PSV - Sevilla | Dinsdag 3 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja, maar gaat zeker niet gebeuren. Je zou het best met 2 voorop kunnen spelen (Lang en Baka/Lozano) en het middenveld versterken door zowel zowel Tillman als Saibari op te stellen. Maar zo tactisch is Bosz helaas niet, het is altijd Boszball, of de tegenstander dat nu toelaat of niet.
Dat zou niet eens zo gek zijn. 4-4-2. Dan zou ik voor Lozano/Lang kiezen en inderdaad met Saibari en Tillman of Til en Tillman.

Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
Ik weet dat Luuk ook kopduels won (tenminste in het verleden) tegen kerels die een kop groter was. Luuk kan niet alleen koppen door zijn lengte maar is gewoon heel goed in de timing in te schatten en het juiste moment op te zoeken. Ik denk dat Luuk prima tegen Sevilla kan spelen. Zeker in zijn huidige vorm zou ik hem niet aan de kant zetten.

Ah deze is hier vannacht om 04.00 dus als jullie de tent bewaken dan zie ik morgen wel de pracht overwinning tegemoet

Goed jongens, uitstekend. Altijd als er weer twijfels over Luuk beginnen te komen, dan begint hij in zijn Final Form te raken. Nog ff door jongens!
Niet per se over Luuk, maar over zo'n type speler tegen die boomlange verdedigers, waarvan er zeker 1 heel goed kan koppen.

We gaan toch niet met one-trick-pony Luuk beginnen*

*klachten over deze post richten aan CNG Mr Krateos

Goed jongens, uitstekend. Altijd als er weer twijfels over Luuk beginnen te komen, dan begint hij in zijn Final Form te raken. Nog ff door jongens!
Luuk kan echt niet meer! Die wordt vanavond er finaal uitgekopt door Ramos en kan de ballenjongens nog niet bijhouden in een sprint. Ongelooflijk dat dit inze 1e spits is.

... Zo. Hattrick vanavond 😎

• Hahaha!
Reactions: DrJ
Luuk houdt in de 16 zo'n 2/3 man bezig dus altijd opstellen.
Alleen zal hij tegen Sevilla heel weinig in de 16 te vinden zijn, maar in de as op het middenveld. En daar vind ik hem minder sterk, zal ik maar heel voorzichtig zeggen. Daar heb ik dan veel liever Saibari, Tillman of zelfs Til.

Luuk lijkt me niet ter discussie te moeten staan. Het alternatief is Pepi, en die heeft nou nog niet echt bewezen een enorme goaltjesdief te zijn.

Ik zou doen:

Lang / De jong / Baka of Lozano
Veerman / Tillman / Saibari
Van Aanholt / Boscagli / Teze / Sambo
Benitez

Maar de verdediging zal wel Ketchup in het centrum worden en Teze op RB.
Schouten is weer beschikbaar waarschijnlijk: https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/36806/schouten-van-de-partij-tegen-sevilla.html

Dus alternatief is Veerman / Schouten / Saibari of Veerman / Schouten / Tillman.

Bakayoko oogt de laatste weken balvaster en verdedigt gevoelsmatig meer mee, dat zou de keuze van Bosz kunnen verklaren.
Als aanvaller is zijn rendement ondermaats. Gaat geforceerd op zoek naar een doelpunt en slaat ploeggenoten over. Eindpass ook niet goed genoeg de laatste tijd. Kortom Lozano de betere keuze.

Als aanvaller is zijn rendement ondermaats. Gaat geforceerd op zoek naar een doelpunt en slaat ploeggenoten over. Eindpass ook niet goed genoeg de laatste tijd. Kortom Lozano de betere keuze.
Als zijn teamgenoten op scherp stonden had Bakayoko tegen Volendam zo'n 368 assists bij kunnen schrijven

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan