PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
5qhl6cP.png

UPDATE: wedstrijd is op dinsdag 8 februari, om 19:00 uur

34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Eerdere duels​

PSV - NAC Breda2 - 0
Eredivisie, 09 maart 2019
PSV - NAC Breda5 - 1
Eredivisie, 31 maart 2018
PSV - NAC Breda6 - 1
Eredivisie, 16 augustus 2014
PSV - NAC Breda2 - 0
Eredivisie, 03 mei 2014
PSV - NAC Breda4 - 0
Eredivisie, 07 oktober 2012

 
Laatst bewerkt:
Nu 1 prijs ver weg is en de Conference League waarschijnlijk niet door ons gewonnen gaat worden lijkt de 10e KNVB beker de meest reeéle mogelijkheid om nog iets aan het seizoen over te houden.
Vandaar dat we vurig op winst moeten hopen.
En een thuiswedstrijd in de halve finale biedt daarna ook perspectief.
Maar eerst deze klus. Niet makkelijker dan die tegen Telstar vrees ik.
Al mag er geen enkel excuus zijn; winnen is geboden. Hoe duvelt even niet in de fase waarin we verkeren..
 
Nu 1 prijs ver weg is en de Conference League waarschijnlijk niet door ons gewonnen gaat worden lijkt de 10e KNVB beker de meest reeéle mogelijkheid om nog iets aan het seizoen over te houden.
Vandaar dat we vurig op winst moeten hopen.
En een thuiswedstrijd in de halve finale biedt daarna ook perspectief.
Maar eerst deze klus. Niet makkelijker dan die tegen Telstar vrees ik.
Al mag er geen enkel excuus zijn; winnen is geboden. Hoe duvelt even niet in de fase waarin we verkeren..
Eens hoor.

2 seizoenen 2de, Cruiff schaal gewonnen en beker gewonnen. Dan draai je tenminste geen twee ramp seizoenen onder Schmidt.
Budget technisch heb je dan zelfs prima gedaan. Maar goed, PSV en bekerwedstrijden..Dan weet je dat het lastig word.
 
NAC gaat dit niet winnen. No way. Die selectie is echt waardeloos. Maar dat maakt niet uit in dit geval..
Hoe vaak we dat al niet gehoord hebben. Beetje de beuk erin gooien en met zelfvertrouwen spelen en PSV wordt onzeker. En je weet altijd: tegen PSV 2x op goal schieten is vaak minimaal 1x prijs, terwijl PSV zo'n 5 kansen nodig heeft al dan niet meer.
 
Hoe vaak we dat al niet gehoord hebben. Beetje de beuk erin gooien en met zelfvertrouwen spelen en PSV wordt onzeker. En je weet altijd: tegen PSV 2x op goal schieten is vaak minimaal 1x prijs, terwijl PSV zo'n 5 kansen nodig heeft al dan niet meer.

Als we door dit NAC worden uitgeschakeld dan hebben we officieel het dieptepunt bereikt hoor. En het erge is dat ik het nog zie gebeuren ook.
 
Hoe vaak we dat al niet gehoord hebben. Beetje de beuk erin gooien en met zelfvertrouwen spelen en PSV wordt onzeker. En je weet altijd: tegen PSV 2x op goal schieten is vaak minimaal 1x prijs, terwijl PSV zo'n 5 kansen nodig heeft al dan niet meer.
Die spits van nac kan er echt niks van
 
Als we door dit NAC worden uitgeschakeld dan hebben we officieel het dieptepunt bereikt hoor. En het erge is dat ik het nog zie gebeuren ook.
Nog niet zo lang geleden gebeurde dat toch ook al? Dit is dan thuis, maar ik heb nou niet zo de indruk dat het thuisvoordeel bij PSV nog een hele grote factor is momenteel.
 
Als we deze verliezen, dan kan ik een stel hardloopvrienden echt niet meer onder ogen komen (fanatieke NAC-supporters). Ik ga uit van een moeizame, maar verdiende 3-1 overwinning.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan