PSV - NEC | Zaterdag 16 september | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ook ik heb een feestje, maar gelukkig wordt de wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van ESPN en heb ik daarom een opname in kunnen plannen. Dan heb ik zondag mooi iets om terug te kijken.
Mag ik vragen waar je dan een opname in kunt plannen?
Bij Ziggo kan ik mijn DVD recorder niet meer gebruiken voor zelf opname en ben ik afhankelijk van wat ze mij via NPO Start laten terugkijken.
On Demand noemen ze dat.
Gelukkig kan ik zaterdagavond overigens wel live naar ESPN kijken.:)
 
Mag ik vragen waar je dan een opname in kunt plannen?
Bij Ziggo kan ik mijn DVD recorder niet meer gebruiken voor zelf opname en ben ik afhankelijk van wat ze mij via NPO Start laten terugkijken.
On Demand noemen ze dat.
Gelukkig kan ik zaterdagavond overigens wel live naar ESPN kijken.:)
Huh, via ziggo kan je toch alles van de laatste 7 dagen terugkijken ook bij het meest simpele tv abbo? O, ff gekeken, dat is 2 dagen bij het meest simpele abbo, duurdere hebben 7 dagen of meer.
 
Zaterdagavond heb ik vrij regelmatig dat we op bezoek gaan / bezoek krijgen / of op pad zijn. Dat is de prijs voor CL voetbal helaas. Zondagmiddag voor mij ideaal.
Zo zie je maar. Ik vind zaterdag avond prettiger. Hebben we ook de CL bonus erbij natuurlijk
 
Huh, via ziggo kan je toch alles van de laatste 7 dagen terugkijken ook bij het meest simpele tv abbo? O, ff gekeken, dat is 2 dagen bij het meest simpele abbo, duurdere hebben 7 dagen of meer.
Klopt. Zeven dagen, maar dan alleen op mijn computer.
Want toen ik NPO Plus wilde aanvragen bleek dat niet mogelijk op mijn tv.
De NPO verwees me naar Ziggo en die zeiden dat ik een smart TV toestel daarvoor nodig had.

Sindsdien kan ik een beperkt aantal programma's op mijn tv kijken, maar moet voor series en dergelijke naar mijn computerkamertje.
 
Mag ik vragen waar je dan een opname in kunt plannen?
Bij Ziggo kan ik mijn DVD recorder niet meer gebruiken voor zelf opname en ben ik afhankelijk van wat ze mij via NPO Start laten terugkijken.
On Demand noemen ze dat.
Gelukkig kan ik zaterdagavond overigens wel live naar ESPN kijken.:)
Ik kijk via kpn. Als ik de wedstrijd opzoek in de gids van de decoder verschijnt automatisch de optie om een opname te plannen.
Ook via de mobiele app kan dat, zoals je hieronder ziet.
1000053663.jpg
 
Klopt. Zeven dagen, maar dan alleen op mijn computer.
Want toen ik NPO Plus wilde aanvragen bleek dat niet mogelijk op mijn tv.
De NPO verwees me naar Ziggo en die zeiden dat ik een smart TV toestel daarvoor nodig had.
Maar je hebt al wel een kleurentelevisie? 🤔
 
Klopt. Zeven dagen, maar dan alleen op mijn computer.
Want toen ik NPO Plus wilde aanvragen bleek dat niet mogelijk op mijn tv.
De NPO verwees me naar Ziggo en die zeiden dat ik een smart TV toestel daarvoor nodig had.

Sindsdien kan ik een beperkt aantal programma's op mijn tv kijken, maar moet voor series en dergelijke naar mijn computerkamertje.
Hier hebben we absoluut geen smart tv, en ik kan de gids oproepen met de afstandsbediening en dan naar bv gister gaan, een programma selecteren en kijken.

Kan jij überhaupt de tv-gids oproepen met de afstandsbediening?
 
Nee,dat had ik even gedaan om de opname-knop weer te resetten naar zoals 'ie standaard is.

Hij is vervolgens meteen weer ingepland, no worries.

Maar wel bedankt voor het roepen. Voor hetzelfde geld had ik het niet in de gaten gehad.
Is Je psv boycot voorbij?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan