PSV Nieuws Algemeen


Dit stuk stond er ook in. Ik deel die mening eigelijk wel, ik heb echt 0,0 angst dat Ajax de komende 30 jaar wel even alles gaat domineren. Dat hoor ik al zo lang, ik denk dat het allemaal wel meevalt. We zijn en blijven Eredivisie clubjes, en je ziet wel wat er gebeurd zodra zo'n club wat succes boekt Europees. Iedereen vertrekt en je weer helemaal opnieuw beginnen. Kijk alleen al hoe dat in Portugal al jaren gaat met clubs als Porto en Benfica, daarin zie ik meer gelijkenissen.
 
In een groot interview met VI ( samen met de andere AD’s van de top 4) zegt Gerbrands dat PSV aankomende zomer gedwongen is om spelers te verkopen. Anders belanden we in de rode cijfers.

Dat is toch niet echt verrassend. Dat zei hij aan het begin van het seizoen ook al, en ook toen al was het geen nieuws. PSV zou altijd rode cijfers behalen als het geen CL speelt en geen winst haalt op transfers. En zeker dit seizoen. Het is ook niks bijzonders, want het geldt voor iedere club in Nederland. En ook voor een hele hoop clubs in het buitenland. Er is eigenlijk maar een handvol clubs dat buiten transfers om voldoende inkomsten genereert om de uitgaven te dekken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat is toch niet echt verrassend. Dat zei hij aan het begin van het seizoen ook al, en ook toen al was het geen nieuws. PSV zou altijd rode cijfers behalen als het geen CL speelt en geen winst haalt op transfers. En zeker dit seizoen. Het is ook niks bijzonders, want het geldt voor iedere club in Nederland. En ook voor een hele hoop clubs in het buitenland. Er is eigenlijk maar een handvol clubs dat buiten transfers om voldoende inkomsten genereert om de uitgaven te dekken.
Inderdaad. En natuurlijk speelt mee dat spelers zelf ook de stap hogerop ambiëren. PSV is geen eindstation waar spelers zoals Ramos of Messi blijven hangen. Het is dus ook een soort kip en ei verhaal. Moet PSV de spelers verkopen om de financiering rond te krijgen, of moet PSV om sportieve redenen spelers verkopen, en wordt daardoor de financiering rond.
 
Dus 10 januari a.s. tussen Ajax en PSV, benieuwd!
En wat leesvoer hierbij er..
Je weet nu al dat Ajax overrompelend zal beginnen dus PSV wakker blijven, alert zijn.
IMO.

:DANCE::BALL:
 
Laatst bewerkt:

Klasse actie :clap:
 

Klasse actie :clap:
Ze hadden een betere maand kunnen kiezen dan dry Januari... :grin:
 

Klasse actie :clap:
Ze hadden een betere maand kunnen kiezen dan dry Januari... :grin:

De criminele relschoppers oppakken en de complete schade laten betalen.
Desnoods de rest van hun leven. Maar dat zal niet gebeuren.
Zoals vrijwel altijd komt 99% van dat uitschot er zo mee weg.
 
Verrassend. Blijken individuen toch aangesproken te kunnen worden op groepsschade.
Met al die filmpjes en foto's is het ook nog gemakkelijk aan te tonen wat het opgepakte individu aan schade aangericht heeft. Zelfs foto's en filmpjes die ze zelf op het internet hebben gegooid. Zo dom zijn ze dan ook nog.
 
Onderstaande klinkt goed. Al ben ik stiekem dan ook weer een beetje bang dat deze jongeren daardoor juist de criminaliteit in geduwd worden.


Megaclaims dreigen voor daders rellen: ‘Dit kan het leven van hele gezinnen kapot maken’

 
Onderstaande klinkt goed. Al ben ik stiekem dan ook weer een beetje bang dat deze jongeren daardoor juist de criminaliteit in geduwd worden.


Megaclaims dreigen voor daders rellen: ‘Dit kan het leven van hele gezinnen kapot maken’

Lastig, lastig. De persoon zelf kan ik niet heel erg mee zitten, wie zijn billen brandt zogezegd.

Maar wat als de studie van een broer of zus hierdoor in t gedrang komt doordat er minder geld is? Sowieso iets waar ouders kinderen/tieners wel eens wat bewuster van mogen maken, als jij een strafblad krijgt heeft dat ook invloed op baan mogelijkheden van andere familieleden.

Hier weten ze het, maar dat is nog geen garantie die ik over 7 jaar nog grip heb op de oudste.
 
Onderstaande klinkt goed. Al ben ik stiekem dan ook weer een beetje bang dat deze jongeren daardoor juist de criminaliteit in geduwd worden.


Megaclaims dreigen voor daders rellen: ‘Dit kan het leven van hele gezinnen kapot maken’

Leg beslag op spullen. Als ze het niet kunnen betalen, kort je ze op hun inkomsten of laat je ze het bij elkaar werken. Precies zoals ik er jaren over gedaan heb om mijn studieschuld terug te betalen. Het lijkt mij ook geen hogere wiskunde om als politie, justitie en overheden een glashelder protocol te hanteren in geval van rellen, het belagen van hulpverleners en schade. Waarschijnlijk bestaat het ook al. Stuur dit naar ieder gezin met opgroeiende kinderen. Niet alleen voor nu, ook voor als er even geen vuurwerk mag, supporters zich misdragen of een demonstratie uit de hand loopt. De vrijheid van meningsuiting stopt te allen tijde bij geweld en vernieling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan