PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb er zin in.
Juist omdat ik denk dat er veel te halen valt.
Mijn punt is altijd geweest:
Het is ongepast om je te goed te voelen voor deze competitie.
Een finaleplaats, tegen Olympique Marseille bijvoorbeeld.
Ik teken ervoor.
( Maar moet dat overigens nou echt in Albanië?? ) .

Dat is gewoon niks. Sta je een keer in een Europese finale, kun je een ticket boeken naar een land waar geen vliegtuig in NL heen vliegt
 
Een passende plek voor die cup, hoewel ik daarmee Albanie te kort doe.
 
Ik heb er zin in.
Juist omdat ik denk dat er veel te halen valt.
Mijn punt is altijd geweest:
Het is ongepast om je te goed te voelen voor deze competitie.
Een finaleplaats, tegen Olympique Marseille bijvoorbeeld.
Ik teken ervoor.
( Maar moet dat overigens nou echt in Albanië?? ) .
Hopelijk krijgen we na deze ronde een leukere tegenstander.. die zitten er wel tussen.. en ik denk ook meer tegenstand. Finaleplaats kan met een slechte loting lastig zijn.. ik ga 'm.niet jinxen 😁
 
Hmmm, 3 geschorsten en 4 geblesseerden. Eigenlijk geen reserveverdedigers beschikbaar. Dat maakt het toch nog lastig. Basis oke, aanval ook. Maar als er gewisseld moet worden :CENSORED:

Drommel
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Götze
Madueke - Zahavi - Gakpo

Op de bank dan nog: Mvogo, Max, Van Ginkel, Vertessen, Doan, Bruma en misschien dan nog een CV uit de jeugd?

Geen Sangaré, Boscagli, Vinicius, Ramalho, Seelt, Thomas, Romero.
Op basis van deze tweet verwacht ik ook Bakayoko op de bank?

 
Voorzichtig mij maar eens georiënteerd op Tirana, zonder te jinxen natuurlijk:

Albanië (en Tirana) is vooral leuk als je van bunkers (meer dan 170.000) en oude Mercedessen houdt. Een heel mooi land met gastvrije mensen. Gelukkig is de finale niet op zondag, dan is Tirana vol van toeterende bruiloftsstoeten.
 
Albanië (en Tirana) is vooral leuk als je van bunkers (meer dan 170.000) en oude Mercedessen houdt. Een heel mooi land met gastvrije mensen. Gelukkig is de finale niet op zondag, dan is Tirana vol van toeterende bruiloftsstoeten.
De plaatjes die ik langs zie komen bij Wie Is De Mol stemmen mij wel tevreden hoor over Albanië. Prachtig land met een weliswaar donkere communistische en een Ottomaanse historie.. onontgonnen gebied voor de toerist. Eerst Maccabi pakken want die gaan zich met 12 man ingraven.. en dan per ronde aankijken en hopen op een finale.
 
De plaatjes die ik langs zie komen bij Wie Is De Mol stemmen mij wel tevreden hoor over Albanië. Prachtig land met een weliswaar donkere communistische en een Ottomaanse historie.. onontgonnen gebied voor de toerist. Eerst Maccabi pakken want die gaan zich met 12 man ingraven.. en dan per ronde aankijken en hopen op een finale.
Juist een donkere historie levert mooie verhalen op voor de toerist (althans dat vind ik interessant). Voor de inwoners is het minder uiteraard. De voormalig leider Hoxha is echt een verhaal apart.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan