PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik was erbij. :zien: Bijna 4 uur in de trein, haha. En weer terug.

Wel het debuut van Chucky live gezien, tho.

Dat trauma blijft ook echt hangen. Ik weet nog waar ik stond bij de 0-2 en weet nog hoe ongelofelijk hopeloos het voelde. Dat was echt een dieptepunt, en dan moet je nog een heel seizoen
 
Ik ploeg door vele sites, maar ik vind het allemaal niet transparant.
We horen dus bij de laatste 24 van de Conference League?

LASK Linz ( remember november 2019, MvB. Tja ) is nog een mogelijke tegenstander?

Ik bedoel, best leuk om die cup te winnen, maar : behalve AZ, Vitesse, Feyenoord, Leicester, Roma, Rennes, Marseille.
Wie zijn nou eigenlijk die andere potentiële tegenstanders ?

Een overzichtelijke route naar de evt. finale is welkom.
 
Ik ploeg door vele sites, maar ik vind het allemaal niet transparant.
We horen dus bij de laatste 24 van de Conference League?

LASK Linz ( remember november 2019, MvB. Tja ) is nog een mogelijke tegenstander?

Ik bedoel, best leuk om die cup te winnen, maar : behalve AZ, Vitesse, Feyenoord, Leicester, Roma, Rennes, Marseille.
Wie zijn nou eigenlijk die andere potentiële tegenstanders ?

Een overzichtelijke route naar de evt. finale is welkom.
Check pagina 1, zie je de 16 clubs van de tussenronde en de clubs die l geplaatst zijn, winnaars tussenronde loten tegen geplaatste clubs. En daarna is t vrij loten. Tot welke ronde clubs uit 1 land elkaar niet mogen treffen is niet duidelijk. Is in iedergeval bij de loting van de laatste 16 nog zo. Dus als wij doorgaan zijn er 6 mogelijke tegenstanders.
 
Nee en dan mis je het hele punt. Eerder in dit topic is dit ook al besproken. Het is een competitie voor de verliezers. Voor de clubs die niet meekunnen in de CL en ook niet meekunnen in de EL. Te slecht voor eigenlijk elke competitie.
Dat is mijn standpunt als fan. Rationeel gezien zal er best wat te zeggen zijn voor deelname aan die cup. Maar als fan vind ik het ronduit genant.
Tsja, maar daar zit je nu eenmaal in en dit laten lopen heeft gewoon consequenties. Je staat ook veel groter voor lul als je er nu al uitvliegt dan wanneer je de cup wint (want dan sta je helemaal niet voor lul).
 
Eerder in dit topic is dit allemaal uitgebreid besproken. Korte samenvatting van mijn standpunt: Ik schaam me kapot voor een PSV in de conference league. Niet goed genoeg voor CL, niet goed genoeg voor EL, kunnen we nog verder zakken.
Ik snap je standpunt.
En ik zie ook liever dat we weer naar het stadhuis van de voetbalhoofdstad van Nederland kunnen zoals eerder in deze eeuw tot en met 2018.
Maar gezien de huidige situatie moeten we toch voor punten in de ranking en elk extra miljoen gaan en dus kijk ik wel degelijk morgenavond in de hoop op een Europese zege.
En wat betreft het nog verder kunnen zakken;
Een beetje verwend zijn we wel.
Ooit, heel,heel lang geleden waren we al blij als we mee mochten doen met het Intertoto toernooi. ;)
 
Ja, dat kunnen we. Remember Osijek?
Dat bedoel ik.
Ik weet nog dat ik het in mijn broek deed van het lachen in 2019: LASK Linz! :ROFL:

Tot deze avond:


Sindsdien is het voor mij duidelijk geworden dat we in een nieuwe realiteit leven.

Nooit meer linzensoep, nooit meer schnitzels voor mij in Huize Krant sindsdien.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, maar daar zit je nu eenmaal in en dit laten lopen heeft gewoon consequenties. Je staat ook veel groter voor lul als je er nu al uitvliegt dan wanneer je de cup wint (want dan sta je helemaal niet voor lul).
Oh please, leave it alone. Je helpt niet. Dat Ajax maar in die kutcup terecht komt. Dan ervaar je het zelf.
 
Dat bedoel ik.
Ik weet nog dat ik het in mijn broek deed van het lachen in 2019: LASK Linz! :ROFL:

Tot deze avond:


Sindsdien is het voor mij duidelijk geworden dat we in een nieuwe realiteit leven.

Nooit meer linzensoep, nooit meer schnitzels voor mij in Huize Krant sindsdien.

En dan die sterkhouder van LASK.
Ene Trauner.

Vanzelfsprekend dat die naar Spanje, Italie, Duitsland of Engeland zou gaan.

Oh wacht.
 
8uYyS48r


:unsure: Je zou bijna zeggen: "Geen woorden maar daden". :rolleyes:
Maar laten we het maar houden op: "Wij trekken ten strijde"
:PSV:
 
Ik heb er zin in.
Juist omdat ik denk dat er veel te halen valt.
Mijn punt is altijd geweest:
Het is ongepast om je te goed te voelen voor deze competitie.
Een finaleplaats, tegen Olympique Marseille bijvoorbeeld.
Ik teken ervoor.
( Maar moet dat overigens nou echt in Albanië?? ) .
Als dat zo is, psv in de finale. Vlieg ik naar Albanië. Waarom ook niet
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan