PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij maakt het ook moeilijker voor zichzelf. Voornamelijk in grote wedstrijden is het erg, daar heeft hij echt een tunnelvisie. Hij wil zich in de kijker spelen bij andere clubs, maar zo kom je er niet.
Komt in de echte wedstrijden waar het om gaat gewoon tekort. helpt even een kans om zeep om de bal voor Gotze weg te halen. Sub topper zal het blijven en soort Bergwijn.
 
Malen lijkt trouwens al te veel bezig met een transfer, probeert zo veel mogelijk te scoren om een zo goed mogelijke transfer af te dwingen. Te vaak gaat dit ten koste van het team. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen want het wordt steeds erger.
Veel zal afhangen van de wedstrijd van zondag. Wint PSV dan kan er nog een (kleine) opleving volgen. Verliest PSV deze wedstrijd wordt het nog een 10 wedstrijden slepen naar het einde van de competitie die als een nachtkaars uitgaat.
 
Veel zal afhangen van de wedstrijd van zondag. Wint PSV dan kan er nog een (kleine) opleving volgen. Verliest PSV deze wedstrijd wordt het nog een 10 wedstrijden slepen naar het einde van de competitie die als een nachtkaars uitgaat.
Dumfries zegt nu gaat de focus vol op de eredivisie.....nou bedankt
 
Veel zal afhangen van de wedstrijd van zondag. Wint PSV dan kan er nog een (kleine) opleving volgen. Verliest PSV deze wedstrijd wordt het nog een 10 wedstrijden slepen naar het einde van de competitie die als een nachtkaars uitgaat.
Uiteindelijk sta je zonder prijzen ja. Maar als je me vorig jaar had gevraagd om te tekenen voor een 2e plek, overwinteren in de EL en er een keer niet in de beker uitvliegen tegen amateurs had ik getekend hoor.
 
Uiteindelijk sta je zonder prijzen ja. Maar als je me vorig jaar had gevraagd om te tekenen voor een 2e plek, overwinteren in de EL en er een keer niet in de beker uitvliegen tegen amateurs had ik getekend hoor.
ik had getekend voor 3 fatsoenlijke wedstrijden maar die moeten nog komen.
 
Uiteindelijk sta je zonder prijzen ja. Maar als je me vorig jaar had gevraagd om te tekenen voor een 2e plek, overwinteren in de EL en er een keer niet in de beker uitvliegen tegen amateurs had ik getekend hoor.
Het gaat mij meer om het vertoonde spel en dat was en is bedroevend en wordt er niet beter op. :sad:
 
jullie moesten is weten, was er al met de Elvis bende
gekke tijden meegemaakt, altijd al een warm hart voor Feyenoord gehad, nu ben ik klaar met PSV en is het tijd voor een nieuw hoofdstuk
ik kan dat makke gedoe hier in Eindhoven niet meer aan, ja en amen, Schmidt is god hier en wij zijn doodnormale stervelingen, dan maar met 1000 gekke de bus opwachten in rotjeknor, Amsterdam nooit, maar Rotterdam warm hart
Ik wens je veel succes. Groetjes!
 
jullie moesten is weten, was er al met de Elvis bende
gekke tijden meegemaakt, altijd al een warm hart voor Feyenoord gehad, nu ben ik klaar met PSV en is het tijd voor een nieuw hoofdstuk
ik kan dat makke gedoe hier in Eindhoven niet meer aan, ja en amen, Schmidt is god hier en wij zijn doodnormale stervelingen, dan maar met 1000 gekke de bus opwachten in rotjeknor, Amsterdam nooit, maar Rotterdam warm hart
Goh, net een echte die hard supporter. Je stapt wel heel makkelijk over van de bus opwachten naar Feyenoordsupporter zijn. Maar veel plezier op het Feyenoordforum!
 
Die bank vind ik ook zo ergerlijk, echt een Feyenoord bank.
Nee vooral een hele grote gok. Had een beperkt trackrecord.
Je kan lullen zo lang als het breed is maar deze selectie is gewoon heel slecht samengesteld. Sangare moet ook nog maar eens aantonen dat hij het geld waard is want een goede pass geven lijkt teveel gevraagd voor dat bedrag. De lichtpunten zijn de goedkopere (eigen)spelers zoals Madueke, Gakpo, Malen(soms), Teze(soms). Gelukkig lijkt Zahavi wat te gaan raken, maar helaas zijn we praktisch op alle fronten al uitgeschakeld.
Zahavi draait inderdaad goed op dit moment, Sangare nu even minder maar ik kan niet zeggen dat hij in waarde is gaan dalen door zijn defensieve werk
Ik vind dat Teze een sterk seizoen draait, met soms mindere momenten maar dat is bij vrijwel iedere mandekker in de Eredivisie het geval. Vooral in de eerste helft van het seizoen verzaakte die kerel nooit in verdedigend opzicht, ook wint hij zijn duels zeer gefocust en in de passing vind ik hem prima. Malen is met zijn goals en assists ook meer waard dan "soms" een lichtpunt zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan