PSV - Omonia Nicosia | Donderdag 10 december | Einstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Groepswinst, wauw. Wie dit twee weken geleden had gezegd toen het 0-2 stond voor PAOK. Hopelijk loten we een tegenstander die te pakken is.
Nou, inderdaad. Uiteindelijk 4x gewonnen. Doelsaldo gered en eerste in de poule. Prima zo!
Zo, gewoon een goede wedstrijd. Op de pingel na heeft Mvogo volgens mij 2x moeten optreden. Druk zetten was goed, voorin kan het nog wel wat scherper, niet voor de goal zelf maar de eindpass ontbreekt nog te vaak.
Op naar Fc Utrecht, kan gewoon een mooi seizoen worden dit jaar :PSV:
Haha. Dat was bij de pingel niet eens nodig, hoorde ik.

PSV speelde ook in deze opstelling zeer behoorlijk. Al is duidelijk de basis beter. Tot mijn verbazing zag ik dat Piroe 2x gescoord had. Deed verder nagenoeg niks goed. In principe zou ik zeggen: beste 11 zijn duidelijk. Sneu trouwens voor Ledezma. Zag er ernstig uit, terwijl hij steeds beter ging draaien.
 
Overigens voor het eerst in misschien wel dit seizoen op alle fronten dat ik geen enkel moment dacht dat dit mis zou gaan (zelfs niet bij de penalty tegen). Ook wel verfrissend.
Ik had dat voor het eerst tijdens thuis tegen Den Haag. Jij niet?
En ik zou zelf seizoenen (meervoud) schrijven in plaats van seizoen (enkelvoud).

Ook mooi om te zien dat er flink wat niveauverschil in het veldspel lijkt te ontstaan tussen PSV en vooral Feyenoord en AZ, maar toch ook wel met Ajax.
 
Cijfer op Voetbalprimeur: Donyell Malen – 7: de dreigendste man aan PSV-zijde. Was dichtbij met een artistieke omhaal, maar zag hoe zijn inzet van de lijn werd gehaald. Niet veel later was het dan toch raak: Malen tikte de 1-0 binnen.

"De dreigendste man?" echt?

En Viergever een 4,5 na een gewonnen partij met een clean sheet. Het laagste cijfer van alle spelers van de wedstrijden van Ajax gisteren en PSV, op Labyad na.
Logisch.
 
Mogelijk tegenstanders:
Rode Ster Belgrado
Dinamo Kiev
Krasnodar
Olympiakos
Red Bull Salzburg
Young Boys
Molde FK
Slavia Praag
Benfica
Real Sociedad
Sporting Braga
Lille
Maccabi Tel Aviv
Antwerp FC
Wolfsberger AC

Dat zijn gelijkwaardige of mindere tegenstanders in mijn opinie. Worden twee leuke potten, uiteraard met PSV als overwinnaar ;)
 
Mogelijk tegenstanders:
Rode Ster Belgrado
Dinamo Kiev
Krasnodar
Olympiakos
Red Bull Salzburg
Young Boys
Molde FK
Slavia Praag
Benfica
Real Sociedad
Sporting Braga
Lille
Maccabi Tel Aviv
Antwerp FC
Wolfsberger AC

Dat zijn gelijkwaardige of mindere tegenstanders in mijn opinie. Worden twee leuke potten, uiteraard met PSV als overwinnaar ;)
Sociedad, Salzburg en Benfica zou ik nog wel willen ontlopen.
 
Ook mooi om te zien dat er flink wat niveauverschil in het veldspel lijkt te ontstaan tussen PSV en vooral Feyenoord en AZ, maar toch ook wel met Ajax.
Ja, dat is ook wel een keer lekker inderdaad. Er lijkt zo langzamerhand echt wat te ontstaan. Vandaag was er wat minder van te zien, maar dat was niet verbazingwekkend gezien alle wisselingen. Wel was het dominant en vooral degelijk; maar Ammonia Nicotine was natuurlijk wel erg zwak. Uiteindelijk toch nog eerste in de poule, een eindstand die je gezien de matige tegenstand van tevoren niet anders verwacht zou hebben, maar die aanvankelijk toch ver weg leek.
En Viergever een 4,5 na een gewonnen partij met een clean sheet. Het laagste cijfer van alle spelers van de wedstrijden van Ajax gisteren en PSV, op Labyad na.
Logisch.
En Hendrix een zes en "een degelijke wedstrijd". Man wat speelt hij beroerd sinds hij dat belachelijke donzen deksel op z'n kop heeft.
 
Ja, dat is ook wel een keer lekker inderdaad. Er lijkt zo langzamerhand echt wat te ontstaan. Vandaag was er wat minder van te zien, maar dat was niet verbazingwekkend gezien alle wisselingen. Wel was het dominant en vooral degelijk; maar Ammonia Nicotine was natuurlijk wel erg zwak. Uiteindelijk toch nog eerste in de poule, een eindstand die je gezien de matige tegenstand van tevoren niet anders verwacht zou hebben, maar die aanvankelijk toch ver weg leek.

En Hendrix een zes en "een degelijke wedstrijd". Man wat speelt hij beroerd sinds hij dat belachelijke donzen deksel op z'n kop heeft.

Kale Jorrit > Romein Jorrit
 
Ja, dat is ook wel een keer lekker inderdaad. Er lijkt zo langzamerhand echt wat te ontstaan. Vandaag was er wat minder van te zien, maar dat was niet verbazingwekkend gezien alle wisselingen. Wel was het dominant en vooral degelijk; maar Ammonia Nicotine was natuurlijk wel erg zwak. Uiteindelijk toch nog eerste in de poule, een eindstand die je gezien de matige tegenstand van tevoren niet anders verwacht zou hebben, maar die aanvankelijk toch ver weg leek.

En Hendrix een zes en "een degelijke wedstrijd". Man wat speelt hij beroerd sinds hij dat belachelijke donzen deksel op z'n kop heeft.
Natuurlijk hebben we het eerste gedeelte van deze groep met veel wisselingen moeten voetballen ivm corona. Uiteindelijk knap teruggekomen in de groep en zelfs groepshoofd.
 
We zijn in ieder geval tegen geen van deze ploegen kansloos, minimaal een ronde verder moet zeker het doel zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan