PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Soms he, word ik een beetje moe van die eigenwijze Van Bommel. Weet je wat Mark, zet volgende keer anders Viergever op 9 en laat Doan het een keer proberen op de CV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
AH, meneer Aart is er ook weer.

Zeker jij kan niet zoveel hebben he als Administratortje, beetje kritiek die volkomen terecht is en meneertje schiet weer in de vlekken. Je wilt alleen maar een positief forumpje houd eens op zeg. Er zijn mensen die netjes aangeven waarom ze het niet eens met de opstelling zijn en ik zie alleen maar goede argumenten, maar ik houd ook van jou Pino
 
Soms he, word ik een beetje moe van die eigenwijze Van Bommel. Weet je wat Mark, zet volgende keer anders Viergever op 9 en laat Doan het een keer proberen op de CV.

Ik zie het in de toekomst wel gebeuren dat die Doan op linksback gaat proberen. Hahahaha.
 
Een opstelling die ik op 5 andere plekken anders had gedaan deze wedstrijd.
Ik volg die MvB niet meer.

Maar goed als je naar Fnoord kijkt realiseer je je dat wij t nog zo slecht niet hebben ??
 
Zeker jij kan niet zoveel hebben he als Administratortje, beetje kritiek die volkomen terecht is en meneertje schiet weer in de vlekken. Je wilt alleen maar een positief forumpje houd eens op zeg. Er zijn mensen die netjes aangeven waarom ze het niet eens met de opstelling zijn en ik zie alleen maar goede argumenten, maar ik houd ook van jou Pino
Jezus man, erg he Hoeterickje als je met bepaalde kut keuze's niet mee eens bent. Onze Administratortje.

Guttegut, de heertjes zijn boos dat de de wedstrijd azijnzeiken is onderbroken. "Netjes aangeven", laat me niet lachen zeg. En invallertje Masje kan het niet hebben als hij wordt aangesproken op een manier die hij zelf altijd gebruikt.

Fijne wedstrijd. Vergeet niet te tikken dat de overwinning "lucky" was.
 
Een opstelling die ik op 5 andere plekken anders had gedaan deze wedstrijd.
Ik volg die MvB niet meer.

Maar goed als je naar Fnoord kijkt realiseer je je dat wij t nog zo slecht niet hebben ??

Feijenoord is echt verschrikkelijk, dan valt het nog allemaal mee bij ons pffff
 
Guttegut, de heertjes zijn boos dat de de wedstrijd azijnzeiken is onderbroken. "Netjes aangeven", laat me niet lachen zeg. En invallertje Masje kan het niet hebben als hij wordt aangesproken op een manier die hij zelf altijd gebruikt.

Fijne wedstrijd. Vergeet niet te tikken dat de overwinning "lucky" was.

Ik ben niet boos hoor, zeker niet en wens je een fijne wedstrijd!
 
Negatief of niet Hoetie, de opstelling kan mij niet bekoren en dus ga ik ook niet kijken.
Waarom geen Mitroglu? Weer die Sadilek.
Ik heb echt geen zin me iedere keer weer te laten verrassen door een onnozele ingeving van Mark van Bommel.
 
Negatief of niet Hoetie, de opstelling kan mij niet bekoren en dus ga ik ook niet kijken.
Waarom geen Mitroglu? Weer die Sadilek.
Ik heb echt geen zin me iedere keer weer te laten verrassen door een onnozele ingeving van Mark van Bommel.

Dankjewel. Tjonge jonge.

AZ tankt wat vertrouwen voor zondag. Terwijl de andere weer als een stel schijtbakken verliezen, en met een hoop stront in hun broekje af gaan reizen naar Amsterdam, om zich daar ook te laten vernederen.

En straks? Tja, het zal wel. Met zo opstelling, kan ik niets anders verwachten dan dat een moeilijke avond gaat worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan