Be The Ball
Assistent Coach
Volgens mij waren er ook alleen nog maar kindermaten toch?Tot slot; wat een belachelijke mooie shirt droeg PSV vandaag. Blij als een kind dat ik er 1 heb besteld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij waren er ook alleen nog maar kindermaten toch?Tot slot; wat een belachelijke mooie shirt droeg PSV vandaag. Blij als een kind dat ik er 1 heb besteld.
Vorig seizoen hadden we minimaal 5 punten verspeelt tegen deze tegenstandersIk zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Die staan op die plaatsen omdat ze van PSV verloren hebben.Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Je kunt 't ook zo zien dat wij de reden zijn dat ze zo laag staan #omdenkenIk zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
En volgende week spelen we tegen de nummer 17.Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
80% eens. Rangers uitschakelen was wel echt een solide prestatie. Arsenal wordt inderdaad een heel ander verhaal, dat is een top in Europa op dit moment (lijkt mij).Goede eerste helft, matige tweede helft. Woensdag komt de eerste echte test waar we staan dit seizoen.
We zijn goed begonnen, maar we hebben nog geen tegenstander van formaat gehad. Als we tegen Arsenal mee kunnen doen, gaan we een leuk seizoen tegemoet, als we er kansloos afgaan, moet ik het allemaal nog maar zien
In Amerika, als je eenmaal staatsburger bent, ben je gewoon Amerikaan. Dan blijft die immigratie-achtergrond je niet als een diskwalificatie achtervolgen, mede omdat er zoveel Amerikanen zijn die recent geïmmigreerd zijn. Takes one to know oneMaakt hem voor sommigen nog meer een doelwit, hoe kinderachtig dat ook is. Hij is volledig Mexicaans, maar opgegroeid in de US en voetbalt voor de US.
Vitesse, Utrecht en NEC erbij.Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
80% eens. Rangers uitschakelen was wel echt een solide prestatie. Arsenal wordt inderdaad een heel ander verhaal, dat is een top in Europa op dit moment (lijkt mij).
Dat zijn de (het type althans) tegenstanders waar ze het vorig jaar tegen lieten liggen. Nee, niet rijk rekenen. Maar ook niet bagatelliseren.Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Ben ik wel met je eens, Rangers was een goede prestatie. En we hoeven wat mij betreft niet eens een resultaat te halen woensdag, maar aantonen dat we mee kunnen op dit nivo. Want als we eerlijk zijn, we zijn, op Rangers na, nog geen 1 keer echt getest, ons programma is tot nu toe boterzacht geweest80% eens. Rangers uitschakelen was wel echt een solide prestatie. Arsenal wordt inderdaad een heel ander verhaal, dat is een top in Europa op dit moment (lijkt mij).
Ik vond de fruitschaal ook al wel een test.Ben ik wel met je eens, Rangers was een goede prestatie. En we hoeven wat mij betreft niet eens een resultaat te halen woensdag, maar aantonen dat we mee kunnen op dit nivo. Want als we eerlijk zijn, we zijn, op Rangers na, nog geen 1 keer echt getest, ons programma is tot nu toe boterzacht geweest
Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.Ik vond de fruitschaal ook al wel een test.
Feyenoord was een seizoen eerder begonnen. Slot zocht excuses na de wedstrijd over een selectie die op bepaalde posities anders was. Psv nieuwe coach en ook op posities andere spelers ivm vorig seizoen. Fn had alle voordelen in die jc pot. Psv was net begonnen in Bosz zn eerste echte wedstrijd.Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.
Dat bedoel ik niet. PSV speelde CL voorrondes en was veel errder begonnen met trainen en was daarin veel verder dan Fey. Dat kan je echt niet vergelijken. De wedstrijd fey-PSV in de competitie, dat is de echte graadmeter.Feyenoord was een seizoen eerder begonnen. Slot zocht excuses na de wedstrijd over een selectie die op bepaalde posities anders was. Psv nieuwe coach en ook op posities andere spelers ivm vorig seizoen. Fn had alle voordelen in die jc pot. Psv was net begonnen in Bosz zn eerste echte wedstrijd.
Of gewoon een andere wedstrijd net zoals iedere andere wedstrijd er een is .........Dat betekent dat ik niet. PSV speelde CL voorrondes en was veel errder begonnen met trainen en bevatte veel verder dan Fey. Dat kan je echt niet vergelijken. De wedstrijd fey-PSV in de competitie, dat is de echte graadmeter.
Fn was al een seizoen verder dan psv was. Psv begon netDat bedoel ik niet. PSV speelde CL voorrondes en was veel errder begonnen met trainen en was daarin veel verder dan Fey. Dat kan je echt niet vergelijken. De wedstrijd fey-PSV in de competitie, dat is de echte graadmeter.
Volgens hebben we daar vorig seizoen een aantal keer kansloos van verloren. Dus nee, ik loop die polonaise wel hoorIk zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Snap ik. Van de andere kant: het was wel een wedstrijd die wel meteen ergens om ging. En ondanks dat ze net in de voorbereiding zaten: Feyenoord is Feyenoord. Zeker in de Kuip gewoon een lastige tegenstander. Plus ik vind de argumentatie van J.B. ook erg valide: Feyenoord kon na de vakantie terugkomen en verder gaan waar ze vorig seizoen begonnen waren. PSV was zich een nieuwe speelwijze aan het aanleren.Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.