PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nog 2 keer winnen en je hebt de beker in je handen. Klinkt super simpel.

Goede overwinning verder. Ff wat vertrouwen na die twee zure thuisnederlagen. Heel blij dat Madueke er weer bij is en meteen ook belangrijk. Hopelijk is die blessurevrij.

Prima verder. Alleen blijf ik Zahavi echt pijnlijk om naar te kijken. Zo gigantisch traag in alles.
 
t
Aan onze stand verplicht om NAC helemaal scheel te tikken. Jammer dat het vizier niet helemaal op target stond en onze tegenstanders hebben altijd een keeper die de wedstrijd van zijn leven keept. Ik vond het ook niet plichtmatig overkomen. Psv bleef gewoon jagen op meer goals. Had zomaar gekunt... iets meer de slimmigheid gebruiken en de eindpass moet ook beter. Madueke een dik pluspunt.. en onze parel die vlak voor tijd invalt. En nu doorzetten in de competitie.
Nac heeft ook best een goede keeper. Die komt wel in de Eredivisie..
 
Nog 2 keer winnen en je hebt de beker in je handen. Klinkt super simpel.

Goede overwinning verder. Ff wat vertrouwen na die twee zure thuisnederlagen. Heel blij dat Madueke er weer bij is en meteen ook belangrijk. Hopelijk is die blessurevrij.

Prima verder. Alleen blijf ik Zahavi echt pijnlijk om naar te kijken. Zo gigantisch traag in alles.
Grote kans dat je nu Ajax/AZ/Vitesse treft. Niet eenvoudig. Vergeet niet dat we alleen maar kkd en Eredivisie degradatie-kandidaat teams hebben gehad.
 
Grote kans dat je nu Ajax/AZ/Vitesse treft. Niet eenvoudig. Vergeet niet dat we alleen maar kkd en Eredivisie degradatie-kandidaat teams hebben gehad.
Nee. d'r is al deels geloot, AZ kan, net als RKC GAE en NEC. Ajax en Vitesse niet want de winnaar van die partij speelt net als ons uit
 
Ach, ik vind het wel grappig dat
Dat is zo'n post waarvan je denkt die is te flauw.

Maar ik wilde posten dat op de eerste pagina's nac schromelijk overschat werd en het wel grappig is dat her vertrouwen na zaterdag wel heel erg laag was 😁
 
FLGbIf_WYAkKha7
 
als halve finale en finale? best mogelijk, maar goed, tegen beide hebben we wat recht te zetten.
Ajax zou een mooi finale zijn.. payback time met een onterecht goedgekeurde 1-0 winst door buitenspel en de VAR deed het even niet situatie graag..
 
Wat ik wel positief vind: het lijkt een hechte groep. In ‘t verleden hadden we wel eens ‘groepjes’.
Wat ik erin zie is een gebrek aan leiderschap op het veld, en dat zie je terug in het spel en de beslissingen die gemaakt worden. Als iedereen de leider is, is niemand de leider. Dat iedereen het geweldig met elkaar kan vinden is leuk voor een campingelftal, maar ik ben van mening dat een professioneel voetbal elftal zeer gebaat is bij een hierarchie met enkele duidelijke leiders in het veld. Die zetten de lijnen uit, houden de organisatie in de gaten en dicteren het spel. Precies daarom is het lastig om iets van lijn in het spel van PSV te ontdekken, laat staan een stijgende lijn, en is ook een reden waarom er zoveel kansen verprutst worden.
 
Wat ik wel positief vind: het lijkt een hechte groep. In ‘t verleden hadden we wel eens ‘groepjes’.
Eens! Dit is een hechte positieve groep. Puntje voor Schmidt qua teammanagement. Geen dissonante tonen ook na het vertrek van Ihattaren.

Hoewel 1 of 2 echte leiders wel gemist worden imo.

Van Ginkel is fysiek te labiel om aanvoerder te zijn, geen surplus aan kwaliteit ook. Cody vind ik te jong en ook te onervaren. Mario heeft de ervaring en kwaliteit maar lijkt niet de ambitie of persoonlijkheid te missen.

Wat dat betreft ben ik het zowel met jou als Ongezouten eens.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan