PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie het wel somber in. Er gaan weer spelers weg voor een habbekrats en we kopen er weer voor veel te veel geld.
PSV glijdt af en is niet meer herkenbaar als topclub. Het is geen team. Het zijn losse individuen die op een veld wat rond rennen.
Wie (op Baumgartl na) is in deze selectie voor te veel geld gekocht?
 
Ik vindt het onzin om hier Mvogo de schuld te geven. De redenen dat je alsnog uitvliegt zijn:
- Het team gaat achteruitlopen in de tweede helft (Schmidt) en wordt enorm slordig op het moment dat ze de bal wel hebben (Schmidt, Rosario, Malen en nog een paar)
- Rosario die lucht staat te dekken in de 16. Niet de hoofdzaak want het kan niet gebeuren als het eerste punt niet gebeurd.
 
Ik zie het wel somber in. Er gaan weer spelers weg voor een habbekrats en we kopen er weer voor veel te veel geld.
PSV glijdt af en is niet meer herkenbaar als topclub. Het is geen team. Het zijn losse individuen die op een veld wat rond rennen.
Dit somt het wel zo'n beetje op inderdaad. De groep die er zo over denkt zal wel de gloriedagen van PSV hebben meegemaakt, en de groep die zich berust in tweede plaatsen en het allemaal probeert te relativeren heeft dat niet. Die zijn niet anders gewend dat PSV een club voor losers en faalhazen is.
 
Thomas, Sangare, Guti, Bruma is nog steeds van ons, Mvogo etc etc
Thomas 2.75 mln
Sangare 9 mln
Guti 6 mln (eens)
Bruma zal wel hoeveel mln (eens)

Mvogo is gehuurd.

Eerste twee is geen geld in deze markt voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt.
 
Thomas 2.75 mln
Sangare 9 mln
Guti 6 mln (eens)
Bruma zal wel hoeveel mln (eens)

Mvogo is gehuurd.

Eerste twee is geen geld in deze markt voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt.
Je betaalt ook salaris maar goed Mvogo heb je gelijk de rest allemaal veel te veel geld
 
Max,Sangare,Bruma,Doan,Baumi,Mauro,Thomas en de huur van Mvgo Ginkel zijn miljoenen verbrand.
Thomas 2.75 mln
Sangare 9 mln
Guti 6 mln (eens)
Bruma zal wel hoeveel mln (eens)
Doan 7.5mln (eens)
Baum zal wel (eens)
Max 8mln
Mauro ga ik niet eens op in, die speelt al lang bij PSV en is ooit gratis en voor niets uit Brazilië weggehaald.

Mvogo is gehuurd.

Van Ginkel heb je geen idee van hoeveel salaris daarvoor wordt betaald, dus dat slaat ook weer nergens op.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan