PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
jullie moesten is weten, was er al met de Elvis bende
gekke tijden meegemaakt, altijd al een warm hart voor Feyenoord gehad, nu ben ik klaar met PSV en is het tijd voor een nieuw hoofdstuk
ik kan dat makke gedoe hier in Eindhoven niet meer aan, ja en amen, Schmidt is god hier en wij zijn doodnormale stervelingen, dan maar met 1000 gekke de bus opwachten in rotjeknor, Amsterdam nooit, maar Rotterdam warm hart
Kan jij mij laten zien wie hier Schmidt als God ziet?
 
De manier waarop maakt natuurlijk ook uit. In februari al klaar zijn, er uit vliegen tegen een club die je eigenlijk had kunnen pakken
Volledig in lijn met hoe het de afgelopen seizoenen gaat bij PSV. Kut voetbal en een enorme gifbeker. Nu zaak om te verbeteren en door te blijven gaan zodat we straks weer een gevreesd elftal zijn in plaats van het team waar elke tegenstander de topvorm terugvindt
 
Daar ben ik het toch niet mee eens dat het niet beter wordt. Het is nog niet goed genoeg maar er zit wel (heel langzaam dat wel) vooruitgang in.
Je hoeft het ook niet me me eens te zijn. Ik zie de vooruitgang niet.
Het is steeds hetzelfde patroon. Individuen die geen team vormen. Niet voor elkaar door het vuur gaan
en knokken voor een overwinning.
 
De manier waarop maakt natuurlijk ook uit. In februari al klaar zijn, er uit vliegen tegen een club die je eigenlijk had kunnen pakken
Jupp, dit seizoen gewoon 2e worden en dan maar proberen via voorronde de CL te halen, hopelijk hebben de spelers nu meer rust en kan Schmidt als nog “gegenpressing” en “vollgass” er in krijgen 2e seizoenshelft zodat we dat volgend jaar kunnen spelen. Want als dat niet lukt dan weet ik niet wat Schmidt hier nog doet komend seizoen
 
Je hoeft het ook niet me me eens te zijn. Ik zie de vooruitgang niet.
Het is steeds hetzelfde patroon. Individuen die geen team vormen. Niet voor elkaar door het vuur gaan
en knokken voor een overwinning.
Dat is het mooie van een forum dat we er over kunnen discussiëren ookal zijn we het niet met elkaar eens ;)
 
Daar ben ik het toch niet mee eens dat het niet beter wordt. Het is nog niet goed genoeg maar er zit wel (heel langzaam dat wel) vooruitgang in.
In mijn ogen zijn we achteruit gegaan na de winterstop. Kijk maar naar Dumfries en Max, zijn geen schim meer van de spelers uit de 1e helft van het seizoen. De spelers die vooruitgang laten zien zijn enkel Zahavi, Boscagli en Teze.
 
Jupp, dit seizoen gewoon 2e worden en dan maar proberen via voorronde de CL te halen, hopelijk hebben de spelers nu meer rust en kan Schmidt als nog “gegenpressing” en “vollgass” er in krijgen 2e seizoenshelft zodat we dat volgend jaar kunnen spelen. Want als dat niet lukt dan weet ik niet wat Schmidt hier nog doet komend seizoen
Het jammere is dat een groot deel van de spelers volgend seizoen waarschijnlijk eieren voor zijn geld kiest en elders gaat voetballen. Kan me voorstellen dat in ieder geval een Dumfries, Malen, Götze vertrekken. Daarnaast wellicht Max, Sangare, Ihattaren, Gakpo. Tis nog maar de vraag wat er van het huidige elftal overblijft. De aantrekkingskracht voor nieuwe spelers is na dit seizoen ook verder achteruit gegaan.
 
Ik lees en hoor nu van Schmidt en spelers dat PSV gisteren heel goed heeft gespeeld en dat de uitschakeling daardoor moeilijk te accepteren zou zijn.

Dat is niet mijn beeld. Ik vond het welgeteld een halfuur behoorlijk tot goed: het laatste halfuur van de eerste helft. Verder hield het -tegen een Europees gezien matige tegenstander- niet over en hing de goal van Olympiakos lang in de lucht. Die was dan ook niet onverdiend.

Het zat deze wedstrijd heel lang mee. Dat heeft soms wel met goed spelen te maken, maar is toch echt iets anders
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het wel somber in. Er gaan weer spelers weg voor een habbekrats en we kopen er weer voor veel te veel geld.
PSV glijdt af en is niet meer herkenbaar als topclub. Het is geen team. Het zijn losse individuen die op een veld wat rond rennen.
Dit gevoel heb ik totaal niet. Gisteren heb ik een team gezien. Dat Malen daarin wat egoistische trekjes heeft is spits-eigen. Die wilt scoren, dat zie je met alle spitsen. Het is geen los zand, daar ligt het probleem niet.

Hoe goed PSV Malen en Dumfries kan verkopen zullen we moeten afwachten.
 
Ik lees en hoor nu van Schmidt en spelers dat PSV gisteren heel goed heeft gespeeld en dat de uitschakeling daardoor moeilijk te accepteren zou zijn.

Dat is niet mijn beeld. Ik vond het welgeteld een halfuur redelijk tot goed: het laatste halfuur van de eerste helft. Verder hield het -tegen een Eoropees gezien matige tegenstander- niet over en hing de goal van Olympiakos al lang in de lucht. Die was dan ook niet onverdiend.

Het zat deze wedstrijd heel lang mee. Dat heeft soms wel met goed spelen te maken, maar is toch echt iets anders

Leuke eerste helft, niet indrukwekkend goed, maar vermakelijk. Duidelijk overwicht PSV wel, paar mooie aanvallen. Tweede helft was een groot verschil. Raakte halverwege alweer geïrriteerd over het gebrek aan controle. Ik maakte me al zorgen over dat ene Griekse doelpuntje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan