Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Er zitten ook gewoon geen looplijnen in, dat statische, daar moet PSV vanaf. De volgende linie is nooit aanspeelbaar, die staan daar maar gedekt wat stil.
Sorry maar eigenlijk vind ik dit gewoon n aanfluiting
We winnen wel hier en we hebben wel weer 3 punten erbij, maar dit is echt wasrdeloos....we hadden nu minimaal 5 doelpunten moeten hebben gescoord....als trainer zou ik ze direct na de wedstrijd een straftraining voor eigen publiek geven....wat een nonchalance, wat een slordig spel, wat een kansen, maar absoluut geen focus, geen concentratie en geen samenspel....
Je speelt thuis, daar hoor je te winnen. Maar de beleving was werkelijk 0,0. En waarom, komende week interlandvoetbal, je kon gewoon alles geven, hersteltijd genoeg. Over het inbrengen van t Ramselaar maar te zwijgen, wat n beperkte speler.
Ik zie dat het een goede keuze was van me om deze wedstrijd en de F1 over te slaan; beide verliepen zoals ik had verwacht. Zit eigenlijk meer op de samenvatting van Ajax O19 - PSV O19 te wachten, dat PSV is tenminste een team waar je van kunt genieten.
Ik zie dat het een goede keuze was van me om deze wedstrijd en de F1 over te slaan; beide verliepen zoals ik had verwacht. Zit eigenlijk meer op de samenvatting van Ajax O19 - PSV O19 te wachten, dat PSV is tenminste een team waar je van kunt genieten.