PSV - PAOK Saloniki | Donderdag 26 november | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als we het niveau tweede helft nou es wat langer kunnen vasthouden.. Dit psv heeft twee gezichten. Ik denk toch dat dat ook stabieler wordt als Ginkel en/of Mario structureel kunnen spelen. Maar als we ff ons best doen dan zit er zoveel kwaliteit en voetbal in dit team. Hier moet je gewoon mee overwinteren. Geen excuus voor als we daarin mislukken..
 
Roger for president!

Wel lekker, weer zo'n comeback. Het zat er eigenlijk ook wel in, op basis van het laatste deel van de eerste helft. Goed dat ze eindelijk eens die kansen afmaken.
 
Je moet niet zo snel met je billen knijpen, joh. Er was die laatste tien minuten niks aan de hand. Geen gevaarlijk moment gezien in de eigen 16. Zowel Mauro als Hendrix vielen ook goed in - moet je dan aan een jeugdspeler vragen om de wedstrijd over de streep te trekken? Aanvallend was de pijp gewoon leeg. Prima wissels, wat mij betreft.
Ik vind het wel handig als je in ieder geval nog iemand voorin hebt die een counter kan uitspelen of kan scoren. Had je niet meer nu. Dan had ie Zahavi moeten laten staan. Die was echt niet moe.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat je ledezema overschat en de rest onderschat. Je belangrijkste wedstrijd. Waar ligt je zwakte, in de verdediging. Ledezema heeft zich nog niet bewezen. Of hij meer kansen creëert is maar een vraag terwijl je verdediging wel zwak blijft. Hendrix is een prima loper en jager. Dat deed hij best prima. Zelfde geld voor Mauro.
Hendrix viel vrij behoorlijk in. Mauro was echt zeer zwak met veel balverlies. Nutteloze wissel wat mij betreft. Maar ja, hij doet wat de trainer vraagt hè. Dat schijnt belangrijk te zijn.
 
Onze bank is gewoon te smal voor zoveel wedstrijden. Wel eens met het laatste, dat te snel terug gaan lopen.

Het wordt tijd dat we eens een volledige selectie hebben. (Dus ook met Thomas, van Ginkel, Gotze en Ihattaren). Heb je veel meer kwalitatieve keuzes. Dan reken ik Romero, Guti en Obispo maar even niet mee.
 
Het wordt tijd dat we eens een volledige selectie hebben. (Dus ook met Thomas, van Ginkel, Gotze en Ihattaren). Heb je veel meer kwalitatieve keuzes. Dan reken ik Romero, Guti en Obispo maar even niet mee.
Guti is op de weg terug, staat al weer op t trainingsveld dacht ik.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan