PSV - Omonia Nicosia | Donderdag 10 december | Einstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Cijfer op Voetbalprimeur: Donyell Malen – 7: de dreigendste man aan PSV-zijde. Was dichtbij met een artistieke omhaal, maar zag hoe zijn inzet van de lijn werd gehaald. Niet veel later was het dan toch raak: Malen tikte de 1-0 binnen.

"De dreigendste man?" echt?
 
Topavond! Iedereen rust gekregen, eenvoudig winnen en ook nog eens eerste in de groep. Vanaf de knock out fase is EL een aantrekkelijker toernooi; ben heel benieuwd naar de loting.

Ihattaren speelde goed; fijn om te zien dat hij er weer aankomt. Verder niemand echt bijzonder.
Wat mij opviel was het gesprekje van Ihattaren en Mvogo na de wedstrijd. Het plezier, de vreugde....het begint er op te lijken dat Ihattaren terug begint te komen, en dat Schmidt dus een juiste aanpak had met hem.
 
Stiekem blijer met dit resultaat dan ik van te voren had verwacht. Een dikke overwinning, in een wedstrijd waarin het eigenlijk niet hoeft. Geen seconde in de problemen geweest en dat terwijl je de nodige basisspelers mistte en de andere helft hebt kunnen wisselen. Een goed spelend PSV gezien.

We worden echt steeds beter en fitter. Tot de winterstop geen schade oplopen en kan januari een hele leuke maand worden.
 
Ik zou Wolfsberger wel willen loten. Dat is ook echt niet best, maar Feyenoord is nog minder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan