PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind het al ondoenlijk om blij te doen bij de Europa League. Dit is helemaal een kultoernooi. Lekker die reglementaire 0-3 pakken en met z'n allen uit eten gaan.
Waarom? Ik zit er net zo in.
En dan wel gaan miepen als je een slechte loting krijgt in de voorrondes van de CL (of groepsfase) omdat je coëfficiënten zo kut zijn zeker?
 
Opvallend overigens vond ik de opmerking dat Eran niet wil juichen mocht hij scoren.
Wat je daar ook van vindt, belangrijker is natuurlijk dat hij wel scoort.
Liefst een hattrick. Dan juichen wij ter compensatie wel wat harder. ;)
Begrijpelijk, zijn oude club! Dus aan hem om er voor te zorgen dat het een koude avond wordt in Tel Aviv ;)
 
Ik juist totaal niet. In Europa kan je je laten zien. Zelfs in de CoL. Waardes van spelers kunnen daardoor stijgen en dat is essentieel voor elke club.
Ook vind ik de Coefficienten erg belangrijk. Als je dan boven Portugal blijft, kan je ook nog eens achter Ajax eindigen zonder dat we 30 miljoen mislopen.
Eerder in dit topic is dit allemaal uitgebreid besproken. Korte samenvatting van mijn standpunt: Ik schaam me kapot voor een PSV in de conference league. Niet goed genoeg voor CL, niet goed genoeg voor EL, kunnen we nog verder zakken.
 
Ik juist totaal niet. In Europa kan je je laten zien. Zelfs in de CoL. Waardes van spelers kunnen daardoor stijgen en dat is essentieel voor elke club.
Ook vind ik de Coefficienten erg belangrijk. Als je dan boven Portugal blijft, kan je ook nog eens achter Ajax eindigen zonder dat we 30 miljoen mislopen.
Naast deze punten ben ik ook nog zo'n ouderwets iemand die het wel leuk vind om PSV te zien spelen tegen allerlei buitenlandse clubs, dus ook in de ECL. Is toch een afwisseling op dezelfde Eredivisie ploegen die je toch elk seizoen wel hebt.
 
Dit is Grapje toch?
Nee hoor. Vind ik echt.
En dan wel gaan miepen als je een slechte loting krijgt in de voorrondes van de CL (of groepsfase) omdat je coëfficiënten zo kut zijn zeker?
Die hele coëfficiëntenlijst maakt het kut. Die zorgt ervoor dat het me geen reet meer boeit allemaal. Dat hele systeem deugt voor geen meter. CL is alleen leuk / belangrijk voor de centen. Verder zal het me feestelijk jeuken allemaal. De EL boeit nóg minder en dit gedrocht kan me gewoon gestolen worden.
 
En dan wel gaan miepen als je een slechte loting krijgt in de voorrondes van de CL (of groepsfase) omdat je coëfficiënten zo kut zijn zeker?
Nee en dan mis je het hele punt. Eerder in dit topic is dit ook al besproken. Het is een competitie voor de verliezers. Voor de clubs die niet meekunnen in de CL en ook niet meekunnen in de EL. Te slecht voor eigenlijk elke competitie.
Dat is mijn standpunt als fan. Rationeel gezien zal er best wat te zeggen zijn voor deelname aan die cup. Maar als fan vind ik het ronduit genant.
 
Ik juist totaal niet. In Europa kan je je laten zien. Zelfs in de CoL. Waardes van spelers kunnen daardoor stijgen en dat is essentieel voor elke club.
Ook vind ik de Coefficienten erg belangrijk. Als je dan boven Portugal blijft, kan je ook nog eens achter Ajax eindigen zonder dat we 30 miljoen mislopen.
Dat laatste plus financiële kruimels is echt de enige reden. Sportief gezien is er weinig eer te behalen
 
Hmmm, 3 geschorsten en 4 geblesseerden. Eigenlijk geen reserveverdedigers beschikbaar. Dat maakt het toch nog lastig. Basis oke, aanval ook. Maar als er gewisseld moet worden :CENSORED:

Drommel
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Götze
Madueke - Zahavi - Gakpo

Op de bank dan nog: Mvogo, Max, Van Ginkel, Vertessen, Doan, Bruma en misschien dan nog een CV uit de jeugd?

Geen Sangaré, Boscagli, Vinicius, Ramalho, Seelt, Thomas, Romero.
 
Hmmm, 3 geschorsten en 4 geblesseerden. Eigenlijk geen reserveverdedigers beschikbaar. Dat maakt het toch nog lastig. Basis oke, aanval ook. Maar als er gewisseld moet worden :CENSORED:

Drommel
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Götze
Madueke - Zahavi - Gakpo

Op de bank dan nog: Mvogo, Max, Van Ginkel, Vertessen, Doan, Bruma en misschien dan nog een CV uit de jeugd?

Geen Sangaré, Boscagli, Vinicius, Ramalho, Seelt, Thomas, Romero.
Dit lijkt mij inderdaad de beste opstelling. Er zit totaal geen breedte op de bank voor sommige posities, maar dat is het nou eenmaal met al die blessures en 3 schorsingen...

We zouden het nog steeds gewoon moeten kunnen winnen. Scherp beginnen en gaan met die banaan.
 
Hmmm, 3 geschorsten en 4 geblesseerden. Eigenlijk geen reserveverdedigers beschikbaar. Dat maakt het toch nog lastig. Basis oke, aanval ook. Maar als er gewisseld moet worden :CENSORED:

Drommel
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Götze
Madueke - Zahavi - Gakpo

Op de bank dan nog: Mvogo, Max, Van Ginkel, Vertessen, Doan, Bruma en misschien dan nog een CV uit de jeugd?

Geen Sangaré, Boscagli, Vinicius, Ramalho, Seelt, Thomas, Romero.
Welke CV uit de jeugd is er nog beschikbaar? Volgens mij alleen Dennis Vos en Leysen.
 
"Hoewel PSV uit de Europa League vloog, vindt hij de Europese overwintering een knappe prestatie."

"We hebben dit seizoen al veel gespeeld, de nodige blessures gehad en als je kijkt naar de huidige situatie dan heeft mijn ploeg een goede prestatie neergezet"

Deze uitspraken van Schmidt geeft wel het grote probleem aan bij PSV. Dat ie dit een knappe prestatie vindt....
 
"Hoewel PSV uit de Europa League vloog, vindt hij de Europese overwintering een knappe prestatie."

"We hebben dit seizoen al veel gespeeld, de nodige blessures gehad en als je kijkt naar de huidige situatie dan heeft mijn ploeg een goede prestatie neergezet"

Deze uitspraken van Schmidt geeft wel het grote probleem aan bij PSV. Dat ie dit een knappe prestatie vindt....

Er had inderdaad veel meer uitgehaald moeten worden, echt veel meer. Als hij deze uitspraak had gedaan na overwintering in de EL had ik hem echt wel begrepen. Het zat namelijk niet altijd mee qua blessures en dan is overleven in een groep met Monaco en Sociedad echt wel een goede prestatie. Maar we hebben daar echt teveel kansen laten liggen, dus heb je gefaald en is er niets knap aan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan