PSV Nieuws Algemeen

Heb de Podcast net geluisterd, zeker een aanrader. Bjorn is een held.

Hij vertelt er over in de podcast. Binnenkort (<4 weken) een stamcel transplantatie, die hebben ze helaas niet kunnen voorkomen met chemo therapie. Ze hebben wel een 10/10 match gevonden, wat op zich een prestatie is. Kansen zijn goed, maar Thijs is voorlopig nog niet uit de zorgen. Naar omstandigheden gaat het echter goed, hij werkt zo af en toe nog als de bloedwaardes het toelaten en komt ook wel op de Herdgang.
Ik ga morgen ook de podcast luisteren, luister hem sinds december iedere week, heerlijk hoe oprecht en nuchtere gast björn is, als je tegen die gast zegt Haaland of Salah speelde goed hé heeft die geen idee over wie je het hebt. Kijkt alleen PSV om dan in de podcast z'n heerlijke oprechte mening te geven, Marco Timmer ook sterk altijd.
 
Ik had ook een 10/10 donor. Desondanks veel Graft vs. Host Disease issues gehad die niet echt plezierig waren. Twee keer vertelde de doktoren ons dat ik minder dan 24 uur te leven had... Dat is een jaar geleden. Het is nog steeds niet ideaal, maar ik leef en vecht elke dag om vooruit te gaan.

Hopelijk heeft Thijs een makkelijkere route, want geen twee patients zijn herzelfde.
 
Ik had ook een 10/10 donor. Desondanks veel Graft vs. Host Disease issues gehad die niet echt plezierig waren. Twee keer vertelde de doktoren ons dat ik minder dan 24 uur te leven had... Dat is een jaar geleden. Het is nog steeds niet ideaal, maar ik leef en vecht elke dag om vooruit te gaan.

Hopelijk heeft Thijs een makkelijkere route, want geen twee patients zijn herzelfde.
Hmmm, die issues zeggen mij in principe weinig, 'voordeel' is dat m'n vrouw op een oncologie/hematologie-afdeling werkt. Zegt me nu wat meer en dat is dus flink knaken.

Succes met verder herstel en in de tweet hieronder een link naar de podcast, gedurende de podcast komt nog een aantal keer de situatie van Thijs te sprake, is niet alleen aan het begin.

 
Dubbele besmettingen? Iedereen had het al gehad. Dacht ik.

Verkleint de kans op een periodetitel.

Dubbele bezetting zou daar moeten staan. Gewoon iedere positie op het veld dubbel bezet hebben. Waarom zou je iedere positie dubbel besmet willen hebben.
 
Blij mee! Ervaring in bestuur, ondernemend en een supportershart. Dit is een functie die hem prima past.
Zijn deelname aan de podcast van VI met Van der Doelen is een aanrader om te luisteren.
Hmmm, bij mij heeft hij niet zo'n goede indruk achtergelaten. Hij is toch de man binnen VVD met al die asociale populistische proefballonnetjes?
 
teleurgesteld, maar is het niet mogelijk om een professionele nemer in te huren voor de PSV? Of heeft de club niet genoeg geld?
 
Terug
Bovenaan Onderaan