PSV - Sevilla | Dinsdag 3 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
jcRLkq5.png


Eerdere duels​



PSV - Sevilla 2 - 0
UEFA Europa League, 23 februari 2023
 
Laatst bewerkt:
Zijn toch weer aardig bezig inmiddels, sterk elftal. Maar die keeper, die Nyland, is een grabbelaar. Dus hopen dat die ons wat helpt...
 
Sevilla inmiddels 7 gespeeld 4 verloren. Hebben gewonnen van de #20 en de #18 in LaLiga.
Ik zie kansen, en zelfs na de 2 - 0 van vorig jaar koester ik nog steeds revanche gevoelens voor de wedstrijd daar..

Dit is voor mij nog veel belangrijker dan tegen Arsenal. Die kon je uittekenen dat je verliest. Nu moeten we echt laten zien hoe goed we zijn.
 
Sevilla blijft, ondanks in de competitie wat minder, een pittige Europese tegenstander. Ook een benchmark met vorig seizoen om te kijken waar we Europees staat.

Willen we in de CL doorgaan dan moet deze gewonnen worden thuis.
 
Sevilla blijft, ondanks in de competitie wat minder, een pittige Europese tegenstander. Ook een benchmark met vorig seizoen om te kijken waar we Europees staat.

Willen we in de CL doorgaan dan moet deze gewonnen worden thuis.
Arsenal was een beetje een valse start. Hopelijk pakken we deze. Prestige en gewoon een bevestiging dat we op de goede weg zijn internationaal
 
Wel heel veel zin in. Al een paar keer gezegd, we weten nog niet waar we staan. In de competitie nog niet getest, Arsenal is gewoon een paar maten te groot. Dit is echt een test, deze moeten we winnen als we willen overwinteren. En ik heb er best wel vertrouwen in.
 
3 punten zijn een must anders is het na 2 duels alweer voorbij die mooie CL. Ik hoop op de volgende opstelling:
Benitez
Dest Ramalho Boscagli Aanholt
Lozano Schouten Veerman Lang
Til De Jong
 
3 punten zijn een must anders is het na 2 duels alweer voorbij die mooie CL. Ik hoop op de volgende opstelling:
Benitez
Dest Ramalho Boscagli Aanholt
Lozano Schouten Veerman Lang
Til De Jong
Dest en Aanholt is teveel niks. Teze altijd opstellen. Verder uiteraard Kotchap. Anders had je hem niet hoeven te halen. Tillman voor Til en Til eventueel laten invallen.
 
Benitez
Teze Kotchap Boscagli Aanholt
Schouten Veerman
Tillman
Bakayoko De Jong Lang

Saibari doet het ook goed, maar lijkt soms wat uitgeblust. Wat rust zou hem goed doen. Verder is Teze cruciaal in dit type spel van Bosz.
 
Vorig jaar won je deze ook (zei het omdat Sevilla het wel best vond en er bijna de deksel nog op de neus voor kreeg), geen excuses. Moet een resultaat zijn. Een nederlaag en je moet toch wel heel erg al gaan knokken met Lens om plekje 3.

Ik ga er eens optimistisch in: 3-1. Als Ramos speelt kun je die vast wel ophitsen en kaarten aannaaien. Verdedigend is Sevilla echt niet bijzonder en laat de voorhoede nou net onze beste/meest in vorm-zijnde linie zijn.
 
Vorig jaar won je deze ook (zei het omdat Sevilla het wel best vond en er bijna de deksel nog op de neus voor kreeg), geen excuses. Moet een resultaat zijn. Een nederlaag en je moet toch wel heel erg al gaan knokken met Lens om plekje 3.

Ik ga er eens optimistisch in: 3-1. Als Ramos speelt kun je die vast wel ophitsen en kaarten aannaaien. Verdedigend is Sevilla echt niet bijzonder en laat de voorhoede nou net onze beste/meest in vorm-zijnde linie zijn.
En efficiënt zijn mbt de kansen. Zoals het tegen Volendam ging qua afronden was nou niet echt efficiënt. Gegeven dat je tegen Sevilla geen 357 kansen gaat krijgen. En verdedigend oppassen voor de counter. Dat ging ook al mis tegen Arsenal
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan