PSV - Omonia Nicosia | Donderdag 10 december | Einstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mogelijk tegenstanders:
Rode Ster Belgrado
Dinamo Kiev
Krasnodar
Olympiakos
Red Bull Salzburg
Young Boys
Molde FK
Slavia Praag
Benfica
Real Sociedad
Sporting Braga
Lille
Maccabi Tel Aviv
Antwerp FC
Wolfsberger AC

Dat zijn gelijkwaardige of mindere tegenstanders in mijn opinie. Worden twee leuke potten, uiteraard met PSV als overwinnaar ;)

Als het maar geen Krasnodar of Dynamo Kiev wordt. Dat zijn echt kut wedstrijden met name uit. Geef mij maar een aanvallende team. Dan krijg je in dat soort wedstrijden ook ruimte's en kunnen we ook lekker counteren met Dumfries, Max, Gakpo en Malen.

Wolfsberger mag trouwens ook. Kunnen we Feyenooit laten zien hoe het wel moet.
 
Natuurlijk hebben we het eerste gedeelte van deze groep met veel wisselingen moeten voetballen ivm corona. Uiteindelijk knap teruggekomen in de groep en zelfs groepshoofd.
:unsure: Ik hoor dat "groepshoofd" de hele tijd. Ik kan er naast zitten, maar in mijn beleving zeg je "groepshoofd" tegen de ploeg uit pot 1 van een loting voor de groepsfase. 'Groepswinnaar' is wat PSV is. Eerste in de poule.
 
Zit de samenvatting van PSV te kijken. Wat een prut scheids was het trouwens. Zeker met de pingels, maar ook met de overtredingen.

Mooie 4-0 trouwens wel van Piroe.
 
Prima wedstrijd die verdiend werd gewonnen. De spelvreugde en plezier onderling is erg opvallend en een recept voor succes. De sfeer en plezier bij onze concurrenten is een enorm verschil. De uitspraken van Dickie,ontslag Slot en het snoetje van Tadic, Berghuis als toppunt. Dan RTL7 konden niet een compliment over de lippen krijgen hahahaha heerlijke avond zo.
 
Ik kijk nu de wedstrijd op fox. De hele wedstrijd. Eerder op de avond niet gekeken.
Na 35 minuten hebben Hendrix en Viergever toch echt heel, heel weinig fout gedaan.
(Na 44 minuten Viergever voor het eerst)

Als ik dan toch iemand moet noemen die regelmatig de fout ingaat............en echt waar, ik probeer positief te kijken, echt, echt waar, beste adepten, maar het lukt niet.
Hem lukt het niet.
Gewoon te traag voor dit PSV-spel.

Wat hij wel goed doet tov voorheen is dat als hij balverlies lijdt, hij tegenwoordig doorjaagt en regelmatig de bal weer herovert.
En positioneel staat hij verdedigend beter dan voorheen. Maar dan alleen verder van de goal af, zo rond de middellijn.
 
Tweede helft.
Na een kwartier.

Wel een keertje heel leuk om te doen. De uitslag weten, alle forumposts lezen en dan de hele wedstrijd kijken.

Ik zie nog steeds niet waarom Viergever een 4,5 zal krijgen.
Hendrix ook ok tot nu toe.
Sangaré is een stuk onvoorspelbaarder (en dus onrustiger) op de plek van mijn Grote Vriend, wiens naam ik niet zal noemen, omdat de maagdelijke bingo, de maagdelijke bingo moet blijven.

Minuut 68 begint eerst Hendrix te kloten met zo’n typische, onnodige, rare wegroeibal en daarna Viergever.

Laatste kwartier: de bekende nachtkaars.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je er ook echt geen een mag onderschatten, inclusief Wolfsberger; PSV is nog niet zover. Het is onderweg, maar de wisselvalligheid moet nog uit de ploeg.
Klopt, maar bij kansloos denk ik: Dat je vooraf al eigenlijk beter niet aan de wedstrijd kan beginnen.
 
Tweede helft.
Na een kwartier.

Wel een keertje heel leuk om te doen. De uitslag weten, alle forumposts lezen en dan de hele wedstrijd kijken.

Ik zie nog steeds niet waarom Viergever een 4,5 zal krijgen.
Hendrix ook ok tot nu toe.
Sangaré is een stuk onvoorspelbaarder (en dus onrustiger) op de plek van mijn Grote Vriend, wiens naam ik niet zal noemen, omdat de maagdelijke bingo, de maagdelijke bingo moet blijven.

Minuut 68 begint eerst Hendrix te kloten met zo’n typische, onnodige, rare wegroeibal en daarna Viergever.

Laatste kwartier: de bekende nachtkaars.
Maar dan wel een nachtkaars waarin weinig echt gevaar van de tegenstander kwam en wij nog 2x scoorden. T gemiddelde geluid op t forum was m.i. wat negatief ja, maar misschien komt dat ook door een hoog verwachtingspatroon t.g.v. de lange stop en de hype rondom spelers en trainer. Ik blijf erbij dat dit een mooi seizoen gaat worden.
 
Maar dan wel een nachtkaars waarin weinig echt gevaar van de tegenstander kwam en wij nog 2x scoorden. T gemiddelde geluid op t forum was m.i. wat negatief ja, maar misschien komt dat ook door een hoog verwachtingspatroon t.g.v. de lange stop en de hype rondom spelers en trainer. Ik blijf erbij dat dit een mooi seizoen gaat worden.
En misschien ook de angst dat het helemaal wegzakt na de eerste helft. Dat hebben we dit seizoen wel vaak gezien.
 
Ik denk dat je er ook echt geen een mag onderschatten, inclusief Wolfsberger; PSV is nog niet zover. Het is onderweg, maar de wisselvalligheid moet nog uit de ploeg.

Wolfsberger is zo'n rotploeg waar amper echt goede spelers in zitten, maar die dat typische saaie, maar effectieve voetbal spelen waarbij het collectief goed samenwerkt, jij 70% balbezit hebt, maar zij met de eerste twee schoten op doel scoren of zodra er eentje gaat liggen je een penalty om je oren krijgt.
 
Wolfsberger is zo'n rotploeg waar amper echt goede spelers in zitten, maar die dat typische saaie, maar effectieve voetbal spelen waarbij het collectief goed samenwerkt, jij 70% balbezit hebt, maar zij met de eerste twee schoten op doel scoren of zodra er eentje gaat liggen je een penalty om je oren krijgt.

Dat de bal er zo lullig inrolt, geholpen door een polletje dat vakkundig tijdens de rust is opgetuigd door de plaatselijke terreinknecht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan