PSV - NEC | Zaterdag 16 september | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
ognQa2Q.png

Eerdere duels​



PSV - NEC 3 - 0
Eredivisie, 30 oktober 2022
PSV - NEC 3 - 2
Eredivisie, 11 mei 2022
PSV - NEC 3 - 1
Eredivisie, 18 februari 2017
PSV - NEC 2 - 1
Eredivisie, 26 september 2015
PSV - NEC 5 - 0
Eredivisie, 10 augustus 2013
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Afgelopen jaren was ik altijd blij met een interlandweekend. Even niet die irritante PSV wedstrijd moeten aangluren en billenknijpen. Nu denk ik gatverdamme kom maar door met de volgende pot!! Wat een verschil. Heerlijk
Ja, nu hoeft zo'n interland wat mij betreft nog minder dan anders al het geval is.
Hopelijk blijven we in de flow waar we in zitten.

Wel een "gevaarlijk" duel.
Want hoewel NEC nog nooit bij ons won, zijn ze goed in bus parkeren.

En dreigt het gevaar van onderschatting zo vlak voor de topper in Londen.
Honderd procent focus is vereist vanaf minuut 1 om onze 4 punten voorsprong op de concurrenten te kunnen behouden.

Of zelfs uit te breiden op zondagmiddag.;)
 
Afgelopen jaren was ik altijd blij met een interlandweekend. Even niet die irritante PSV wedstrijd moeten aangluren en billenknijpen. Nu denk ik gatverdamme kom maar door met de volgende pot!! Wat een verschil. Heerlijk
Same. Door met psv, we zitten in een lekkere flow. Als de groove loopt moet de band niet stoppen 😁
 
Philips Sport Vereniging tegen Nijmegen Eendracht Combinatie.

Eendracht maakt macht.png
Dat de macht maar gaat winnen van de Combinatie uit Nijmegen. Met grote overmacht graag. :hope:

:PSV:
 
Het begin van de meest intense PSV periode in jaren komt eraan. Ongeslagen in de Eredivisie, CL voetbal en veel wedstrijden in een korte tijd. We gaan nu echt zien waar dit team toe in staat is. Zin in.

Het voelt weer goed om PSV supporter te zijn.
 
Het begin van de meest intense PSV periode in jaren komt eraan. Ongeslagen in de Eredivisie, CL voetbal en veel wedstrijden in een korte tijd. We gaan nu echt zien waar dit team toe in staat is. Zin in.

Het voelt weer goed om PSV supporter te zijn.
We zijn zelfs nog ongeslagen in de CL. Het moet nog wel beginnen maar toch 😁
 
De eerste pot die ik niet kan kijken, want ik heb een feestje van de schoon oom en tante. Helaas, want ik heb er wel erg veel zin in.

In PSV, that is. Niet zoveel in dat feestje.
 
Ook ik heb een feestje, maar gelukkig wordt de wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van ESPN en heb ik daarom een opname in kunnen plannen. Dan heb ik zondag mooi iets om terug te kijken.
 
Ook ik heb een feestje, maar gelukkig wordt de wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van ESPN en heb ik daarom een opname in kunnen plannen. Dan heb ik zondag mooi iets om terug te kijken.
Nou, ga ik duimen dat jij zin hebt om terug te kijken.
 
De eerste pot die ik niet kan kijken, want ik heb een feestje van de schoon oom en tante. Helaas, want ik heb er wel erg veel zin in.

In PSV, that is. Niet zoveel in dat feestje.

Ik heb een leuk feestje, maar toch jammer dat ik de wedstrijd mis.

Ook ik heb een feestje, maar gelukkig wordt de wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van ESPN en heb ik daarom een opname in kunnen plannen. Dan heb ik zondag mooi iets om terug te kijken.

Zaterdagavond heb ik vrij regelmatig dat we op bezoek gaan / bezoek krijgen / of op pad zijn. Dat is de prijs voor CL voetbal helaas. Zondagmiddag voor mij ideaal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan