PSV - Roda JC | Zondag 27 augustus 2017 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Auch auch auchhhh, en aankomende week word nog pijnlijker aangezien het enige goede wat we nog over hebben ook lijkt te vertrekken. Schwaab en Locadia gaan gegarandeerd minimaal 32 wedstrijden nog de kans krijgen om te prutsen en falen. Door 2 overwinningen is de rust weer terug rondom amateur Cocu en amateurs op het veld, maar een beetje ploeg met een plan kan makkelijk winnen van dit instabiel zooitje.

Ben het met je eens, maar waarom beginnen met drie keer 'ook' in het Duits te zeggen? :unsure:
 
Vandaag in eigen huis graag een voetbalshow met veel doelpunten....overtuiging, passie, lef, strijd , enthousiasme en creativiteit...en een coach die zijn verstand gebruikt...!
 
Vandaag in eigen huis graag een voetbalshow met veel doelpunten....overtuiging, passie, lef, strijd , enthousiasme en creativiteit...en een coach die zijn verstand gebruikt...!

De woorden enthousiasme, creativiteit én een coach die zíjn verstand gebruikt. Het lijkt op een eerste gezicht een contradictio in terminis.
 
Arias zit vandaag niet bij de wedstrijdselectie! Die lijkt tegen NAC dus zijn laatste wedstrijd voor PSV te hebben gespeeld!
 
Hopelijk een flinke score van 4 a 5-0 plus wat talentjes die minuten mogen maken :)
 
Mooi, n snelle voorsprong, met minimaal 3-0 de rust in gaan lijkt me wel weer eens leuk
 
Eerste wedstrijd die ik dit seizoen kan kijken maar Paal speelt toch zeer degelijk hoor, valt me niet tegen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan