Dan is die van ADO ook gewoon twee keer te duur, toch?
Ik vind het ook allemaal prijzig. Maar blijkbaar kun je het er voor vragen en zijn er genoeg shirtjesafnemers. Daarnaast is de kwaliteit meestal prima en wat betaal je voor een ander kek shirtje?
 
Ik vind het ook allemaal prijzig. Maar blijkbaar kun je het er voor vragen en zijn er genoeg shirtjesafnemers. Daarnaast is de kwaliteit meestal prima en wat betaal je voor een ander kek shirtje?
Ik betaal eigenlijk nooit meer dan 2 à 3 tientjes voor een shirt. Liever minder...
 
Tuurlijk. Maar gewoon het principe dat het eigenlijk veel te duur is in verhouding tot de productiekosten?

Eerder een pruts C merkje wat zich omhoog naait in de voetsporen van de A merken, onder het mom van 'fanboys kopen het toch wel'. Dus Umbro kan je niks kwalijk nemen, maar 'pannenkoeken' die zich laten oplichten door het voor zo'n prijs te kopen tja.. :ROFL:
 
Eerder een pruts C merkje wat zich omhoog naait in de voetsporen van de A merken, onder het mom van 'fanboys kopen het toch wel'. Dus Umbro kan je niks kwalijk nemen, maar 'pannenkoeken' die zich laten oplichten door het voor zo'n prijs te kopen tja.. :ROFL:
Ik ben dan wel weer zo'n prutser die een trainingsshirt heeft gekocht van barcelona haha.?
 
Ik vind dat groene shirt steeds mooier, naarmate ik het vaker zie. Het blijft kudt dat het logo niet rood-wit is, maar ik vind het shirt steeds beter te pruimen.
 
Ik vind dat groene shirt steeds mooier, naarmate ik het vaker zie. Het blijft kudt dat het logo niet rood-wit is, maar ik vind het shirt steeds beter te pruimen.

Ik merkte aan mezelf hetzelfde probleem. Jammer van het logo, maar verder vind ik die duizendmaal beter dan dat zwart-oranje gedrocht.
 
Ik erger me iedere wedstrijd dat we in ons uittenue spelen helemaal kapot aan die afgrijselijke kleurencombinatie zwart - oranje. Mijns inziens één van de lelijkste shirts ooit, in de historie van PSV. Volgens mij kan het een stuk beter als je naast zwart, rood en wit gebruikt in plaats van oranje. Wordt het een stuk levendiger van.

Untitled-1.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan