PSV - Omonia Nicosia | Donderdag 10 december | Einstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
XZLRGVR.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Begrijp uit de promo op Fox dat RTL 7 deze wedstrijd niet uitzend maar voor de gelijktijdige wedstrijd van de andere NL'se club kiest, vermoedelijk omdat daar meer op t spel staat.
 
Begrijp uit de promo op Fox dat RTL 7 deze wedstrijd niet uitzend maar voor de gelijktijdige wedstrijd van de andere NL'se club kiest, vermoedelijk omdat daar meer op t spel staat.

Lijkt me logisch. AZ en Feyenooit hebben iets om voor te spelen. PSV niet echt alhoewel eerste worden toch wel belangrijk is bij de loting. Verwacht ook dat Schmidt hier 8 of meer basisspelers rust gaat geven.
 
Daar is iets voor te zeggen toch?
Was ook meer een mededeling, lijkt mij nl ook logisch, was vooral om eventuele teleurstellingen bij de niet-foxers te voorkomen. Verwacht ook dat fox m op het 2e net zet zodat KPN-kijkers er ook nog geen kont aan hebben
 
Was ook meer een mededeling, lijkt mij nl ook logisch, was vooral om eventuele teleurstellingen bij de niet-foxers te voorkomen. Verwacht ook dat fox m op het 2e net zet zodat KPN-kijkers er ook nog geen kont aan hebben
That's me!
 
Lang leven de baard van de keizer!
Niet helemaal natuurlijk. Ben bang dat Schmidt hem zo benadert en dat is best begrijpelijk. Ik zie PSV graag winnen en misschien de eerste plaats in de groep pakken en en passant ook punten voor PSV en Nederland scoren, wat weer goed is voor de ranking. Omonia heeft - behalve de ranking punten (en geld) - helemaal niks om voor te spelen.
 
Niet helemaal natuurlijk. Ben bang dat Schmidt hem zo benadert en dat is best begrijpelijk. Ik zie PSV graag winnen en misschien de eerste plaats in de groep pakken en en passant ook punten voor PSV en Nederland scoren, wat weer goed is voor de ranking. Omonia heeft - behalve de ranking punten (en geld) - helemaal niks om voor te spelen.
Ik geef werkelijk niets om die ranking. Ik vind dat zo'n stom systeem...
Meteen mee ophouden.
 
Ik geef werkelijk niets om die ranking. Ik vind dat zo'n stom systeem...
Meteen mee ophouden.
We zitten er aan vast. Enige andere oplossing is een open loting. Mij prima. Dat zal voor de kleinere clubs eerder positief dan negatief uitpakken, denk ik.
 
We zitten er aan vast. Enige andere oplossing is een open loting. Mij prima. Dat zal voor de kleinere clubs eerder positief dan negatief uitpakken, denk ik.
We hadden het eerst niet, dus het kan prima zonder.
Gewoon terug naar het oude systeem. De EC1 ook gewoon echt alleen voor landskampioenen.
 
Was ook meer een mededeling, lijkt mij nl ook logisch, was vooral om eventuele teleurstellingen bij de niet-foxers te voorkomen. Verwacht ook dat fox m op het 2e net zet zodat KPN-kijkers er ook nog geen kont aan hebben

Het is gewoon te zien op FOX 1. :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan