Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ook zonder Götze, er moet gewonnen worden godverdomme! Als die kansen er morgen in gaan, 4-0.
Deze gaan we gewoon winnen. Er zit zo veel voetbal in onze ploeg, dat we die rare Grieken van de mat moeten kunnen vegen.
3-1.
Daarmee staan we weer in goede positie om tweede te kunnen worden. Granada wint van Nicosia, is dan al door en stelt volgende week tegen PSV een C team op met alleen maar jeugdspelers.
Dus we spelen in 2021 in het voorjaar ook nog Europees.
Zin in!
Welk bericht?Ik ga uit van revanche.
4 - 0. Hattrick Mitroglu. U mag mij niet aan dit bericht herinneren.![]()
Hoezo, sneak je stiekem het stadion in?We hebben natuurlijk het voordeel van het thuispubliek...
Ja ik heb hetzelfde. Kan het gelukkig volgen. Maar dit is wel accurate beschrijving van het huidige PSV (Zeker zonder Götze).Normaal heb je een beetje een idee hoe het kan lopen, maar met dit PSV kan het 4-1, 1-4 of 1-1 net zo makkelijk worden allemaal.
Ik laat me verassen om 03:15 als de wekker gaat, als ik veel berichtjes apps en taggs heb dan weet ik dat PSV verloren heeft, is het stil dan hebben ze gewonnen.