PSV - Roda JC | Zondag 27 augustus 2017 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nog steeds maar 2-0 terwijl dit een wedstrijd is als Feyenoord - willem2. Je moet aan je doelsaldo werken. Maar het is allemaal te traag en te statisch. van Ginkel zit totaal niet in de wedstrijd.
 
Wat ben ik blij dat van Ginkel niet gekocht maar gehuurd is... vreselijk hoe hij als aanvoerder speelt. Lozano valt me oon wat tegen eerlijk gezegd. Vind zijn aanname niet echt van een goed niveau. Maar hij scoort wel.
 
Roda begint meer kansen te krijgen....ik voel de 2-1 al aankomen...PSV gaat ontzettend slordig om met de vele kansen....terugkerend probleem onder Cocu...
 
Er zitten ook gewoon geen looplijnen in, dat statische, daar moet PSV vanaf. De volgende linie is nooit aanspeelbaar, die staan daar maar gedekt wat stil.
 
Jah, het is echt onthutsend slecht. Tegen een Roda JC blijven hangen op 2-0 met nog kans op een tegendoelpunt ook. Echt triest.
 
Sorry maar eigenlijk vind ik dit gewoon n aanfluiting

We winnen wel hier en we hebben wel weer 3 punten erbij, maar dit is echt wasrdeloos....we hadden nu minimaal 5 doelpunten moeten hebben gescoord....als trainer zou ik ze direct na de wedstrijd een straftraining voor eigen publiek geven....wat een nonchalance, wat een slordig spel, wat een kansen, maar absoluut geen focus, geen concentratie en geen samenspel....
 
90 minuten per week opbrengen om volle bak te gaan lijkt voor PSV momenteel te veel! Ik ben tevreden met de 2-0 overwinning, maar had toch graag iets meer doelpunten gezien!
 
We winnen wel hier en we hebben wel weer 3 punten erbij, maar dit is echt wasrdeloos....we hadden nu minimaal 5 doelpunten moeten hebben gescoord....als trainer zou ik ze direct na de wedstrijd een straftraining voor eigen publiek geven....wat een nonchalance, wat een slordig spel, wat een kansen, maar absoluut geen focus, geen concentratie en geen samenspel....


Je speelt thuis, daar hoor je te winnen. Maar de beleving was werkelijk 0,0. En waarom, komende week interlandvoetbal, je kon gewoon alles geven, hersteltijd genoeg. Over het inbrengen van t Ramselaar maar te zwijgen, wat n beperkte speler.
 
DE kans om goodwill te kweken laten lopen.
Zelfs Cocu werd er nijdig van.

Terecht fluitconcertje 20sec voor tijd bij 2-0 winst.

De tegenstander van Peppen zegt het al: 'als ze 50% scherper waren, zouden we geslacht zijn.'
 
Heb zojuist mijn fox abonnement opgezegd. Vandaag Feyenoord (deels), Ajax (grotendeels) en psv (geheel) gekeken. Wat een lijdensweg zeg. Samenvattingen zijn voor mij meer dan genoeg. Schakel net maar Liverpool - Arsenal, een wedstrijd die al gespeeld is maar desondanks 100x plezieriger is om naar te kijkeh. Heb het voetbal in de zomer gemist en dacht daarom fox abonnement af te sluiten, maar ben nu alweer verzadigd. Armetierige competitie hebben we toch.
 
Je speelt thuis, daar hoor je te winnen. Maar de beleving was werkelijk 0,0. En waarom, komende week interlandvoetbal, je kon gewoon alles geven, hersteltijd genoeg. Over het inbrengen van t Ramselaar maar te zwijgen, wat n beperkte speler.

Nou die viel heel slecht in. We doen ons hier enorm tekort scheelt gewoon een punt doelsaldo en ipv vertrouwen verder tanken krijg je terecht je eigen publiek tegen je. Matig team met geen mentaliteit.
 
Ik zie dat het een goede keuze was van me om deze wedstrijd en de F1 over te slaan; beide verliepen zoals ik had verwacht. Zit eigenlijk meer op de samenvatting van Ajax O19 - PSV O19 te wachten, dat PSV is tenminste een team waar je van kunt genieten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zie dat het een goede keuze was van me om deze wedstrijd en de F1 over te slaan; beide verliepen zoals ik had verwacht. Zit eigenlijk meer op de samenvatting van Ajax O19 - PSV O19 te wachten, dat PSV is tenminste een team waar je van kunt genieten.

Is al te vinden in het O19 topic, have fun
 
Ik zie dat het een goede keuze was van me om deze wedstrijd en de F1 over te slaan; beide verliepen zoals ik had verwacht. Zit eigenlijk meer op de samenvatting van Ajax O19 - PSV O19 te wachten, dat PSV is tenminste een team waar je van kunt genieten.

En dat heeft voor meer dan 50% te maken met de trainer die voor zo'n groep staat...
 
van Ginkel vond iets beter in tweede helft maar uiteindelijk viel het toch weer iets tegen. Maar het hele team viel tegen in de tweede helft. Maar van Ginkel blijft belangrijk dus vind ik wel goed om erbij te hebben.
 
Laatst bewerkt:
De 3 punten zijn weer binnen. :) Het niveau is niet zo best. :(
Er zijn na 3 competitieronden maar 2 clubs met 9 punten. PSV en Feyenoord.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan