PSV Nieuws Algemeen


Helemaal mee eens, het moet eens tijd worden dat deze lui eens aangepakt worden. Ik vind dat de laatste tijd dit soort verhalen vaker voor komen, bij Feyenoord, NEC en die enge vitessenaren die het uitvak van de Goffert slopen ): (grapje). En wat te denken van de PSV ers die werden aangevallen in Oostenrijk. Het is echt een Trend. Heeft iemand hier een verklaring voor?
 

Helemaal mee eens, het moet eens tijd worden dat deze lui eens aangepakt worden. Ik vind dat de laatste tijd dit soort verhalen vaker voor komen, bij Feyenoord, NEC en die enge vitessenaren die het uitvak van de Goffert slopen ): (grapje). En wat te denken van de PSV ers die werden aangevallen in Oostenrijk. Het is echt een Trend. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Volgens Renee Vd Gijp komt het allemaal door Corona, opgekropte emoties en thuis zitten. Ook de aanval van de NEC supporters tegen de politie verklaarde hij als de naweeën van Corona… En verder vond hij ook bijv de racistische opmerkingen tegen Dumfries in Italië, niet echt opgevat moesten worden als racisme. Want hij wist zeker dat diegene die dat doen, niet racistisch zullen doen als ze donkere mensen in een bus tegen komen… In een stadion doe je misschien wel racistisch maar je bent het eigenlijk niet, was de verklaring. Dus zal hij ook niet echt voor allerlei maatregelen tegen dit soort mensen zijn. Laa gaan joh.
 
Benieuwd hoe lang wij nog naar PSV toe kunnen gaan. Covid-cijfers lopen als een idioot op. Limburgse ziekenhuizen geven aan bijna op code zwart te zitten. Dan zal Noord-Brabant snel ook op dat niveau zitten en daarna volgt de rest van het land of de anderen zijn even snel aan de beurt.

Wat kan je er aan doen? Zelf doe ik alles om verspreiding tegen te gaan. Alleen dan kunnen de stadions voor publiek openblijven. Volgende lockdown met lege stadions is op deze manier onderweg.
 
Wat kan je er aan doen? Zelf doe ik alles om verspreiding tegen te gaan. Alleen dan kunnen de stadions voor publiek openblijven. Volgende lockdown met lege stadions is op deze manier onderweg.


Lijkt me meer dan logisch, alles waar grote groepen bij een komen standaard verbieden tot maart. Geprikt of niet het werkt nu ff niet de aanpak
 
De vraag is: hoeveel besmettingen treden er in de stadions op? Toen ik bij PSV was, werd daar in ieder geval serieus gecontroleerd. In tegenstelling tot in de horeca. Die vragen erom weer gesloten te worden.
 
De vraag is: hoeveel besmettingen treden er in de stadions op? Toen ik bij PSV was, werd daar in ieder geval serieus gecontroleerd. In tegenstelling tot in de horeca. Die vragen erom weer gesloten te worden.
Klopt. Horeca doet amper iets plus het is gebleken dat dat besmettingshaarden zijn..
 
De vraag is: hoeveel besmettingen treden er in de stadions op? Toen ik bij PSV was, werd daar in ieder geval serieus gecontroleerd. In tegenstelling tot in de horeca. Die vragen erom weer gesloten te worden.

Amper. In ieder geval, je hoort er niets over. Dat de horeca het verkloot heb ik geen idee van, maar het zou wel weer zuur zijn als al die grootschalige evenementen die wel streng controleren daar ook weer de dupe van worden.
 
Amper. In ieder geval, je hoort er niets over. Dat de horeca het verkloot heb ik geen idee van, maar het zou wel weer zuur zijn als al die grootschalige evenementen die wel streng controleren daar ook weer de dupe van worden.
Mijn niet geldige steekproef zegt dat 2op de 3 gelegenheden geen controles doen.
 
Hier zelfde beeld wat betreft horeca. Recentelijk PSV-FC Twente bezocht en overnacht in Eindhoven. In het weekend drie horeca gelegenheden bezocht, 2 van de 3 controleerde niet. Hema controleerde van die drie als enige. Het maakt ze maar weinig uit, en daarmee hebben ze uiteindelijk ook zichzelf. Als de stadions leeg blijven, dan zal de horeca ook weer op slot gaan. Jammer dat de goeden het met de kwaden zullen ontgelden.
 
Voor de mensen die tegen een paywall aanlopen even een tip tussendoor: Print Friendly
Copy paste de site/ artikel in deze site en vaak kan je hem wel lezen.

Ik kwam hierop omdat ik de bronnen van Antenor aan het bekijken ben. Bij het Parool werkt dit niet. Maar deze site weer wel:
12 foot ladder
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan