PSV Nieuws Algemeen

Klaas Dijkhoff van de VVD verlaat volgend jaar de politiek...hij is een rasechte PSV'er en met zijn connecties kan hij een enorme bijdrage leveren voor PSV als het gaat om politiek-economische kwesties. Is er binnen PSV geen interessante functie voor hem beschikbaar vanaf medio 2021? Of misschien als lid van de RvC....Toon Gerbrands zou hem eens op de koffie moeten uitnodigen en hem warm moeten maken voor een functie bij PSV....of is hij reeds behoorlijk betrokken bij PSV in een bepaalde functie??
 
Klaas Dijkhoff van de VVD verlaat volgend jaar de politiek...hij is een rasechte PSV'er en met zijn connecties kan hij een enorme bijdrage leveren voor PSV als het gaat om politiek-economische kwesties. Is er binnen PSV geen interessante functie voor hem beschikbaar vanaf medio 2021? Of misschien als lid van de RvC....Toon Gerbrands zou hem eens op de koffie moeten uitnodigen en hem warm moeten maken voor een functie bij PSV....of is hij reeds behoorlijk betrokken bij PSV in een bepaalde functie??
Aan wat voor functie denk je dan? Ik denk dat bij PSV niet veel politieke taken te vervullen zijn.

Als hij een beetje goed kan juichen zie ik een functie als supporter voor hem wel zitten.
 
Klaas Dijkhoff van de VVD verlaat volgend jaar de politiek...hij is een rasechte PSV'er en met zijn connecties kan hij een enorme bijdrage leveren voor PSV als het gaat om politiek-economische kwesties. Is er binnen PSV geen interessante functie voor hem beschikbaar vanaf medio 2021? Of misschien als lid van de RvC....Toon Gerbrands zou hem eens op de koffie moeten uitnodigen en hem warm moeten maken voor een functie bij PSV....of is hij reeds behoorlijk betrokken bij PSV in een bepaalde functie??
Wordt misschien wel een keer burgermeester van Eindhoven. Dichterbij gaat het niet komen.
 
Aan wat voor functie denk je dan? Ik denk dat bij PSV niet veel politieke taken te vervullen zijn.

Als hij een beetje goed kan juichen zie ik een functie als supporter voor hem wel zitten.
Misschien over een paar jaar de nieuwe AD, als opvolger van Toon..?
 
Wordt misschien wel een keer burgermeester van Eindhoven. Dichterbij gaat het niet komen.
Dan zal die moeten verhuizen uit Breda...dat zie ik hem de komende 10 jaar, vanwege zijn kinderen, nog niet doen. Maar ik zie hem wel starten als commissaris bij PSV...er ging er toch eentje weg uit de RvC van PSV..?
 
We kunnen allemaal wel klagen omdat er een kunstlederen knikker naar de verkeerde kleur wordt gespeeld, of aan de verkeerde kant in het net belandt, maar uiteindelijk gaat het maar om één ding in het leven. Gezondheid en zo veel mogelijk tijd doorbrengen met de mensen die je lief zijn.
Ik weet dat Thijs hier af en toe mee leest, dus Thijs, beterschap kerel. Dit gaat voorbij 'het spelletje', nu is het voor 't echie en jij gaat dit gewoon fixen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan