Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
We staan nu na 4 duels met 5 punten op de laatste plaats waarmee je doorgaat. Heb het gevoel dat we met 4 extra punten uit de komende 4 duels eerder zakken dan stijgen. Met 5 erbij gaat gevoelsmatig ook nog spannend worden.Winnen en je staat op 8 punten. Dan heb je uit de resterende drie wedstrijden nog 1 a 2 punten nodig om safe te zijn voor minimaal playoffs.
Yup, deze, Brest en Rode Ster moeten allemaal geconverteerd worden naar 3 punten voor PSV.We staan nu na 4 duels met 5 punten op de laatste plaats waarmee je doorgaat. Heb het gevoel dat we met 4 extra punten uit de komende 4 duels eerder zakken dan stijgen. Met 5 erbij gaat gevoelsmatig ook nog spannend worden.
Dan zit je mogelijk bij plaats 9 tot 16, waarbij je tegen 17 tot 24 loot. We gaan het zien.Yup, deze, Brest en Rode Ster moeten allemaal geconverteerd worden naar 3 punten voor PSV.
Blijft lastig voorspellen. PSV en haar concurrenten zitten normaal gesproken midden in het veld van deelnemers. Maar PSV heeft met Sporting, PSG en Juve al 3 van de 4 tegenstanders gehad die je gevoelsmatig hoger inschat.Ik denk ook dat er meer nodig is. 12 Maar dat is haalbaar.
Dus jij komt ook op 12?Blijft lastig voorspellen. PSV en haar concurrenten zitten normaal gesproken midden in het veld van deelnemers. Maar PSV heeft met Sporting, PSG en Juve al 3 van de 4 tegenstanders gehad die je gevoelsmatig hoger inschat.
Bij een Brest en Celtic heb ik het gevoel dat dit andersom is. Het zou zomaar kunnen dat nog 4-5 punten genoeg is om net bij de eerste 24 te eindigen.
Gezien het programma zouden het er 7-9 moeten zijn, dat lijkt me met de 5 al verdiende punten genoeg.
Jazeker, mijn post ging meer over dat 9-10 punten misschien ook wel genoeg kan zijn.Dus jij komt ook op 12?
Leuk. Laat het een succes wordenPfoe, ik kom bij deze wedstrijd sinds jaaaaren weer eens in het stadion. Zin in!
Ik zou gaan samen met een maat en zijn vriendin en had een kaartje, maar ik ben nog behoorlijk aan het herstellen van ziek zijn .... en ook heel benauwd van ontwenningsverschijnselen van Stoppen met roken (nu dag 15).Ik had kaartjes kunnen hebben, maar kon het logistiek niet bolwerken er heen te gaan. Soms is mijn woonplaats niet geweldig gekozen gezien mijn clubvoorkeur. Afin, ik zal vanaf de tv onze jongen toejuichen.
Winnen!
Jazeker, mijn post ging meer over dat 9-10 punten misschien ook wel genoeg kan zijn.
Lekker bezig!!van Stoppen met roken (nu dag 15).
Helaas, maar lekker bezig!Ik zou gaan samen met een maat en zijn vriendin en had een kaartje, maar ik ben nog behoorlijk aan het herstellen van ziek zijn .... en ook heel benauwd van ontwenningsverschijnselen van Stoppen met roken (nu dag 15).
Vet balen! Ik was al heel lang niet meer in het stadion geweest.
Zoals ik al eerder schreef, denk ik dat er zoveel vreemde uitslagen zijn dat er zelfs meer punten nodig zijn.
Ik heb m eerder gepost maar hij blijft leuk.
Gebaseerd op 50,000 computer simulaties. https://theanalyst.com/2024/09/champions-league-group-stage-how-many-points-qualify-knockouts
10 punten is in 99% van de gevallen genoeg om door te gaan naar de playoffs fase. 9 punten in 2 van de 3 keren.
Alles daarboven zorgt voor een gunstiger loting.
Inderdaad DrJLekker bezig!!