PSV - PAOK Saloniki | Donderdag 26 november | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schokkende beelden vanuit de kleedkamer van PSV


Jeugd dingen, ik hou er wel van. Dit hebben de jonges ook ff nodig. Neem de eerste helft tegen Twente en de tweede helft tegen PAOK mee naar de volgende wedstrijden en er kunnen leuke gebeuren. Al is de schade in de competitie toch wel daar, maar seizoen is nog lang. Hopelijk is Gotze snel fit en wacht ik ook met smak op Van Ginkel.
 
Jeugd dingen, ik hou er wel van. Dit hebben de jonges ook ff nodig. Neem de eerste helft tegen Twente en de tweede helft tegen PAOK mee naar de volgende wedstrijden en er kunnen leuke gebeuren. Al is de schade in de competitie toch wel daar, maar seizoen is nog lang. Hopelijk is Gotze snel fit en wacht ik ook met smak op Van Ginkel.
En Kim in de winter.
 
Jeugd dingen, ik hou er wel van. Dit hebben de jonges ook ff nodig. Neem de eerste helft tegen Twente en de tweede helft tegen PAOK mee naar de volgende wedstrijden en er kunnen leuke gebeuren. Al is de schade in de competitie toch wel daar, maar seizoen is nog lang. Hopelijk is Gotze snel fit en wacht ik ook met smak op Van Ginkel.
Ik bedoel vooral het schokkerige beeld :ROFL::ROFL: niet wat ze doen.
 
Rosario zat alweer op het forum.

Die jongen doet zo zijn best maar het wil gewoon maar niet. Dit is geen incident meer maar structureel. Rosario en Sangare rendeert voor geen meter. Sangare poetst zoveel weg wat Rosario creëert. Je hoort eerder complementair aan elkaar te zijn op zo'n positie.

Zou graag eens een echt goed voetballende middenvelder naast Sangare willen zien. Hoop dat van Ginkel gauw weer zijn minuten kan gaan maken. Zou wel eens allemaal heel mooi kunnen gaan uitpakken mocht van Ginkel weer 100% fit zijn. Anders in de tussentijd Fein of desnoods Thomas, mocht die jongen een keer de uitgang van de ziekenboeg weten te vinden.
 
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de tegenstanders van de VAR. Heb je liever dat dit soort dingen kunnen gebeuren of dat er af en toe wat langer wordt gekeken op de millimeter?
 
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de tegenstanders van de VAR. Heb je liever dat dit soort dingen kunnen gebeuren of dat er af en toe wat langer wordt gekeken op de millimeter?
Geen VAR. Deze grens maar even wat laten oefenen bij de jeugd.
 
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de tegenstanders van de VAR. Heb je liever dat dit soort dingen kunnen gebeuren of dat er af en toe wat langer wordt gekeken op de millimeter?
Er is ook een tussenweg. Dat de VAR kijkt of er duidelijk buitenspel is.
 
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de tegenstanders van de VAR. Heb je liever dat dit soort dingen kunnen gebeuren of dat er af en toe wat langer wordt gekeken op de millimeter?
Ik ben geen voor en tegenstander van de VAR. Vind opzich het systeem erg goed maar vind in de praktijk (eredivisie) dat het nóg te discutabel is. Terwijl het juist discussie moet voorkomen.

Ik vind vandaag zo een uitzonderlijk geval. Dat ik dit eigenlijk gewoon neerleg bij, op dat moment, incompetentie van de grensrechter. Dit zou de grensrechter bij de D'tjes van de lokale amateurclub nog hebben gezien. Dus een VAR zou het hebben gecorrigeerd maar deze fout mocht gewoon niet gemaakt worden.

Als het nu op 30-60 cm buitenspel was. Dan snap ik dat een grensrechterfout zit en een VAR het makkelijk recht kan trekken. Maar dit was toch wel zó overduidelijk dat je mag verwachten dat de grensrechter dit zelf gewoon ziet.
 
En als we dan een VAR hebben die alleen naar buitenspel kijkt en er loopt iets anders niet goed, roept men alsnog waarom we de VAR ook niet daarvoor gebruiken. En als we de VAR afschaffen en we worden benadeeld, roepen we dat we de technologie toch hebben dus waarom gebruiken we die dan niet. Enzovoorts.

Hou op, schei uit.

Als we maar iets te mekkeren hebben, daar kijken we tenslotte voor. :geek:
 
En wat is duidelijk? 10 cm? En gaat de VAR dan weer kijken of het 9,9 of 10,1 cm is?
Er is geen verschil tussen 9.9 en 10.1 cm buitenspel. De VAR gaat dan kijken of het 10 cm buitenspel is, of toch 1 cm geen buitenspel. DE fout met deVAR in Nl is dat er geen duidelijke hierarchie is. Of je moet de VAR de beslissingsmacht geven (lijkt mij de beste oplossing) of je moet de VAR heel duidelijke richtlijnen geven waarin ze de scheids mogen adviseren. Dus bijv. alleen bij duidelijk buitenspel/geen duidelijk buitenspel. Dus niet meer bij twijfelgevallen zoals nu het geval is, maar alleen bij situaties zoals gisterenavond.
 
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de tegenstanders van de VAR. Heb je liever dat dit soort dingen kunnen gebeuren of dat er af en toe wat langer wordt gekeken op de millimeter?
Ik ben voor een VAR voor alle niet-arbitraire zaken. Buitenspel, ba al dan nietl over de lijn. Daar valt toch ook nooit over te discussieren dan.
Alleen "ik vind dit een penalty" en dat soort situaties leidt tot het lang stilleggen van het spel. Dat is het irritante.
 
En als we dan een VAR hebben die alleen naar buitenspel kijkt en er loopt iets anders niet goed, roept men alsnog waarom we de VAR ook niet daarvoor gebruiken. En als we de VAR afschaffen en we worden benadeeld, roepen we dat we de technologie toch hebben dus waarom gebruiken we die dan niet. Enzovoorts.

Hou op, schei uit.

Als we maar iets te mekkeren hebben, daar kijken zitten we tenslotte op het forum voor. :geek:
Heb hem namens de stizwijgende meerderheid waar nooit naar wordt geluisterd even voor je verbeterd :D
 
100% voor de VAR. Ik heb me in de preVAR tijdperk, zo zitten te ergeren aan scheidstrechters die zulke opzichte blunders maakte. En dan na afloop zeggen, ik kon het niet zien. Dat is met de VAR natuurlijk onmogelijk. Natuurlijk zijn er ook problemen met de VAR, maar die zijn wat mij betreft een stuk minder groot de de problemen zonder VAR.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan