PSV Nieuws Algemeen

Herinneren we de tijd nog toen Mitroglou op de dag dat jij gehaald/gepresenteerd werd, direct al in de wedstrijdselectie zat?
Goeie oude tijd.:drool:
 
Iets wat me in dat artikel opvalt is dat ze Bruma niet bij de Aankopen hebben staan, is daar een reden voor?
Waar zou die volgens jou moeten staan dan?

Bij de Geconsolideerde balans (pagina 24 en 25) > Passiva > Langlopende schulden > Schulden uit hoofde van transfers, wordt naar tabel 13 (pagina 42) verwezen.
In het onderschrift van tabel 13 staat dat de schulden onder andere het bedrag van Bruma en Baumgartl bevatten. Het lijkt me dat als de schulden al wel opgenomen zijn dat het reeds betaalde deel ook in het verslag opgenomen is.


Hmm, ik zie dat in de samenvatting Bruma niet genoemd is, dat is wel vreemd omdat hij in het jaarverslag toch wel meegenomen lijkt te zijn.

oke, nvm, hij is inderdaad vorig jaar al meegenomen. Dit jaar is 6 miljoen meer afgeschreven op de vergoedingssommen, dat zal wel met Bruma te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ben ff door het jaarrapport gelopen. Weinig opvalland. Wel is ivm met Covid met diverse scenario's gerekend, van normaal met publiek tot stilleggen competitie. E.e.a. zal ten koste gaan van het operationele resultaat. Maar ook bij het meest negatieve scenario is continuïteit gewaarborgd. (in J&J-taal, 2e lockdown kost ons niet de kop)
 
Terug
Bovenaan Onderaan