PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eindelijk weer eens een potje lekker naar PSV gekeken; al is het maar NAC. Zodra Madueke meespeelt is het zoveel gevaarlijker voorin. Hij doet gewoon ipv twijfelen zoals de rest.
 
Ik werk een beetje wrijfel op, hier, merk ik. Ik bedoel alles wat ik zeg goedaardig. Ik hou van stabiliteit in een organisatie en vind dat John een goede selectie heeft neergezet met veel potentie.
Dat mag je vinden hoor Thijs. En ik mag zeggen dat het eigenlijk te zot voor woorden is dat jij dat vindt:maniac:
 
Dat mag je vinden hoor Thijs. En ik mag zeggen dat het eigenlijk te zot voor woorden is dat jij dat vindt:maniac:
Hahahaha, natuurlijk mag je dat. Ik vind oprecht - en dat meen ik - dat we 2 a 3 aankopen verwijderd zijn van een serieuze kampioensploeg. Het enige jammere aan PSV is dat we komende zomer waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen, met het vertrek van Gakpo, Zahavi en Sangaré.
 
We moeten wel eerlijk zijn: Bakayoko valt echt verschrikkelijk slecht in.
We hebben toch echt naar verschillende wedstrijden gekeken. Ik vind hem prima invallen, heel gedreven en continu aanspeelbaar. En ja, een aantal van zijn acties gingen mis, big deal. 1e keer in 1e in stadion met publiek, ja dan gaat er wel eens wat mis.
I herinner me 1e wedstrijd Romario, dan legden z'n team genoten de bal zo ongeveer klaar op de doel lijn en dan miste hij hem nog. Kwam later helemaal goed.
 
Der Muzikant is er volgens mij niet, dus zal ik wat cijfers neerpleuren?
Drommel 6
Mwene 7
Teze 7
Boscagli 6
Max 7
Sangaré 7
Guti 8
Götze 8
Madueke 9
Zahavi 7
Gakpo 7
Doan 8
Vertessen 6
Veerman 6
Bakayoko 4
Vinicius 5
 
We hebben toch echt naar verschillende wedstrijden gekeken. Ik vind hem prima invallen, heel gedreven en continu aanspeelbaar. En ja, een aantal van zijn acties gingen mis, big deal. 1e keer in 1e in stadion met publiek, ja dan gaat er wel eens wat mis.
I herinner me 1e wedstrijd Romario, dan legden z'n team genoten de bal zo ongeveer klaar op de doel lijn en dan miste hij hem nog. Kwam later helemaal goed.
Oh, ik vind dit ook helemaal niet erg en schrijf hem zeker niet af, hoor. Ik vond hem heel slecht invallen, maar ik snap dat het te maken kan hebben met extreme bewijsdrang / enthousiasme / zenuwen etc.
 
Pot niet gezien maar een mooi resultaat. Mooi dat Noni ook weer terug is... eindelijk wat positiefs...
 
We moeten wel eerlijk zijn: Bakayoko valt echt verschrikkelijk slecht in.
Verschrikkelijk valt wel mee. Viel ook wat laat in. Snap niet dat 'ie niet gewoon 'n helft mag spelen. Seelt idem dito. Nu die CV niet is gehaald, moet je bij blessures en schorsingen misschien straks toch weleens terugvallen op Seelt.

Drommel wel 'n wedstrijd niet geblunderd. :)
 
Die aanvoerdersband gaat ook rond als een sletje hè, bij PSV?
Ik vond het wel leuk voor Teze.
Als je ziet hoe iedereen denkt zomaar te moeten schieten zonder wat slimmer met de kansen omgaan.. Mwene, Doan, Boscagli maar ook Gakpo, Sangare enz. Het is allemaal te vrijblijvend en alsof ze een trainigspartij aan het afwerken zijn. Ik zei het al eerder: weinig gogme en intelligentie in dit elftal. Ja we hebben met 4-0 gewonnen van NAC. Maar je had dit gewoon met 7-0 moeten killen, als iedereen gedisciplineerd speelt en niet snel tevreden is met 3-0 waardoor ze denken zomaar te kunnen schieten.
Dat is het. Het was leuk om te kijken, maar in de afronding te laks.
 
Aan onze stand verplicht om NAC helemaal scheel te tikken. Jammer dat het vizier niet helemaal op target stond en onze tegenstanders hebben altijd een keeper die de wedstrijd van zijn leven keept. Ik vond het ook niet plichtmatig overkomen. Psv bleef gewoon jagen op meer goals. Had zomaar gekunt... iets meer de slimmigheid gebruiken en de eindpass moet ook beter. Madueke een dik pluspunt.. en onze parel die vlak voor tijd invalt. En nu doorzetten in de competitie.
 
Dat die aanvoerdersband zo vaak van arm verandert toont eigenlijk prima aan wat er mis is bij PSV.
Ik vond het wel leuk voor Teze.
Gakpo maakte zelf de 4-0 ongeveer tien minuten voor tijd. Niet veel later werd hij gewisseld, waarna hij langs de lijn een dolletje maakte met assistent André Ooijer. "Het ging over wie de band moest krijgen", lacht Gakpo. "Ik gaf hem aan Jordan Teze, dat had ik zelf even bedacht. Mario (Götze, red.) was er al uit, dus toen dacht ik: dan geef ik hem aan mijn maatje. Dat kan geen kwaad."

:D
 
Hahahaha, natuurlijk mag je dat. Ik vind oprecht - en dat meen ik - dat we 2 a 3 aankopen verwijderd zijn van een serieuze kampioensploeg. Het enige jammere aan PSV is dat we komende zomer waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen, met het vertrek van Gakpo, Zahavi en Sangaré.
Ik denk dat we nu al zelfs 2 a 3 blessuregevallen waren verwijderd van een serieuze kampioensploeg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan