PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nja, hopelijk start ie een keer met Boscagli op LB en Guti/Thomas/Ihattaren op het middenveld.

En jij denk dat hij zijn oogappeltjes Rosario en Hendrix eruit haalt? Haha. Wel eens dat Boscagli weer moet spelen. Sadilek op linksback is belachelijk. Maarja, ook zijn oogappeltje.
 
Haha, daar vergis jij je lelijk in. Staat morgen gewoon in de basis, 100%. En na twee competitiewedstrijden ook. Zo weinig optie's heb je op het middenveld. Blijf het maar een wanbeleid vinden om zo Afellay terug te halen die al jaren niet heeft gespeeld. Wat heeft het voor zin om die jongen fit te maken, vaak 90 minuten heeft gespeeld bij Jong PSV maar hem nooit gebruikt? Eerste aanvoerder btw. Zelfde geval met Ryan Thomas. Ook terug van een zware blessure, is ook 100% fit en heeft volgens mijn ook paar keer 90 minuten gespeeld bij Jong PSV en wordt ook nooit gebruikt. Bommeltje kiest gewoon liever voor zekerheidjes, harde werkertjes, en dat stoort me al sinds zijn aanstelling. Van Guti is die blijkbaar geen fan van. Guti is gewoon fit, maar toch speelt die niet meer sinds die zijn gebroken hand.

Ik verwacht gewoon eerlijk gezegd zelfde opstelling als vorige week tegen Utrecht.
Haha, daar vergis jij je lelijk in. Staat morgen gewoon in de basis, 100%. En na twee competitiewedstrijden ook. Zo weinig optie's heb je op het middenveld. Blijf het maar een wanbeleid vinden om zo Afellay terug te halen die al jaren niet heeft gespeeld. Wat heeft het voor zin om die jongen fit te maken, vaak 90 minuten heeft gespeeld bij Jong PSV maar hem nooit gebruikt? Eerste aanvoerder btw. Zelfde geval met Ryan Thomas. Ook terug van een zware blessure, is ook 100% fit en heeft volgens mijn ook paar keer 90 minuten gespeeld bij Jong PSV en wordt ook nooit gebruikt. Bommeltje kiest gewoon liever voor zekerheidjes, harde werkertjes, en dat stoort me al sinds zijn aanstelling. Van Guti is die blijkbaar geen fan van. Guti is gewoon fit, maar toch speelt die niet meer sinds die zijn gebroken hand.

Ik verwacht gewoon eerlijk gezegd zelfde opstelling als vorige week tegen Utrecht.
Ik gok op Guti.
 
https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofd...tige-avond-voor-psv-bliezen-ajax-van-het-veld
Zij hebben dus wel middenvelders die razendsnel omschakelen. Hadden wij die ook maar...:rolleyes:
Als Hendrix en Rosario spelen, en zij trekken aan de noodrem, vallen er naar alle waarschijnlijkheid gele kaarten bij deze 2 . Deze spelers zijn veels te grillig en bovendien zijn ze vrijwel identiek aan elkaar.
Mogelijk valt er zelfs een rode. Hopelijk spelen Afellay/ Doan , Thomas en Guti op het middenveld.
 
Laatst bewerkt:
https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofd...tige-avond-voor-psv-bliezen-ajax-van-het-veld
Zij hebben dus wel middenvelders die razendsnel omschakelen. Hadden wij die ook maar...:rolleyes:
Als Hendrix en Rosario spelen, en zij trekken aan de noodrem, vallen er naar alle waarschijnlijkheid gele kaarten bij deze 2 . Deze spelers zijn veels te grillig en bovendien zijn ze vrijwel identiek aan elkaar.
Mogelijk valt er zelfs een rode. Hopelijk spelen Afellay/ Doan , Thomas en Guti op het middenveld.

Gernot Trauner maar eens in de gaten houden dan. Een verdediger die de opbouw verzorgt en de lijnen uitzet hebben wij niet. Baumgartl is dat niet. Zogenaamd was Viergever dat, maar die heb ik dat nooit zien doen.
 
Succes! Weet niet of ik de wedstrijd zal kunnen zien, maar ik hoop dat de VAR beter werkt voor jullie dan voor ons tegen Chelsea ?
 
Zo, we hebben er weer zin in! Wordt ongetwijfeld een lastige pot tegen een team dat op basis van scorebordjournalistiek misschien nog wel beter lijkt dan Sporting.

Desondanks vind ik dat we eigenlijk thuis gewoon 3x moeten winnen. Ik zal er in ieder geval weer bij zijn vanavond! :PSV:
 
Vanavond belangrijke punten pakken. Win je, dan ben je nagenoeg door. Na afgelopen weekend is het vooral te hopen dat men lering heeft getrokken uit het debacle in Utrecht en het team daarnaast ook voelt dat het wat goed te maken heeft.

Bergwijn - Malen - Bruma/Doan
Guti - Ihattaren - Rosario
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries.

Hiermee moet je kunnen winnen. Bruma mag van mij ook wel weer een kans krijgen, al vind ik Doan prima. Guti spreekt voor zich, al zou het Van Bommel sieren als hij Thomas eens een kans geeft.

Boscagli op lb omdat ik van mening ben dat als je geen goede backs hebt, je alsnog beter met een echte back kunt spelen als de alternatieve opties niet beter zijn.
 
Boscagli op lb omdat ik van mening ben dat als je geen goede backs hebt, je alsnog beter met een echte back kunt spelen als de alternatieve opties niet beter zijn.

Hear hear , het is ook geen hogere wiskunde. Van Bommel maakt van het probleem met de LB een nog groter probleem.
 
Ik hoop op Thomas en Guti maar zal wel weer niet! Geef die Thomas eens 6 wedstrijden op rij basis anders wordt het weer een Maher verhaal!
Maar zal wel niet met Mark want Thomas is een box to box speler en dat vind Markje te dynamisch.
 
Ik hoop op Thomas en Guti maar zal wel weer niet! Geef die Thomas eens 6 wedstrijden op rij basis anders wordt het weer een Maher verhaal!
Maar zal wel niet met Mark want Thomas is een box to box speler en dat vind Markje te dynamisch.
Alsof Maher in het begin niet alles speelde...
 
Ik hoop op Thomas en Guti maar zal wel weer niet! Geef die Thomas eens 6 wedstrijden op rij basis anders wordt het weer een Maher verhaal!
Maar zal wel niet met Mark want Thomas is een box to box speler en dat vind Markje te dynamisch.
Maher kwam binnen als een gevestigde speler, grote transfersom en heel talentvol. Daarna speelde hij vaak (wel op verkeerde positie wellicht). En haalde hij nooit zijn az niveau.

Thomas komt van 3 miljoen als aardig talentvolle speler van Zwolle. Geen idee waarom veel mensen roepen dat hij in de basis hoort. Heeft zich nog helemaal noet bewezen... ik gun die jongen alles maar het is nou niet dat het een speler is die dit team even op sleeptouw moet nemen.

Dus vergelijking met Maher kan ik niet begrijpen.
 
Thomas komt van 3 miljoen als aardig talentvolle speler van Zwolle. Geen idee waarom veel mensen roepen dat hij in de basis hoort. Heeft zich nog helemaal noet bewezen... ik gun die jongen alles maar het is nou niet dat het een speler is die dit team even op sleeptouw moet nemen.
En komt terug van een zware blessure.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan