PSV Nieuws Algemeen


Rikkie heeft er veel vertrouwen in, prognose voor de eindstand: 1...
Het stuk over Teze berust hopelijk niet op waarheid, Ruud zal toch ook wel gezien hebben dat Mwene de beste rechtsback is en dat Teze en Ramalho het maar moeten uitvechten centraal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Earnest Stewart wordt de nieuwe TD en wanneer start hij??, 1 maart na het transferwindow :ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL: is ie voorlopig foutloos!
 
In de Skiete Willy podcast had Marco het over het financieel beleid van PSV. Hij zei inderdaad dat er onder Toon en JdJ 'scherp aan de wind' is gezeild, dus dat er wel risico is genomen.

Hij zei echter ook dat hij de boel had nagerekend/geschat, en dat na de verkoop van Cody het gat op de begroting is opgevuld. Er zou nu dus - na Madueke's verkoop - best ruimte zijn. Hij noemde 2 mogelijke oorzaken:
- PSV doet alsof de zaken er nu slechter voor staan, dan dat ze werkelijk zijn. Om daarna positiever voor de dag te komen. Mede gebaseerd op de uitspraken van Marcel in het kader 'Ik ben wel geschrokken van de situatie hier bij PSV', etc.
- PSV gaat een minder scherp financieel beleid voeren, dus wil meer spek op de botten hebben. Een andere business case, zogezegd. Dit kan aangevoerd zijn vanuit de RVC.

In ben wel benieuwd wat hiervan waar is. Het hele Sulemana verhaal was nog niet uitgekomen, dus dat past op zich wel mooi hierin.
 
In de Skiete Willy podcast had Marco het over het financieel beleid van PSV. Hij zei inderdaad dat er onder Toon en JdJ 'scherp aan de wind' is gezeild, dus dat er wel risico is genomen.

Hij zei echter ook dat hij de boel had nagerekend/geschat, en dat na de verkoop van Cody het gat op de begroting is opgevuld. Er zou nu dus - na Madueke's verkoop - best ruimte zijn. Hij noemde 2 mogelijke oorzaken:
- PSV doet alsof de zaken er nu slechter voor staan, dan dat ze werkelijk zijn. Om daarna positiever voor de dag te komen. Mede gebaseerd op de uitspraken van Marcel in het kader 'Ik ben wel geschrokken van de situatie hier bij PSV', etc.
- PSV gaat een minder scherp financieel beleid voeren, dus wil meer spek op de botten hebben. Een andere business case, zogezegd. Dit kan aangevoerd zijn vanuit de RVC.

In ben wel benieuwd wat hiervan waar is. Het hele Sulemana verhaal was nog niet uitgekomen, dus dat past op zich wel mooi hierin.
Wat ik nooit zo goed begrepen heb: de verkoop van Cody moest perse voor 31-12-22 gebeuren, zodat het in de cijfers mee kon van 2022 en het gat opgelost was. Ook gelezen (weet het, zal de bron op moeten zoeken): we maken jaarlijks een verlies van rond de 35 miljoen wat opgevuld moet worden door transfers.
Dat betekent dan toch dat de transfer van Madueke ervoor zorgt dat we financieel quitte draaien, maar dat er maar weinig ruimte is voor investeringen?
 
Wat ik nooit zo goed begrepen heb: de verkoop van Cody moest perse voor 31-12-22 gebeuren, zodat het in de cijfers mee kon van 2022 en het gat opgelost was. Ook gelezen (weet het, zal de bron op moeten zoeken): we maken jaarlijks een verlies van rond de 35 miljoen wat opgevuld moet worden door transfers.
Dat betekent dan toch dat de transfer van Madueke ervoor zorgt dat we financieel quitte draaien, maar dat er maar weinig ruimte is voor investeringen?
Dat weet ik eigenlijk niet. Zou kunnen, maar dan zou het geld van de verwachte verkoop van bijv Sangare 100% geherinvesteerd kunnen worden.

Enfin, Marcel gaat ons op 1 februari wijzer maken. Maar ik weet niet hoe gedetailleerd dat zal zijn.
 
Heftig, treurig nieuws. Ik probeerde mij een paar jaar geleden op te geven voor stamceldonor, moest ik voor betalen, nog best een redelijk bedrag ook. Heb dit altijd zo vreemd gevonden en heb er daardoor ook vanaf gezien.
 
Heftig. Ik had eigenlijk de (valse) hoop dat het juist goed ging. Beetje naïviteit ook.

Veel sterkte voor Thijs, zijn familie, vrienden en alle collega's
 
Heftig, treurig nieuws. Ik probeerde mij een paar jaar geleden op te geven voor stamceldonor, moest ik voor betalen, nog best een redelijk bedrag ook. Heb dit altijd zo vreemd gevonden en heb er daardoor ook vanaf gezien.
18-35 jarigen gratis
36-55 jarigen €35 (veel minder vaak geschikt)
Voor n health check en het opnemen in de database. Valt toch best mee?

 
Laatst bewerkt:
18-35 jarigen gratis
36-55 jarigen €35 (veel minder vaak geschikt)
Voor n health check en het opnemen in de database. Valt toch best mee?
Ik kwam toen veel duurder uit toen ík z’n check invulde, was volgens mij rond de €200. Ik kan me voorstellen dat ze dit gratis gaan maken, als je dan toch ergens subsidie voor moet geven.
Kan zijn dat dat met de overnachtingen of zo te maken had?
 
18-35 jarigen gratis
36-55 jarigen €35 (veel minder vaak geschikt)
Voor n health check en het opnemen in de database. Valt toch best mee?
Hoor net van de verpleegkundige hier dat er afgelopen jaar een opvallende toename is geweest onder de groep tot 30 jaar. Thijs heeft in eerdere berichtgeving ook iedere daar op gehint / toe opgeroepen. Of hij aan die toename bijgedragen heeft... t zou goed kunnen.

Overigens, alle donoren zijn welkom maar begrijp dat er heel erg behoefte is aan niet Westerse donoren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan