Guillaume
Routinier
Ja, laten we onze beste speler banken in een belangrijke CL wedstrijd.Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, laten we onze beste speler banken in een belangrijke CL wedstrijd.Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
Dat zou niet eens zo gek zijn. 4-4-2. Dan zou ik voor Lozano/Lang kiezen en inderdaad met Saibari en Tillman of Til en Tillman.Ja, maar gaat zeker niet gebeuren. Je zou het best met 2 voorop kunnen spelen (Lang en Baka/Lozano) en het middenveld versterken door zowel zowel Tillman als Saibari op te stellen. Maar zo tactisch is Bosz helaas niet, het is altijd Boszball, of de tegenstander dat nu toelaat of niet.
Neuh, ik vind prima dat Luuk speelt, maar of het verstandig is, is een tweede.Ja, laten we onze beste speler banken in een belangrijke CL wedstrijd.![]()
Luuk houdt in de 16 zo'n 2/3 man bezig dus altijd opstellen.Neuh, ik vind prima dat Luuk speelt, maar of het verstandig is, is een tweede.
Ik weet dat Luuk ook kopduels won (tenminste in het verleden) tegen kerels die een kop groter was. Luuk kan niet alleen koppen door zijn lengte maar is gewoon heel goed in de timing in te schatten en het juiste moment op te zoeken. Ik denk dat Luuk prima tegen Sevilla kan spelen. Zeker in zijn huidige vorm zou ik hem niet aan de kant zetten.Is het eigenlijk wel verstandig om met Luuk te spelen tegen Ramos en nog een andere gast van 1.91. Kan je niet beter daar een wat wendbare speler neerzetten?
Niet per se over Luuk, maar over zo'n type speler tegen die boomlange verdedigers, waarvan er zeker 1 heel goed kan koppen.Goed jongens, uitstekend. Altijd als er weer twijfels over Luuk beginnen te komen, dan begint hij in zijn Final Form te raken. Nog ff door jongens!
Luuk kan echt niet meer! Die wordt vanavond er finaal uitgekopt door Ramos en kan de ballenjongens nog niet bijhouden in een sprint. Ongelooflijk dat dit inze 1e spits is.Goed jongens, uitstekend. Altijd als er weer twijfels over Luuk beginnen te komen, dan begint hij in zijn Final Form te raken. Nog ff door jongens!
Alleen zal hij tegen Sevilla heel weinig in de 16 te vinden zijn, maar in de as op het middenveld. En daar vind ik hem minder sterk, zal ik maar heel voorzichtig zeggen. Daar heb ik dan veel liever Saibari, Tillman of zelfs Til.Luuk houdt in de 16 zo'n 2/3 man bezig dus altijd opstellen.
Als aanvaller is zijn rendement ondermaats. Gaat geforceerd op zoek naar een doelpunt en slaat ploeggenoten over. Eindpass ook niet goed genoeg de laatste tijd. Kortom Lozano de betere keuze.Bakayoko oogt de laatste weken balvaster en verdedigt gevoelsmatig meer mee, dat zou de keuze van Bosz kunnen verklaren.
Als zijn teamgenoten op scherp stonden had Bakayoko tegen Volendam zo'n 368 assists bij kunnen schrijvenAls aanvaller is zijn rendement ondermaats. Gaat geforceerd op zoek naar een doelpunt en slaat ploeggenoten over. Eindpass ook niet goed genoeg de laatste tijd. Kortom Lozano de betere keuze.
In de eerste 2 zinnen dacht ik dat je het over Lozano had.Als aanvaller is zijn rendement ondermaats. Gaat geforceerd op zoek naar een doelpunt en slaat ploeggenoten over. Eindpass ook niet goed genoeg de laatste tijd. Kortom Lozano de betere keuze.
Als hadden komt is hebben te laat. Wanneer heeft Baka zijn laatste goal gemaakt?Als zijn teamgenoten op scherp stonden had Bakayoko tegen Volendam zo'n 368 assists bij kunnen schrijven
Lozano heeft wat meer scoringsvermogen dan Bakayoko, maar Bakayoko heeft weer meer voorzetten in huis. Toch zou ik ook kiezen voor Lozano tegen Sevilla.Als hadden komt is hebben te laat. Wanneer heeft Baka zijn laatste goal gemaakt?
Goed voorstel. Ik kan er een poll over maken in een nieuw topic.Ik stel voor dat we deze pot gewoon winnen.