PSV - Shakhtar Donetsk | Woensdag 27 november | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben heel benieuwd hoe de laatste speelronde gaat zijn. Dan zijn alle wedstrijden tegelijk. Waarschijnlijk staan veel clubs dan nog dicht bij mekaar. Zal er dan ook gerekend gaan worden om resultaat te halen waardoor je bepaalde ploegen ontloopt, of zullen de meeste clubs gewoon voor de overwinning gaan?
Hoop op het laatste

Nu niet! Het is een systeem waar de nr 9 tegen 24 speelt, 10-23, 11-22 enz.
De site van de UEFA geeft dat niet aan.

site UEFA zei:
In the knockout phase, the teams that finish between 9th and 16th will be seeded in the knockout phase play-off draw, meaning they will face a team placed 17th to 24th – with, in principle, the return leg at home. The eight clubs which prevail in the knockout phase play-offs will then progress to the round of 16, where they will each face one of the top-eight finishers, who will be seeded in the round of 16.

Voor hele stuk:

De site van de UEFA geeft dat niet aan.

Voor hele stuk:

Ja, maar zouden we dus wel Feyenoord kunnen treffen als we eindigen op een plek tussen 9 en 16, en Feyenoord op 17 tot 24 (of andersom).

Nou, ik had het over 'dit' PSV; van het PSV van 65 jaar geleden weet ik niks; toen was ik nog niet geboren :S: Maar poeh, 60-65 jaar geleden; heb je liever dat ik je met 'u' aanspreek?:unsure:
Nee, hoor, je , jij en jou zijn prima. ;)
Je kan wedstrijden domineren en met 3-0 winnen, maar dit soort wedstrijden blijven je de rest van je leven bij.
Klopt.
Zo ook de 5-2 tegen Ajax in 1963, de 4-2 tegen FC Magdeburg (Harrie Lubse) in 1978 en de 5-1 tegen Steaua (met 3x Romario) in 1989.
En dit lijstje is nog onvolledig ook... :)

Het was gewoon slordig spel tegen een taaie en scherpe tegenstander.

Beknopte maar goede analyse van dit duel.
Opvallend hoe het duel verschillend beleefd wordt - ook hier op het forum - afhankelijk van het verwachtingspatroon.
Tot en met minuut 86 deugt er zogenaamd niets, en na de euforie zien "we" PSV al in de volgende ronde.

Evenzo de beoordeling van individuele spelers. Ik geef niets om de term MOTM in een teamsport, maar als het dan toch moet dan verdiende Mauro gisteren alle credits.
Nu zondag maar hopen dat ALLE spelers weten dat er zich heel veel tussen de oren afspeelt, dat vuile meters maken erbij hoort, dat de focus meer dan 90 minuten moet liggen op maar eén ding; de drie punten in de wacht slepen.

Alsnog de cijfertjes na een memorabele avond. Zijn deze cijfers terecht? Nee, misschien niet, maar als je alsnog zo eindigt…

Benitez 5,5
Karsdorp 5
Flamingo 6
Boscagli 5,5
Dams 4
Mauro Junior 8
Tillman 8
Saibari 5
Bakayoko 6,5
Lang 5
De Jong 6
Pepi 7,5
Til 6,5
Saibari veel te laag, verzette bergen werk en deed aanvallend veel goed. Moet 7 zijn, misschien wel 7.5. Voor de rest, ik denk voor het eerst, helemaal eens. Wellicht voortaan altijd een nachtje slapen voordat je de cijfertijes geeft :sneaky:

Laatst bewerkt:
Flamingo die na de 1-2 en 2-2 meteen de bal weer pakt / de spelers weer opjut om door te gaan. Dat kan ik ook erg waarderen. Tillman zat nog even te juichen na die wereldgoal, maar Flamingo duwde iedereen weer terug naar de middenstip om door te gaan.

Speelde niet zijn beste wedstrijd, maar dit soort jongens kun je er altijd bij hebben.
Niet zijn beste wedstrijd inderdaad, maar ook niet slecht. Zat er een aantal keren goed tussen, bracht ook aanvallend best wel een hoop.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan