PSV - NEC | Zaterdag 16 september | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is Je psv boycot voorbij?
Ik ben nog niet zo ver dat ik weer een abonnement op ESPN heb (of voornemens ben dat op heel korte termijn te nemen), maar als de geluiden en het spel zo positief blijven, dan gaat dat zeker weer gebeuren.
 
Ik ben nog niet zo ver dat ik weer een abonnement op ESPN heb (of voornemens ben dat op heel korte termijn te nemen), maar als de geluiden en het spel zo positief blijven, dan gaat dat zeker weer gebeuren.
Espn 1 is gratis. Dus als psv daarop wordt uitgezonden hoef je sowieso geen abonnement..
 
Ik heb altijd een zwak gehad voor NEC. De lelijke kleuren, het afschuwelijke stadion - Björn, natuurlijk. Veel leuker dan dat neppe Vitesse.
Het hoeft van mij niet heel veel meer dan 5-0 te worden.
 
Ik kijk via kpn. Als ik de wedstrijd opzoek in de gids van de decoder verschijnt automatisch de optie om een opname te plannen.
Ook via de mobiele app kan dat, zoals je hieronder ziet.
Bekijk bijlage 5943
Opnemen kon ik en deed ik op mijn DVD recorder voordat Ziggo dat onmogelijk maakte. Maar blijkbaar kun je zelf nog wel zoiets met KPN.
Dank voor deze info.
Hier hebben we absoluut geen smart tv, en ik kan de gids oproepen met de afstandsbediening en dan naar bv gister gaan, een programma selecteren en kijken.

Kan jij überhaupt de tv-gids oproepen met de afstandsbediening?
Ik kan als ik iets wil terugzien alleen via de afstandsbediening naar On Demand gaan.
Daar kan ik vervolgens alleen programma's aanklikken van NPO 1,2 of 3 die Ziggo heeft geselecteerd.
Geen eigen inbreng dus meer om te kiezen tenzij ik via de computer naar de site Uitzending gemist ga.
Daar kan ik wel alles tot 7 dagen terug kijken.

Wat was het fijn toen je zelf nog kon opnemen en definitief bewaren wat je wou.
Eerst op video, later op DVD.
 
Nou ja, goed, dat keepertje Is een vreemd en rancuneus mannetje. Echt een rare vent - stel, je dochter komt met zo'n bent thuis, wat doe je dan?
Ik denk dat ik met m over voetbal ga praten. En vooral wat ie vindt van het feit dat ie niet meer geselecteerd wordt voor Oranje. Grote kans dat ie boos wegloopt en nooit meer terug komt.
Probleem opgelost 🤔
 
ik hou me buiten de mensen die nog over ancient technology bezitten. Het is 2023 mensen. Haal een smart tv. Je kan bijna niet meer zonder.
Nee man. Super onhandig met zo'n afstandbediening iets in moeten typen. Ik cast vrijwel alles via m'n telefoon en daar heb je niet perse een smart TV voor nodig
 
Opnemen kon ik en deed ik op mijn DVD recorder voordat Ziggo dat onmogelijk maakte. Maar blijkbaar kun je zelf nog wel zoiets met KPN.
Dank voor deze info.

Ik kan als ik iets wil terugzien alleen via de afstandsbediening naar On Demand gaan.
Daar kan ik vervolgens alleen programma's aanklikken van NPO 1,2 of 3 die Ziggo heeft geselecteerd.
Geen eigen inbreng dus meer om te kiezen tenzij ik via de computer naar de site Uitzending gemist ga.
Daar kan ik wel alles tot 7 dagen terug kijken.
Hmm, dat is anders dan hier, hier kan ik alle zenders van het pakket 7 dagen terugkijken, afhankelijk van het net is dat met of zonder verplichte reclame. Kan via de tv en via de laptop, op de laptop via ziggogo.tv, niet via uitzending gemist.
Wat was het fijn toen je zelf nog kon opnemen en definitief bewaren wat je wou.
Eerst op video, later op DVD.
Mogelijk dat je met Ziggo ook nog kan opnemen, maar dat gaat dan via een externe harde schijf die je aan de mediabox hangt. Maar dat is wel allemaal een gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, dat is anders dan hier, hier kan ik alle zenders van het pakket 7 dagen terugkijken, afhankelijk van het net is dat met of zonder verplichte reclame. Kan via de tv en via de laptop, op de laptop via ziggogo.tv, niet via uitzinging gemist.

Mogelijk dat je met Ziggo ook nog kan opnemen, maar dat gaat dan via een externe harde schijf die je aan de mediabox hangt. Maar dat is wel allemaal een gedoe.
Dank. Zal eens kijken of er bij Ziggo toch nog iets meer kan dan nu.
 
Klopt. Zeven dagen, maar dan alleen op mijn computer.
Want toen ik NPO Plus wilde aanvragen bleek dat niet mogelijk op mijn tv.
De NPO verwees me naar Ziggo en die zeiden dat ik een smart TV toestel daarvoor nodig had.

Sindsdien kan ik een beperkt aantal programma's op mijn tv kijken, maar moet voor series en dergelijke naar mijn computerkamertje.
Als ik weg moet ten tijde van de wedstrijd dan kijk ik die wedstrijd wel weer als ik thuis ben. Lekker snachts als iedereen slaapt, ff PSV kijken languit op de bank. De enige uitdaging is om ervoor te zorgen dat niemand mij de stand laat weten intussentijd.

Voor Ziggo terugkijken langer dan 2 dagen heb ik als oplossing om de laptop te verbinden aan de TV. Werkt prima.
 
Espn 1 is gratis. Dus als psv daarop wordt uitgezonden hoef je sowieso geen abonnement..
Gratis?
Je hebt er wel 'n TV abonnement voor nodig..
Nee man. Super onhandig met zo'n afstandbediening iets in moeten typen. Ik cast vrijwel alles via m'n telefoon en daar heb je niet perse een smart TV voor nodig
Dit dus. Ik heb geen smart TV, en geen TV-abonnement. Via Videoland, NPO-start (gratis..) en Kijk (veronica) kan ik alle TV kijken die nodig is. En dan kan ik ook nog YouTube, Spotify en Podimo aanzetten als ik zou willen.


Oh ja, de wedstrijd. Thuis tegen een matig NEC. 3 - 0 toch wel het minimum. Eerste goal Lozano!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan