PSV - NEC | Zaterdag 16 september | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat zijn de (het type althans) tegenstanders waar ze het vorig jaar tegen lieten liggen. Nee, niet rijk rekenen. Maar ook niet bagatelliseren.
Bovendien zie ik een stijgende lijn; waar het tegen Utrecht en Vitesse bijvoorbeeld nog wiebelde, werd het tegen RKC al een beetje stabieler. En tegen NEC wéér en stukje degelijker.
Laat PSV In de Eredivisie nog maar even lekker zo draaien, in de CL kunnen ze vast wennen aan het grote werk.
Eens dat het steeds stabieler oogt.
Maar ook de eerste 35 minuten tegen NEC bleek weer dar ELK duel lastig is tot je door te scoren afstand kunt nemen van je tegenstander.
Dit ELK duel blijven beseffen is de enige weg naar een 25e titel dit seizoen.

Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.
Valt op zich mee. PSV begon de voorbereiding op 3 juli en Feyenoord op 4 juli, waarbij Feyenoord al completer was en de eerste oefenpot tegen Zwolle gespeeld werd op 8 juli.

Valt op zich mee. PSV begon de voorbereiding op 3 juli en Feyenoord op 4 juli, waarbij Feyenoord al completer was en de eerste oefenpot tegen Zwolle gespeeld werd op 8 juli.
Feyenoord speelde ook op 13 augustus voor de eerste competitiewedstrijd waar wij slechts 5 dagen daarvoor op 8 augustus voor het eerst tegen Sturm Graz speelden.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan