PSV - Sevilla | Dinsdag 3 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoop niet dat het weer een leuk-meedoen-potje wordt waarin wij domineren, niks verzilveren en dan in minuut 60 met 0-2 achter staan door 1 persoonlijke fout en een halve omhaal van een speler bij een corner, wat dan ook meteen hun 2 schoten op doel zijn. Zo ging het in Spanje vorig seizoen ook. Toen waren we statistisch zelfs beter op bijna alle vlakken, maar je verliest 3-0. Laat dat maar aan die klote Spaanse clubs over.

En dat ze 15e staan in LaLiga zal ook weer niet te merken zijn. Sevilla in Europa is een heel ander beest.
Ze verloren nipt met 1-0 in en van Barcelona en speelden volgens Bosz een dijk van een wedstrijd. Dat 15e staan zegt inderdaad helemaal niks. Gewoon matige start gehad en nu begint het te lopen.
 

Vermoedelijke opstelling PSV: Benitez; Teze, Bella-Kotchap, Boscagli, Dest; Schouten, Veerman, Tillman; Lozano, De Jong, Lang.

We zullen het zien.
Begreep dat het meespelen van Schouten nog niet 100% zeker was, zou mooi zijn als hij aan de aftrap kan verschijnen.
 
Begreep dat het meespelen van Schouten nog niet 100% zeker was, zou mooi zijn als hij aan de aftrap kan verschijnen.
Dat hoop ik ook heel erg. Of dan Chucky, Baka, Tillman, Til of Saibari speelt, dat zie ik dan wel. Niet allemaal dezelfde types, maar qua niveau vallen die wel in dezelfde onzekerheidsmarge, zeg maar.

Schouten niet, die is erg belangrijk en het minst vervangbaar.
 
Het is wel fijn voor Lamela om te weten dat hij vanavond zeeën van ruimte gaat krijgen omdat zijn directe tegenstander op 5 meter dekt.

Laten we hopen van niet, maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat Teze ons weer in gevaar gaat brengen.
 

Vermoedelijke opstelling PSV: Benitez; Teze, Bella-Kotchap, Boscagli, Dest; Schouten, Veerman, Tillman; Lozano, De Jong, Lang.

We zullen het zien.
Lozano dus de keuze voor de Europese wedstrijd. Tevens een signaal naar Bakayoko dit.. dat ie er dus nog niet klaar voor is voor dit niveau
 
Ik hoop stiekem nog dat ie met Baka gaat beginnen omdat hij meer heeft laten zien tot dusver. Dan laat je ook zien echt vertrouwen in hem te hebben. Maar ik gok dat hij 90 minuten speelde afgelopen pot omdat Lozano vandaag speelt.
 
Lozano dus de keuze voor de Europese wedstrijd. Tevens een signaal naar Bakayoko dit.. dat ie er dus nog niet klaar voor is voor dit niveau
En denk dat Lozano ook wat sterker is in druk zetten en diepgaan dan Bakayoko. Wat Europees wat meer nodig is dan de eredivisie.
Dus kan ook tactische keuze worden. Maar ik sta er ook niet van te kijken als Bosz gewoon start met Bakayoko.
 
En denk dat Lozano ook wat sterker is in druk zetten en diepgaan dan Bakayoko. Wat Europees wat meer nodig is dan de eredivisie.
Dus kan ook tactische keuze worden. Maar ik sta er ook niet van te kijken als Bosz gewoon start met Bakayoko.
Bakayoko oogt de laatste weken balvaster en verdedigt gevoelsmatig meer mee, dat zou de keuze van Bosz kunnen verklaren.
 
Bakayoko oogt de laatste weken balvaster en verdedigt gevoelsmatig meer mee, dat zou de keuze van Bosz kunnen verklaren.
Zeker. Maar ik denk dat Lozano, tenminste ik hoop dat hij dat nog is, wat effectiever gebruik maakt van de ruimte. Bakayoko is imo beter als je constant de bal hebt maar bij het uitbreken was Lozano juist altijd sterk (door constant de diepte te zoeken). Zeker als we gedwongen worden te counteren dan is Lozano een sterk wapen.

Ik persoonlijk vind Bakayoko wel beter in het team op dit moment dan Lozano. Dus als Bosz voor Bakayoko kiest, kan ik dat goed begrijpen.
 
Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
 
Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
Luuk is een big game player. Lekker mee starten. Heeft ook tegen de grootsten en sterksten regelmatig gescoord.

Maar als het inderdaad overhoopt niet wil vlotten, niet schromen om Pepi erin te zetten. En dan niet pas voor de laatste 10 minuten.
 
Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
Ja, maar gaat zeker niet gebeuren. Je zou het best met 2 voorop kunnen spelen (Lang en Baka/Lozano) en het middenveld versterken door zowel zowel Tillman als Saibari op te stellen. Maar zo tactisch is Bosz helaas niet, het is altijd Boszball, of de tegenstander dat nu toelaat of niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan