen kan je niet redden, dus bied gerust gokken aan, we leven in 2020 bijna en men moet andere (18+) mensen gaan beschermen tegen zo iets wauw :ROFL:
Ik zeg ook niet dat gokken verboden moet worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan