PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Iets zegt mij, puur voorgevoel, dat PSV aanstaande donderdag weer eens zal schutteren en puntenverlies zal lijden tegen LASK....of weet Mark mij toch nog te verrassen ..??
 
Iets zegt mij, puur voorgevoel, dat PSV aanstaande donderdag weer eens zal schutteren en puntenverlies zal lijden tegen LASK....of weet Mark mij toch nog te verrassen ..??

Het zou mij niks verbazen als het in Europese wedstrijden wel weer gewoon goed gaat.
 
Iets zegt mij, puur voorgevoel, dat PSV aanstaande donderdag weer eens zal schutteren en puntenverlies zal lijden tegen LASK....of weet Mark mij toch nog te verrassen ..??

In de EL presteert PSV gewoon goed, dus ik hoop gewoon dat ie die lijn doorzet. Ik hoef geen verrassing, winnend afsluiten met 3-0 zou ik mooi vinden.
 
2-0, niks aan de hand. Met een goed gevoel naar AZ.

Nee, genoeg flauwekul. Vanaf nu gaan we gewoon keihard degraderen en verliezen we alles in Europa!
We gaan niet degraderen jongen
We zijn voor het einde van de competitie al failliet verklaard
 
Komt goed, gewoon 2-0 winst. En eerste in de poule, nog een keer winnen Rosenborg thuis en dan ben je door als eerste, niets aan het handje.
 
Ik ben zeer benieuwd hoe het verlies van PSV afgelopen zaterdag doorwerkt op deze wedstrijd. Hopelijk gaan ze revanche willen nemen.
 
Nja, hopelijk start ie een keer met Boscagli op LB en Guti/Thomas/Ihattaren op het middenveld.
Aangezien de schorsing niet voor de EL geldt, kan men zomaar in dezelfde opstelling beginnen.
Ik hoop op een opstelling zonder Hendrix, kunnen ze oefenen voor AZ.
 
Aangezien de schorsing niet voor de EL geldt, kan men zomaar in dezelfde opstelling beginnen.
Ik hoop op een opstelling zonder Hendrix, kunnen ze oefenen voor AZ.
Denk dat je Hendrix dit seizoen niet meer in de basis gaat zien.
 
Denk dat je Hendrix dit seizoen niet meer in de basis gaat zien.

Haha, daar vergis jij je lelijk in. Staat morgen gewoon in de basis, 100%. En na twee competitiewedstrijden ook. Zo weinig optie's heb je op het middenveld. Blijf het maar een wanbeleid vinden om zo Afellay terug te halen die al jaren niet heeft gespeeld. Wat heeft het voor zin om die jongen fit te maken, vaak 90 minuten heeft gespeeld bij Jong PSV maar hem nooit gebruikt? Eerste aanvoerder btw. Zelfde geval met Ryan Thomas. Ook terug van een zware blessure, is ook 100% fit en heeft volgens mijn ook paar keer 90 minuten gespeeld bij Jong PSV en wordt ook nooit gebruikt. Bommeltje kiest gewoon liever voor zekerheidjes, harde werkertjes, en dat stoort me al sinds zijn aanstelling. Van Guti is die blijkbaar geen fan van. Guti is gewoon fit, maar toch speelt die niet meer sinds die zijn gebroken hand.

Ik verwacht gewoon eerlijk gezegd zelfde opstelling als vorige week tegen Utrecht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan