PSV Nieuws Algemeen

Succes Thijs, hopen op een spoedig herstel.

We kunnen allemaal wel klagen omdat er een kunstlederen knikker naar de verkeerde kleur wordt gespeeld, of aan de verkeerde kant in het net belandt, maar uiteindelijk gaat het maar om één ding in het leven. Gezondheid en zo veel mogelijk tijd doorbrengen met de mensen die je lief zijn.
Ik weet dat Thijs hier af en toe mee leest, dus Thijs, beterschap kerel. Dit gaat voorbij 'het spelletje', nu is het voor 't echie en jij gaat dit gewoon fixen.
Mooie post.

Leest hij hier echt wel eens mee?
 
Succes Thijs, hopen op een spoedig herstel.


Mooie post.

Leest hij hier echt wel eens mee?
Ja.

Laat ik dat even wat nuanceren; ik weet dat hij dat deed, ik heb hem daar zelf niet over gesproken dus ik weet niet of hij dat nog steeds doet. Maar, ik ga daar eigenlijk wel van uit.
 
Laatst bewerkt:
Ja.

Laat ik dat even wat nuanceren; ik weet dat hij dat deed, ik heb hem daar zelf niet over gesproken dus ik weet niet of hij dat nog steeds doet. Maar, ik ga daar eigenlijk wel van uit.
Gaaf, ik dacht dat ons forum redelijk in de luwte was. Zijn er nog meer bekende Nederlanders hier?
 
Het lijkt mij echt wel een geschikte vent. Past bij PSV. Als VI en als voetballer van Heeze was hij altijd leuk om te volgen. Ik vond het geweldig dat hij door PSV in dienst is genomen, alhoewel hij toch echt wel de nieuwsbron van uitstek was bij VI. Het is iemand met kennis en een goede kijk. Lekker fris! Echt een topper die bij PSV past. Ik hoop dat hij er snel bovenop komt.
 
Het lijkt mij echt wel een geschikte vent. Past bij PSV. Als VI en als voetballer van Heeze was hij altijd leuk om te volgen. Ik vond het geweldig dat hij door PSV in dienst is genomen, alhoewel hij toch echt wel de nieuwsbron van uitstek was bij VI. Het is iemand met kennis en een goede kijk. Lekker fris! Echt een topper die bij PSV past. Ik hoop dat hij er snel bovenop komt.

Inderdaad! Ik heb geen idee hoe hij als voetballer was, maar ik heb wel het idee dat hij de reden is dat er tegenwoordig amper transfergeruchten naar buiten komen bij PSV...
 

Wat edelmoedig, JPSV wordt wel uitgesteld.. Maar daar ging t niet om KNVB, sterker nog daar zijn minder besmettingen dan bij de hoofdmacht.
ja ongelofelijk KNVB wat een bevooroordeelde rotzooi is het daar. had een uitgelezen mogelijkheid geweest om JPSV door de club niet te laten spelen en Cambuur de punten te gunnen. Zelfs dat Plezier wordt ons ontnomen.
 
ja ongelofelijk KNVB wat een bevooroordeelde rotzooi is het daar. had een uitgelezen mogelijkheid geweest om JPSV door de club niet te laten spelen en Cambuur de punten te gunnen. Zelfs dat Plezier wordt ons ontnomen.
Ach, laten we maar hopen dat de ziekenboeg snel leegstroomt, kunnen de spelers antwoorden met de voeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan