CNG MrKrateos
Bondscoach
Och wat een hekel zul je krijgen dan.Bijna elke dag zegt ie.
Maar ja, hoe meer successen hij met PSV haalt, hoe stommer ik 'm ga vinden natuurlijk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Och wat een hekel zul je krijgen dan.Bijna elke dag zegt ie.
Maar ja, hoe meer successen hij met PSV haalt, hoe stommer ik 'm ga vinden natuurlijk.
Europees mag hij best wat successen halen hoor, dikke prima. En in de Eredivisie is het al aflopende zaak, dus dat komt wel goed.Och wat een hekel zul je krijgen dan.
![]()
Nou, nou... "Schandalig"... "Farce"....Zó erg was het nou ook weer niet, hoor. Het was gewoon slordig spel tegen een taaie en scherpe tegenstander.Overigens snap ik de milde reactie van Bosz op de zege heel goed. Het euforische resultaat verhuld verder wel hoe schandalig slecht PSV 86 minuten heeft gespeeld in een cruciale pot (sportief EN financieel) die ook op een minder dramatische manier prima te winnen moet zijn geweest. PSV is vooral ontsnapt door die rode kaart en individuele klasse. Dat laatste is natuurlijk wel een verdienste. Ja, PSV heeft gewoon geweldige spelers in de ploeg met de kwaliteiten om dit soort dingen te doen. Dat Tillman dit flikt is geen toeval, dat Pepi weer even die winnende erin drukt ook niet. Toch blijft het een farce dat PSV zo slecht kon beginnen en zich niet kon herpakken aan deze pot. Dat loopt niet altijd goed af, zie Ajax uit. En zondag zal Jans denk ik met een soortgelijk strijdplan komen. Die zal ook wel weten dat als Utrecht geen rood krijgt de kans van slagen best aanwezig is. In ieder geval dan maar weer met Mauro op LB, want voor Dams zijn de wittebroodsweken voorbij. Die hoeft van mij echt niet terug naar Jong, maar voor de basis is het niet voldoende. Te kwetsbaar, niet constant genoeg. Zeker tegen ervaren, gehaaide ploegen die je op proberen te jagen.
Een waardevolle les met een geweldig slot, maar ik snap dat Bosz (die ongetwijfeld ook eurofie voelde) daaronder totaal niet tevreden was.
Meningen verschillen. Ik vond het richting de slechtste pot onder Bosz gaan. Verdedigend stond het zeer slecht, het middenveld (op Mauro na) liet zich constant in de luren leggen en PSV sprong aanvallend ook slecht om met de kansen. De goals waren ook zeer makkelijk weggegeven. Eerste schot op doel van de tegenstander was gelijk raak en Dams die daarna een gigantische fout maakt. Ik vond het heel slecht.Nou, nou... "Schandalig"... "Farce"....Zó erg was het nou ook weer niet, hoor. Het was gewoon slordig spel tegen een taaie en scherpe tegenstander.
Eens, hoewel ik verwacht dat Dams hier ook van leert.Overigens snap ik de milde reactie van Bosz op de zege heel goed. Het euforische resultaat verhuld verder wel hoe schandalig slecht PSV 86 minuten heeft gespeeld in een cruciale pot (sportief EN financieel) die ook op een minder dramatische manier prima te winnen moet zijn geweest. PSV is vooral ontsnapt door die rode kaart en individuele klasse. Dat laatste is natuurlijk wel een verdienste. Ja, PSV heeft gewoon geweldige spelers in de ploeg met de kwaliteiten om dit soort dingen te doen. Dat Tillman dit flikt is geen toeval, dat Pepi weer even die winnende erin drukt ook niet. Toch blijft het een farce dat PSV zo slecht kon beginnen en zich niet kon herpakken aan deze pot. Dat loopt niet altijd goed af, zie Ajax uit. En zondag zal Jans denk ik met een soortgelijk strijdplan komen. Die zal ook wel weten dat als Utrecht geen rood krijgt de kans van slagen best aanwezig is. In ieder geval dan maar weer met Mauro op LB, want voor Dams zijn de wittebroodsweken voorbij. Die hoeft van mij echt niet terug naar Jong, maar voor de basis is het niet voldoende. Te kwetsbaar, niet constant genoeg. Zeker tegen ervaren, gehaaide ploegen die je op proberen te jagen.
Een waardevolle les met een geweldig slot, maar ik snap dat Bosz (die ongetwijfeld ook eurofie voelde) daaronder totaal niet tevreden was.
Als die toch eens een hele wedstrijd zo speelt als nu die laatste minuten...Eens, hoewel ik verwacht dat Dams hier ook van leert.
En wat Tillman betreft....fucker...twee doelpunten, maar met afstand de slechtste man in de eerste helft. Ik vroeg me op een gegeven moment af of die uberhaupt wel opgesteld stond. Totaal onzichtbaar, en wat hij wel deed was halfbakken en slap.
Over de hele breedte was PSV slordig, minder fel, en viel letterlijk iedere 50/50 en tweede bal de verkeerde kant op. Het was tachtig minuten frustratie.
Europees mag hij best wat successen halen hoor, dikke prima. En in de Eredivisie is het al aflopende zaak, dus dat komt wel goed.
Heerlijke vent. Strijden, nooit opgeven, ballen afpakken maar toch een redelijke basistechniek.
Ja, maar bij woorden als schandalig en farce, denk ik aan echt weggespeeld worden. Dat viel wel mee, lijkt me. Achterin stond het vaak één op één (en dan zie je dat Dams en Flamingo nog niet het niveau hebben), en voorin werd er weinig gedaan met de pressie die er wel degelijk was. Slechte voorzetten, voorspelbaar etc. Niemand haalde z'n niveau - behalve misschien Mauro. Maar schandalig was het ook weer niet.Meningen verschillen. Ik vond het richting de slechtste pot onder Bosz gaan. Verdedigend stond het zeer slecht, het middenveld (op Mauro na) liet zich constant in de luren leggen en PSV sprong aanvallend ook slecht om met de kansen. De goals waren ook zeer makkelijk weggegeven. Eerste schot op doel van de tegenstander was gelijk raak en Dams die daarna een gigantische fout maakt. Ik vond het heel slecht.
En kan dat naadloos op meerdere posities. Als je er bij stilstaat is het best knap dat je als DM je vastbijt in zo'n wedstrijd en in de rust te horen krijgt ''straks mag je naar LB''. Twee hele andere posities. En hij gaat gewoon rustig verder met het leveren van een prima prestatie. Mauro zal nooit de beste speler/sterspeler in de selectie zijn, maar zijn rol is eigenlijk nooit uitgespeeld. Multifunctioneel en zo allround. Snel verlengen graag!Heerlijke vent. Strijden, nooit opgeven, ballen afpakken maar toch een redelijke basistechniek.
Ik hoop ook dat hij inziet dat hij hier erg gewaardeerd wordt. Want waar ga je ander heen, en wat ga je daar spelen? Middenmoot Spanje? PL zeker niet, misschien Duitsland? Zo'n multifunctionele speler kan er ook makkelijk tussen vallen. Ik zie het alleen gebeuren dat een oude trainer die al met hem gewerkt heeft hem nog een keer ophaalt.En kan dat naadloos op meerdere posities. Als je er bij stilstaat is het best knap dat je als DM je vastbijt in zo'n wedstrijd en in de rust te horen krijgt ''straks mag je naar LB''. Twee hele andere posities. En hij gaat gewoon rustig verder met het leveren van een prima prestatie. Mauro zal nooit de beste speler/sterspeler in de selectie zijn, maar zijn rol is eigenlijk nooit uitgespeeld. Multifunctioneel en zo allround. Snel verlengen graag!
Flamingo heeft toch wel bewezen afgelopen maanden dat ie absoluut het niveau heeft? Alleen gisteren gaf ie niet thuis. Hij had die Gyorekes volledig in zijn broekzak die vorige week nog topscorer CL was en in Portugal er 16 in 11 wedstrijden in heeft liggen. Die scherpte was er gisteren zeker niet want hij zat er continu 2/3 meter vanafJa, maar bij woorden als schandalig en farce, denk ik aan echt weggespeeld worden. Dat viel wel mee, lijkt me. Achterin stond het vaak één op één (en dan zie je dat Dams en Flamingo nog niet het niveau hebben), en voorin werd er weinig gedaan met de pressie die er wel degelijk was. Slechte voorzetten, voorspelbaar etc. Niemand haalde z'n niveau - behalve misschien Mauro. Maar schandalig was het ook weer niet.
Zie Teze. Ik denk dat het voor Mauro in het buitenland inderdaad niet mooier gaat worden dan hier. Hier speelt hij inderdaad om prijzen, in de CL en wordt hij enorm gewaardeerd door elke trainer die PSV coacht. Het zou best kunnen dat een club a la Monaco dan langskomt en hij daar meer kan verdienen, maar sportief ligt een Teze scenario meer in mijn lijn der verwachtingen.Ik hoop ook dat hij inziet dat hij hier erg gewaardeerd wordt. Want waar ga je ander heen, en wat ga je daar spelen? Middenmoot Spanje? PL zeker niet, misschien Duitsland? Zo'n multifunctionele speler kan er ook makkelijk tussen vallen. Ik zie het alleen gebeuren dat een oude trainer die al met hem gewerkt heeft hem nog een keer ophaalt.
Hier speelt hij toch best een boel, wordt hij gewaardeerd en kan hij nog om de prijzen spelen ook. Bovendien is hij al in het buitenland, dus een avontuur is het al.
Ja, aan z'n potentie ligt het bij Flamingo niet, maar een echte topverdediger moet er natuurlijk altijd staan.Flamingo heeft toch wel bewezen afgelopen maanden dat ie absoluut het niveau heeft? Alleen gisteren gaf ie niet thuis. Hij had die Gyorekes volledig in zijn broekzak die vorige week nog topscorer CL was en in Portugal er 16 in 11 wedstrijden in heeft liggen. Die scherpte was er gisteren zeker niet want hij zat er continu 2/3 meter vanaf
Ik dicht Teze een hogere toekomst toe, die heeft zijn fysiek en inspeelpass mee. Hij moet alleen iets rustiger in het koppie worden. Ik sluit ook niet uit dat Teze nog wel meer gaat spelen daar.Zie Teze. Ik denk dat het voor Mauro in het buitenland inderdaad niet mooier gaat worden dan hier. Hier speelt hij inderdaad om prijzen, in de CL en wordt hij enorm gewaardeerd door elke trainer die PSV coacht. Het zou best kunnen dat een club a la Monaco dan langskomt en hij daar meer kan verdienen, maar sportief ligt een Teze scenario meer in mijn lijn der verwachtingen.
Hoe bedoel?? Ze spelen allemaal al bij de Europese top heJa schouten, Dest en Veerman worden gemist maar iemand die absoluut niet gemist kan worden is Tilmann. De enige die ik de Europese top zie halen
Tsja Teze. Het is voor hem te hopen dat hij daar meer gaat spelen. Minder kan bijna niet. Hij heeft de laatste 2 maanden nog minder minuten gespeeld dan in de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal. Vanaf de overstap naar Monaco nog geen enkele volledige wedstrijd en 0 minuten in de Champions League.Ik dicht Teze een hogere toekomst toe, die heeft zijn fysiek en inspeelpass mee. Hij moet alleen iets rustiger in het koppie worden. Ik sluit ook niet uit dat Teze nog wel meer gaat spelen daar.
Maar het grote verschil is natuurlijk dat Teze ook graag in 'het buitenland' wilde spelen. Mauro doet dat al.
Ik ben geen Mauro-fan. Als 6 heb ik continu het gevoel dat hij een ernstige overtreding gaat maken omdat hij zeer fysiek speelt ondanks zijn kleine postuur en omdat het op 6 (te) druk is om hem heen.En kan dat naadloos op meerdere posities. Als je er bij stilstaat is het best knap dat je als DM je vastbijt in zo'n wedstrijd en in de rust te horen krijgt ''straks mag je naar LB''. Twee hele andere posities. En hij gaat gewoon rustig verder met het leveren van een prima prestatie. Mauro zal nooit de beste speler/sterspeler in de selectie zijn, maar zijn rol is eigenlijk nooit uitgespeeld. Multifunctioneel en zo allround. Snel verlengen graag!
Oh.Ik dicht Teze een hogere toekomst toe, die heeft zijn fysiek en inspeelpass mee. Hij moet alleen iets rustiger in het koppie worden. Ik sluit ook niet uit dat Teze nog wel meer gaat spelen daar.
Maar het grote verschil is natuurlijk dat Teze ook graag in 'het buitenland' wilde spelen. Mauro doet dat al.